Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 vaihtumassa M6:ksi..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
-
-
Originally posted by teropa View PostPikkusen ihmettelen tätä armotonta päänaukomista. Jos kaveri olisikin "trolli" tai ei sitä, mitä väittää olevansa, niin kannattaa nyt varmaan ihan rauhassa katella, että mitä tuleman pitää eikä hyökätä päälle niinku piraija-lauma.
En ota noihin teknisiin juttuihin kantaa, kun en niistä tarpeeksi ymmärrä, mutta melko viattomista jutuista kyllä tässä on puukkoo selkään kaverille vilahtanut. Kannattaiskohan joidenkin keskustelijoiden siinä armottomassa BMW-pyhyydessäänkin kuitenkin vähän hillitä tuota vittuilua. Vai tuleeko siitä vaan niin hyvälle tuulelle?
Anyways, ei tätä vakavasti kenenkään tule ottaa, trolli mikä trolli. Kuluupahan päivä vähän nopeammin näille jutuille naureskellessa..ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Joo, olen itse ainakin vilpittömästi pahoillani jos olen pilannut oikeesti uuden M6 omistajan päivän tai lannistanut häntä suunnitelmissaan.
Kaverilla on ehdottamasti ainakin hyvä automaku, mutta mitä tulee tekniseen puoleen ja tähän "nappula-keskusteluun", niin Balle vois heittää jotain hyvää mun puolesta, kun herää Miamin aurinkoonPorsche 911/996 GT3 Mk II
Porsche 911/997 Turbo MK I
BMW M Coupe DS Motorsport
BMW F20 120iM -16
Comment
-
-
Turhaan tässä aletaan ristiinnaulitsemaan ketään. Veikkaanpa, että pieni kateudenpoikanen on kirvoittanut kielenkantoja entisestään. Normaali suomalainen reaktio.
Parhaiten asia selviää siten, että penkität uuden M6:sesi ennen ja jälkeen uudistusten samalla pajalla. Saadaanpa sitten näyttöä siitä kumpi on parempi materiaali imusarjoihin.
Comment
-
-
Yeah..mä oon kateellinen. Ei mulla ole varaa ostaa M5 puhumattakaan M6. Mutta kuvat olisi kivoja....Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostTurhaan tässä aletaan ristiinnaulitsemaan ketään. Veikkaanpa, että pieni kateudenpoikanen on kirvoittanut kielenkantoja entisestään. Normaali suomalainen reaktio.
Kateutta? Ei sentään, rahallahan noita kaupasta saa. Ei nuo sen kummempia ole.
Parhaiten asia selviää siten, että penkität uuden M6:sesi ennen ja jälkeen uudistusten samalla pajalla. Saadaanpa sitten näyttöä siitä kumpi on parempi materiaali imusarjoihin.Kuvilla (eikä mitään varastettuja kuvia ulkomaisilta foorumeilta) ja dynolapuilla selviää tämäkin juttu. Mutta 99% todennäköisyydellä ei niitä tulla näkemään tältä trollilta
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by SuperFive View PostKaikille asiallisille threadilaisille tiedoksi, uusi superkuutonen on jo Suomessa ja on kuljetettu rekalla tänä yönä paikalliseen autoliikkeeseen.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostTurha ristiinnaulita, totta. Mutta et voi väittää etteikö threadin aloittaja ole antanut aihetta hieman kettuilla & epäillä asiaa..
Kateutta? Ei sentään, rahallahan noita kaupasta saa. Ei nuo sen kummempia ole.
Nimenomaan näinKuvilla (eikä mitään varastettuja kuvia ulkomaisilta foorumeilta) ja dynolapuilla selviää tämäkin juttu. Mutta 99% todennäköisyydellä ei niitä tulla näkemään tältä trollilta
Minä näin Superfiven laittaman kuvan M5 olikohan se kemoran vai jonku muun kyltin takana. Mutta modet poisti sen ku ei olu asiallinen aloitus.
Yks tärkee pointti. Kaikki ihmiset EI ole yhtä näppäriä netissä kuin me muut, ja sen takia täällä kaikki Helsingin kupeen järkevät miehet dissaa kun ei osata kirjoittaa ja selventää asioita niin hyvin että ne ymmärtäisi. Melko herkkä hipiäistä porukkaa. Ei kannata ottaa niin tosissaan asioita. Kyllä kait ne kuvat tulee jos on tullakseen, sitä ennen ei kannata vetää noita johtopäätöksiäE39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by 10+ View PostMutta tuo rahan puutehan se kateuden aina nostaa pintaan.Minä näin Superfiven laittaman kuvan M5 olikohan se kemoran vai jonku muun kyltin takana. Mutta modet poisti sen ku ei olu asiallinen aloitus.
Yks tärkee pointti. Kaikki ihmiset EI ole yhtä näppäriä netissä kuin me muut, ja sen takia täällä kaikki Helsingin kupeen järkevät miehet dissaa kun ei osata kirjoittaa ja selventää asioita niin hyvin että ne ymmärtäisi. Melko herkkä hipiäistä porukkaa
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by SuperFive View PostOikeilla jäljillä, lyhyesti oleellisimmat:
- aikaistaa sytytystä
- rikastuttaa seosta
- muuttaa puristusta
- kiristää kaasuläppää
Mistä lähteestä nämä tietosi liittyen power nappiin ovat kotoisin?
Mainitsemasi puristussuhteen muuttaminen lennossa on ihan täyttä puppua (niinkuin Donnerwetter tuolla ylhäällä jo mainitsikin). Puristussuhde on tasan tarkkaan iskun pituudeen sekä palotilan koon ja muotoilun funktio. Mitään näistä muuttujista ei pelkästään nappia painamalla muuteta. Tai sitten BMW on lanseerannut jotain todella mullistavaa mistä muu maailma on jäänyt vallan paitsi...
Ja mitä tarkoittaa kaasuläpän kiristäminen? Ruuvimeisselilläkö sitä kiristetään? Tietääksen ko. autossa kaasuläpät ovat elektronisesti ohjattuja sähköisten aktuaattorien kautta. jos niiden aukioloa haluaa säätää/rajoittaa niin se onnistuu ihan helposti ECUn kautta eikä siihen tosiaankaan tarvita mitään mekaanisia "kiristämisiä"
Alkaa menemään juttu aika villiksi. En usko että kukaan tosissaan tälläistä juttua tänne kirjoittelisi, joten veikkaan että:
A.) Superi on 100% trolli
B.) Superin faijalla on M5 joka vaihtuu M6:een (Superi itse vielä 10v päässä kortin saamisesta)
C.) Superin päivittäiseen ruokavalioon kuuluvat kärpässienet sekä rotanmyrkky.
Joka tapauksessa olisi kiva nähdä kuvia M5:sta. Laita vaikka tähän threadiin niin täältä niitä ei kukaan poista. Paljonkos ehdit muuten kilometrejä M5:lla ajella? Paljonko oli keskikulutus?
Ostitko auton uutena ja kuinka usein auto oli huollossa?
MLast edited by Balle; 09-04-2008, 14:32.Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by 10+ View PostMutta tuo rahan puutehan se kateuden aina nostaa pintaan.Minä näin Superfiven laittaman kuvan M5 olikohan se kemoran vai jonku muun kyltin takana. Mutta modet poisti sen ku ei olu asiallinen aloitus.
Ainoa asia mikä tässä häiritsee, on tapa jolla superfive threadin aloitti "joo kohta tulee m5 tilalle m6, viritellään vähän sitäki sitten". Miksi ihmeessä edes aloittaa threadi, jos ei ole minkäänmoista sisältöä sille? Varsinkin, kun ei ole esittää minkäänmoisia perusteita väitteilleen, ja jonka lisäksi vielä aletaan väittämään moottoritekniikasta uskomatonta hölynpölyä.
Mutta oli miten oli, kuluu nämä päivät näinkin, netissä turhanpäiväisyyksistä väitellessä. Tosissaan näitä ei kannata ottaaex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
... and many more
Comment
-
-
siitäkin huolimatta että tämä aihe on paljastunut auttamatta trolliksi, eniten naurua aiheuttaa nuo "jos kerran rahaa on" tiuskaisut joiden alta kumpuaa se kateus. Koittakaa ny ihmiset vähän kehittää sitä pääkoppaakin ja omaa menttaliteettia. mun mielestä sairaan makeeta jos tänne tulis M6:nen jollekin.
Comment
-
Comment