Originally posted by tumppu86
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lambdan vaihto
Collapse
X
-
Jos nyt palautan tuon tarvikelambdan ja otan tilalle boschin niin mikähän on oikea tuolta motonetin luettelosta katsottuna? Tuossa alimmaisessa ihmetyttää tuo vuosimalli eli 91-92.
320i-328i E36 91-- Lambda-anturi jos Titania/4 johtoa. . . 28-3420 109.90
vai
320i/325i E36 91--92 Bosch-Lambda Zir (valmis 4napapistoke) 28-3481 119.00
Comment
-
-
Katsokaapas tämä.
http://www.alppilanautohuolto.fi/gw/...ndex.php?Tab=6
mikähän on oikea tuolta motonetin luettelosta katsottuna
jo johtojen värin perusteella. Zirkoniassa on 2 valk, must ja harmaa. Titaniassa muita värejä..
Ja katso imuvuodot tarkkaan käyttäen apuna esim. "startti-pilottia"..Last edited by goldenm; 09-05-2008, 17:16.Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostKoska tuskin mukana kannattaisi kolvia ja tinaakaan toimittaa
Johtojen sisällä ei kyllä tasan tarkkaan mitään happea kulje, olosuhteet voisi olla myös osasyy puristusliittimille eli ei ainakaan kuumuus aiheuta ongelmia, vaikka tuskin on vaaraa kyllä tinan sulamiseenkaan."Without Hope,
Without Fear"
Comment
-
-
Originally posted by icebox View PostKannattaa varmaan soittaa boschille, että jakavat väärää tietoa ja turhia osia tarvikkeiden mukana. On se hyvä, että tämäkin asia selvisi. Jatkossa luotan enemmän btcf:n foorumiin kuin jonkun boschin teknisiin tiedotteisiin.
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostSiis tässähän nyt sekoitetaan kaksi ihan eri asiaa, tuossa kopioimassasi pätkässä tarkoitetaan sellaista lambdaa jossa on liitin valmiina johdoissa kiinni, ja johtojen päällä on sellainen suojaputki tai miksi sitä nyt voisi sanoa, ja tätä suojaputkea ei tulisi tukkia katkaisemalla piuhat ja vetämällä esim. kutistesukkaa juotosten ja tämän suojaputken päälle. Mutta näissä tarvike lambdat ovat usein erilaiset rakenteeltaan ja näissä ei tosiaan ole edes sitä suojaputkea johdoille.
Originally posted by icebox View Post
The connection cable must not be soldered. It must
only be crimped, clamped, or secured by screws.
"Without Hope,
Without Fear"
Comment
-
-
Selkeät perusteet tai ei niin kyllä niissä vertailuhappi otetaan johtimen kautta ja tinaamista ei todella suositella.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
On se kummma kun porukka ei meinaa uskoa vaikka lambdojen valmistaja näin sanoo...!Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSelkeät perusteet tai ei niin kyllä niissä vertailuhappi otetaan johtimen kautta ja tinaamista ei todella suositella.
Comment
-
-
Originally posted by marko.m View PostVoiko johtoja liittää esim. sokeripalalla? Tai sillä putkilolla, minkä sisään johdot litistetään? Pitäis jollain toimivalla konstilla saada liitettyä. Lamdassa oli ilmeisesti lämmitysvastuksen toinen johto irti niin pelasi vähän vajaasti.
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View Postmolemmat käy.
Mitä virkaa muuten on sillä pellillä mikä on siinä putken ympärillä ennen katalysaattoria? Siinä on sisällä vielä jotain eristettä. Lämmön eriste kai se on mutta mitä varten?316i e46 -04.
Ex. 525i e34 -91
Comment
-
Comment