Tuossa videossakin niin painan kokoajan kaasua niin aika oudosti se kulutusmittari siinä käyttäytyy ja tuo mys tuntuu aivan selvästi auton menossa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d farkku ja aaltoileva kiihtyvyys *VIKA LÖYTYI*
Collapse
X
-
Originally posted by ][_äski View PostTuossa videossakin niin painan kokoajan kaasua niin aika oudosti se kulutusmittari siinä käyttäytyy ja tuo mys tuntuu aivan selvästi auton menossa
Comment
-
-
Originally posted by ][_äski View PostTuossa videossakin niin painan kokoajan kaasua niin aika oudosti se kulutusmittari siinä käyttäytyy ja tuo mys tuntuu aivan selvästi auton menossa
katso aikaisemmat jutut
E90 325d -07
ex-bemut
E21 316 -81
E28 520i -82
E46 320d touring -01
Comment
-
-
Originally posted by ][_äski View PostMissäpäin imusarjaa tuo ahtopaineentunnistin on?
tuosta löytyy osa 17. Hieman ahdas väli tuo muistaakseni (ainakin faceliftissä)..sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
-
Päivitellääs omalta osalta tätä ketjua. Eli suutinrempan jälkeen auto toimi jonkin aikaa kuten pitikin, mutta sitten pikkuhiljaa kierrosalueeseen on ilmestynyt taas katvealueita, ja juhannuksena kun autoa kävin kokeilemassa, niin kovin aaltoilevaksi kiihtyvyys on taas muuttunut. Eli vikapaikkojen etsiminen pitäisi aloittaa alusta, mukavaa. Tämä tuntuu olevan kovin yleinen vaiva näissä 136 hv M47D20-koneissa.
Comment
-
-
Itsellä -99vm 320d ja juurikin samanlainen "ominaisuus" löytyy. Täyskaasukiihdytyksellä isommalla vaihteella meno loppuu n.1800-2000 kierroksen kohdalla kuin seinään ja n.2200 kohdalla alkaa taas vetää kunnolla. Maffin piuha irti ei kulje senkään vertaa ja ahtopaineentunnistimen johto irti täristää ja kulkee huonosti. Ahtopaineen tunnistin on putsattu, alipainejärjestelmässä ei vuotoja. Ja turbon säätötanko liikkuu.
Turbo on vaihdettu 1,5v sitten ja maffi vaihdettu jonkun aikaa sitten entisen omistajan aikana. Soittelin perään ko. liikkeeseen missä se oli vaihdettu ja kyselin oliko DDE ohjelmoitu nii rupesivat vaan vittuilemaan että luuletko ettemme osaa hommiamme... Vikakoodit luettu, mutta ei mitään näy. Livedataa pitäs päästä lukemaan, jotta tietäs mistä ongelma johtuu. Ei viiti alkaan vaihtelemaan osia ihan summassa..
Hyvät neuvot olis poikaa, tai jos joku tietää Kuopion alueella heppua joka sais luettua livedataa tuon ikäsestä kamppeesta(ei OBD-2).
Comment
-
-
Turbo on vaihdettu 1,5v sitten ja maffi vaihdettu jonkun aikaa sitten entisen omistajan aikana. Soittelin perään ko. liikkeeseen missä se oli vaihdettu ja kyselin oliko DDE ohjelmoitu nii rupesivat vaan vittuilemaan että luuletko ettemme osaa hommiamme...
Comment
-
-
Originally posted by eddiew View Post
Turbo on vaihdettu 1,5v sitten ja maffi vaihdettu jonkun aikaa sitten entisen omistajan aikana. Soittelin perään ko. liikkeeseen missä se oli vaihdettu ja kyselin oliko DDE ohjelmoitu nii rupesivat vaan vittuilemaan että luuletko ettemme osaa hommiamme... Vikakoodit luettu, mutta ei mitään näy. Livedataa pitäs päästä lukemaan, jotta tietäs mistä ongelma johtuu. Ei viiti alkaan vaihtelemaan osia ihan summassa..
....omaani oli edellinen omistaja vaihdattanut.
Comment
-
-
Originally posted by expertti View PostEntä jos vaihdettu pelkkä turbo, onko tuon DDE:n/auton ohjelmointi tarpeen?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment