Onko kokemuksia noista bilteman bensapumpuista? Kestääkö ne kuinka? ja onko niissä joku takuu? tulis 316 compact e36:seen ku bensapumppu meni rikki
Announcement
Collapse
No announcement yet.
biltema bensapumput?
Collapse
X
-
itse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Jigsaw View Postitse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
Ei paljon kiinnostanu alkaa parin kympin säästön takia leikkii jollain pilteman pilipalipumpuilla. Itse asiassa olen valmis maksamaan sen pari kymppiä lisää siitä tiedosta että autossani ei ole kiinni osia, joissa lukee Biltema...
Comment
-
-
Originally posted by Jigsaw View Postitse en ainakaan mitään bilteman halppispaskoja e30:n uskaltais laittaa. toisessa e30 jo 22 vuotta vanha eikä mittää ongelmia, toisessa taasen 20 vuotta eikä siinäkään mitää moitetta. sitten taas jos aletaan sitä tehoa nostamaan niin mihin asti nämä kirpparikamat riittävät? itse omassa käsityksessäni että esim. e30 vakio bossilainen riittäisi 250+.
Comment
-
-
Ja compactiin on sama pumppu ku esim 328 et pitäis siinäkin olla yli 200hv tuotto.e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
Comment