Originally posted by Supa
View Post
Powerit katoaa 750iA
Collapse
X
-
tai et onko siel ees poltin ehjä (siis mittaristos)
niinku mulla aikoinaan kävi
ei ne tehot vaan se kuski...
-
Originally posted by armageddon View Posttai et onko siel ees poltin ehjä (siis mittaristos)
niinku mulla aikoinaan kävi
Jepp..
Poltin abs merkistä palanu, nyt palaa, koko ajan.. Koodit luettu, taas..
Valittaa että abs hydrauli yksikkö viallinen, kokeiltiin uutta, ja sama vika ilimenee koko ajan.. Mitä fiddua? :think
Kaasun asennosta ja vaihteesta riippumatta, satasen jäläkeen loppuu tehot.
Taitaa olla tytöille tarkotettu auto.. Ei vaa. Rupeaa ärsyttään.
Comment
-
Korjaa eka tuo abs:n vika, niin sieltä varmaan löytyy syy tehojen katoamiseen.Originally posted by PAAWO76 View Post
Jepp..
Poltin abs merkistä palanu, nyt palaa, koko ajan.. Koodit luettu, taas..
Valittaa että abs hydrauli yksikkö viallinen, kokeiltiin uutta, ja sama vika ilimenee koko ajan.. Mitä fiddua? :think
Kaasun asennosta ja vaihteesta riippumatta, satasen jäläkeen loppuu tehot.
Taitaa olla tytöille tarkotettu auto.. Ei vaa. Rupeaa ärsyttään.
Tarkista kontaktit tuosta yksiköstä (etenkin maadotus), tarkista myös että moottoria ohjaava rele on ehjä. Minkälaisen vikakoodin se anto tarkalleen?E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
Jos vikakoodit liittyvät oikeasti hydrauliyksikköön eli siihen mikä on konehuoneen puolella, eikä yksikön vaihto auta asiaa kannattaa johtosarja tarkistaa sisälokarin sisältä apukuskin puolelta. Siellä kulkee mm. tuon yksikön johtoja ja tyypillisenä vikakohteena e38:ssa siellä on terävä reuna johon johdot voivat hangata ja vaurioitua.
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Saiskohan joltain kaavion, mistä näkee mikäkin rele on kyseessä?Originally posted by Laakeri View PostKorjaa eka tuo abs:n vika, niin sieltä varmaan löytyy syy tehojen katoamiseen.
Tarkista kontaktit tuosta yksiköstä (etenkin maadotus), tarkista myös että moottoria ohjaava rele on ehjä. Minkälaisen vikakoodin se anto tarkalleen?
Ja myös muiden ohjainyksiköiden paikat.. Sulakkeetkin on hitleriksi.. :think
Comment
-
onneksi on vapaapäivä, niin voi ruveta purkamaan..Originally posted by Supa View PostJos vikakoodit liittyvät oikeasti hydrauliyksikköön eli siihen mikä on konehuoneen puolella, eikä yksikön vaihto auta asiaa kannattaa johtosarja tarkistaa sisälokarin sisältä apukuskin puolelta. Siellä kulkee mm. tuon yksikön johtoja ja tyypillisenä vikakohteena e38:ssa siellä on terävä reuna johon johdot voivat hangata ja vaurioitua.

Täytyypäs kahtoa, ja ilimotella miten käypi
Tattista
Comment
Comment