Onko kokemuksia noista bilteman bensapumpuista? Kestääkö ne kuinka? ja onko niissä joku takuu? tulis 316 compact e36:seen ku bensapumppu meni rikki
biltema bensapumput?
Collapse
X
-
Hyvin on toiminut viimeiset 3 vuotta ja vajaa 20 tkm eli sen pidempää kokemusta ei ole. Omaan joutui tekemään pienen leikkaa liimaa operaation pumpun suodattimen kanssa koska uudessa ei sitä tullut mukana.
-
e36 ei tarvii muutakun liittimet tinata, masiina paikalleen ja menoksi
ite oon pariin e36:n vaihtanut noita.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
ite tilasin muutama vuosi takaperin e30 316i bemmiin biltemasta pumpun ku piti joku saaha ja oli alkuperästä sen veraan halvempi.. auto oli minulla sen kaksi vuotta vielä sen jälkeen ja pumppu toimi hyvin.. eli ei ne nyt ihan paskojakaan voi olla ku kaksi vuotta toimi..:think
Comment
-
itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
Originally posted by Jigsaw View Postitse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
Ei paljon kiinnostanu alkaa parin kympin säästön takia leikkii jollain pilteman pilipalipumpuilla. Itse asiassa olen valmis maksamaan sen pari kymppiä lisää siitä tiedosta että autossani ei ole kiinni osia, joissa lukee Biltema...
Comment
-
Originally posted by Jigsaw View Postitse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
Comment
-
Ja compactiin on sama pumppu ku esim 328 et pitäis siinäkin olla yli 200hv tuotto.e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
3 ostamastani bilteman pumpusta on ollut uutena jumissa, kaksi lähti käyntii kopautuksella, yksi ei ikinä.
E34:ssa bilteman pumppu pitää aikamoista ääntä, eikä jaksa imeä jos tankki melkein tyhjä (alle 10l).
Onhan siinä hinnassa iso ero, raha tilanteen mukaan...
Comment
Comment