Announcement

Collapse
No announcement yet.

biltema bensapumput?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jkm
    Newbiemmer
    • May 2007
    • 25

biltema bensapumput?

Onko kokemuksia noista bilteman bensapumpuista? Kestääkö ne kuinka? ja onko niissä joku takuu? tulis 316 compact e36:seen ku bensapumppu meni rikki
  • HILLOPAALLIKKO
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 241
    • Vantaa

Hyvin on toiminut viimeiset 3 vuotta ja vajaa 20 tkm eli sen pidempää kokemusta ei ole. Omaan joutui tekemään pienen leikkaa liimaa operaation pumpun suodattimen kanssa koska uudessa ei sitä tullut mukana.

Comment

• ^^tony
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 74
      • Raahe

Mulla pelannu jo 50 tkm. Joutuu tosiaan ainaki e34:een askartelemaan sen suodattimen, kun ei passaa boschilaisesta suoraan.

Comment

• jkm
        Newbiemmer
        • May 2007
        • 25

minkäslaiset modaukset joutuu e36 tehdä että sen sinne saa paikalle? ja pitääkö ne johdot juottaa kiinni jostai luin että pitäis?

Comment

• _Rontti
          BTCF Member
          • Sep 2008
          • 1192
          • Raahe

e36 ei tarvii muutakun liittimet tinata, masiina paikalleen ja menoksi
          ite oon pariin e36:n vaihtanut noita.
          -Raahe connection-
          E39 LeMans BlueM5
          E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
          E39 523i Montrealblau
          E34 DiamantSchwartz 535i
          Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla

Comment

• bimmerrlz
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 363
            • Oulu

ite tilasin muutama vuosi takaperin e30 316i bemmiin biltemasta pumpun ku piti joku saaha ja oli alkuperästä sen veraan halvempi.. auto oli minulla sen kaksi vuotta vielä sen jälkeen ja pumppu toimi hyvin.. eli ei ne nyt ihan paskojakaan voi olla ku kaksi vuotta toimi..:think

Comment

• peltomäki
              Bimmer Rookie
              • Aug 2005
              • 30

niin osta vaan se uus!!:think

Comment

• Jigsaw
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2007
                • 420
                • Haapajärvi

itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
                E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic

Comment

• SledgeHammer82
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2004
                  • 1651
                  • Pk-seutu

Originally posted by Jigsaw View Post
                  itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
                  Entisessä e30:ssä bensapumppu kesti 18 vuotta / ~300tkm ennen kuin tuli tunnit täyteen. Pari vuotta sitten Motonetistä sai reilulla satasella Bosch-pumpun, jossa tulee johdot ja suodattimet ym. hilut mukana. Plug'n'pray asennuksena.

Ei paljon kiinnostanu alkaa parin kympin säästön takia leikkii jollain pilteman pilipalipumpuilla. Itse asiassa olen valmis maksamaan sen pari kymppiä lisää siitä tiedosta että autossani ei ole kiinni osia, joissa lukee Biltema...

Comment

• Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

Hienosti perusteltu...museoikäiseen vakioautoon. Ilman muuta marmoritiskille mars...

Comment

• Jigsaw
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2007
                      • 420
                      • Haapajärvi

Originally posted by Hemi View Post
                      Hienosti perusteltu...museoikäiseen vakioautoon. Ilman muuta marmoritiskille mars...
                      no ei nyt herneitä vanhassa vara parempi ja mikälie makuasia että nuista tykkää
                      E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic

Comment

• ^Tonix^
                        BTCF Member
                        • Sep 2005
                        • 641
                        • Vaasa

Myydäänhän siel biltemassa esim 540 ja M5 pumppua et pitäis siinä olla sitä tuottoa aikapaljo enemmän ku se 250hv?
                        Ja compactiin on sama pumppu ku esim 328 et pitäis siinäkin olla yli 200hv tuotto.
                        e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
                        E30 318is
                        E36 M3 Coupe

Comment

• Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

...ja oltiinkos tässä hakemassa pumppua viriprojektiin? Jos ollaan niin toki löytyy sitten jo parempiakin vaihtoehtoja kuin marmoritiskin orggis jossa on marmorilattiavahaan varattua kokonaishinnasta n.+70%.

Comment

• bimmerrlz
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2007
                            • 363
                            • Oulu

topicin aloittaja taisi kysyä kokemuksia bilteman pumpusta.. hänellä varmaan on tiedossa mitä marmoritiskiltä saa..

Comment

• Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

3 ostamastani bilteman pumpusta on ollut uutena jumissa, kaksi lähti käyntii kopautuksella, yksi ei ikinä.

E34:ssa bilteman pumppu pitää aikamoista ääntä, eikä jaksa imeä jos tankki melkein tyhjä (alle 10l).

Onhan siinä hinnassa iso ero, raha tilanteen mukaan...

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎