Announcement

Collapse
No announcement yet.

330d ei lähe käyntiin!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeppis
    Bimmer Rookie
    • Dec 2009
    • 54
    • Kirkkonummi

    #31
    Originally posted by elnabu1 View Post
    juu sammutin auton huoltoaseman pihaan ja join kahvin ja hyppäsin autoon ja yritin käynnistää sen mutta ei vaan lähde...pa pumput pyörii normaalisti ja silmämääräsesti kaikki näyttäs suht normaalilta.Kone hörähtää kerran kun yrittää ilman hehkuttamista käyntiin.Onko näissä e46 koneessa jotain ns tappokatkaisijaa joka katkasee syötön?? No loppujen lopuksi se vika oli siinä siirtopaine anturissa..kiitos vielä kaikille.!
    Dodi. Mulla teki saman jouluviikolla keskiviikkona.
    Ajoin auton parkkihaliin ja kävin kaupassa.
    No kaupustelun jälkeen palasin halliin ja käynnistin niin kerran hörähti ja sammu heti. No siinä huuli pyöreänä wtf kun normaalisti lähtee näyttämällä avainta lukolle käyntiin. Ei muuta kuin uutta starttausta peliin ja taas käyntiin ja sammui heti .
    No sit viidennellä kerralla lähti käyntiin ja nyt taas toiminu moitteettomasti.
    Olen kumminkin uusinu massamittarin, s-pumpun, suodattimen ja korjannu edellisen omistajan naftalinjassa olleita klemmari virityksiä.
    Alkuun ajattelin, että softako se siellä kiukuttelee, mutta pakko sen on olla tuo sama vika kuin sinulla.
    525 td -94 (Black Bastard, a.k.a Musta surma)
    540i 6v Estate
    Volvo 240 -82 TiC
    Audi 1.8t Q
    Subaru Justy 1.2 Tbo
    Ex. E30 325 cabi, E61xd -06, 525d -04, 530d -02 Mitsu Evo IV, 330D Touring -00 Man, Seat Exeo ST 170 -10

    Comment

    • ruikki
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 585

      #32
      kummankohan pumpun ite tilais ku on tehny e46 330xd -10/01
      vähän aikaa semmosta että kovemmilla kierroksilla hyytyy. ja ei ota paikallaan huudattamalla aina kierroksia ku n. 4000 toisinaan taas menee rajottimelle asti. kerran sytty ajon aikana dde valo, se hehkun kanssa palava,
      ja auto sammui kesken ajon.
      seuraavana päivänä kuitenkin toimi taas moiteettomasti kunnes ei lähteny parkista käyntiin. polttoainetta ei tälloin tullu tuloletkusta. tankin pohjaa kolkuttelemalla lähti käyntiin.
      oisin ite tilaamassa sen tankkiin tulevan pumpun mutta liekkö vika sitten siinä siirtopumpussa kuskin alapuolella.
      korjaamolla kaikki oli kunnossa koska vika ei ollu päällä. (railin paineet ok, polttoainelinjat ok, pa-paineet ok,koeajo ok) vikailmoitus dde oli kyllä.
      !!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!

      Comment

      • ruikki
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 585

        #33
        onko penkin alla oleva pumppu millainen eli päästääkö se ainetta läpi jos tankin pumppu on kunnossa vai jaksaako se tankin edes pumppu pumpata suodattimelle asti?
        vian ollessa päällä ei polttoainetta tullu suodattimelle asti ku letkun irrotti.
        nii mietin että jos penkin alla oleva pumppu toimis nii oisko se työntänyt letkun tyhjäksi polttoaineesta, vai miten nämä toimii...?
        pitäskö polttoainetta tulla letkusta jos se irti on vai onko siiinä joku paineen tunnistin joka katkasee pumpun/pumput ku painetta ei ole?

        ei kukaan ossais näillä oireilla sanoa,k nii ei turhaa molempia pumppuja tulis tilattua.
        !!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎