Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Powerit katoaa 750iA
Collapse
X
-
Originally posted by armageddon View Posttai et onko siel ees poltin ehjä (siis mittaristos) niinku mulla aikoinaan kävi
Poltin abs merkistä palanu, nyt palaa, koko ajan.. Koodit luettu, taas..
Valittaa että abs hydrauli yksikkö viallinen, kokeiltiin uutta, ja sama vika ilimenee koko ajan.. Mitä fiddua? :think
Kaasun asennosta ja vaihteesta riippumatta, satasen jäläkeen loppuu tehot. Taitaa olla tytöille tarkotettu auto.. Ei vaa. Rupeaa ärsyttään.
Comment
-
-
Originally posted by PAAWO76 View PostJepp..
Poltin abs merkistä palanu, nyt palaa, koko ajan.. Koodit luettu, taas..
Valittaa että abs hydrauli yksikkö viallinen, kokeiltiin uutta, ja sama vika ilimenee koko ajan.. Mitä fiddua? :think
Kaasun asennosta ja vaihteesta riippumatta, satasen jäläkeen loppuu tehot. Taitaa olla tytöille tarkotettu auto.. Ei vaa. Rupeaa ärsyttään.
Tarkista kontaktit tuosta yksiköstä (etenkin maadotus), tarkista myös että moottoria ohjaava rele on ehjä. Minkälaisen vikakoodin se anto tarkalleen?E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Jos vikakoodit liittyvät oikeasti hydrauliyksikköön eli siihen mikä on konehuoneen puolella, eikä yksikön vaihto auta asiaa kannattaa johtosarja tarkistaa sisälokarin sisältä apukuskin puolelta. Siellä kulkee mm. tuon yksikön johtoja ja tyypillisenä vikakohteena e38:ssa siellä on terävä reuna johon johdot voivat hangata ja vaurioitua.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Laakeri View PostKorjaa eka tuo abs:n vika, niin sieltä varmaan löytyy syy tehojen katoamiseen.
Tarkista kontaktit tuosta yksiköstä (etenkin maadotus), tarkista myös että moottoria ohjaava rele on ehjä. Minkälaisen vikakoodin se anto tarkalleen?
Ja myös muiden ohjainyksiköiden paikat.. Sulakkeetkin on hitleriksi.. :think
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJos vikakoodit liittyvät oikeasti hydrauliyksikköön eli siihen mikä on konehuoneen puolella, eikä yksikön vaihto auta asiaa kannattaa johtosarja tarkistaa sisälokarin sisältä apukuskin puolelta. Siellä kulkee mm. tuon yksikön johtoja ja tyypillisenä vikakohteena e38:ssa siellä on terävä reuna johon johdot voivat hangata ja vaurioitua.
Täytyypäs kahtoa, ja ilimotella miten käypi
Tattista
Comment
-
Comment