
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
Omia kokemuksia.. Niin kauan hyvä aparaatti kun vaan toimii, mutta jos alkaa temppuilemaan ei naurata. Tuo oma taisi tosin omata pahaa karmaa tai jotain vastaavaa. KDFI:n tuotetuki toimii n. 3 viikon viiveellä ja koko boksi toteutettu pintaliitoksilla. Kerran tommoseen joutunut vaihtamaan tietoliikenne piirin, eikä tuo oikeen ollut tämmöisen tavallisen kuolevaisin hommaa
-
BS autotune on tosiaan hollannin puolen jälleenmyyjä ja varmasti saa kaiken tarvittavan tavaran ja tiedon heiltä.
En muista enää tyypin nimeä kenen kanssa olin yhteydessä jossain vaiheessa mutta osasi kyllä asiansa ja kertoi rehellisesti mielipiteensä.
Leave a comment:
-
Originally posted by hoonaaja View PostHidas toimitus tuolta ainakin on,tilasin boxin 14.8 eikä kuulu vieläkään mitään.
Olen pistänyt s.postia ja pahoittelevat DHL:län sekoilua ja pari kertaa on luvannut laittaa boxin nopeasti takas matkaan,ei auta kun odotella!
Eli kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse heille, niin tekevät sellaisen boxin kuin itse haluat, pientä korvausta vastaan.
Leave a comment:
-
M44 tapauksessa ASC:stä tuntuu olevan pari versiota, se vanhempi jossa on vielä erillinen kaasuläppä toiminee megan kanssa siinä missä ennenkin, ainakin M52-tapauksessa tuntui toimivan. ABS = no problem.
Leave a comment:
-
Originally posted by Juppe View PostMitähän ASC mahtaa tykätä tuosta laatikosta. M44 koneeseen olis valmis paketti, mutta vähän mietityttää se, että toimiiko toi ASC. Veikkaan, että ei. Kun emäntäkin ajelee välillä tuolla autolla, saisi ASC toimia. Muutenkin vituttaa jos mittaristossa helottaa valoja kuin joulukuusessa. Entä ABS? Eikös sekin systeemi keskustele ecun kanssa jollain tavalla.
Ainakaan m50-koneisissa e36/e34 ei mitään ylimääräisiä valoja syty kun tekee "tökkää-kiinni"-megan. Ja ABS toimii myös.
Leave a comment:
-
Originally posted by hoonaaja View Postei auta kun odotella!
Ilmeisesti ovat tekemässä uutta piirilevyversiota joten jotain uuttakin on tulossa.
Leave a comment:
-
Mitähän ASC mahtaa tykätä tuosta laatikosta. M44 koneeseen olis valmis paketti, mutta vähän mietityttää se, että toimiiko toi ASC. Veikkaan, että ei. Kun emäntäkin ajelee välillä tuolla autolla, saisi ASC toimia. Muutenkin vituttaa jos mittaristossa helottaa valoja kuin joulukuusessa. Entä ABS? Eikös sekin systeemi keskustele ecun kanssa jollain tavalla.
Leave a comment:
-
Ok, tarvii miettiä vielä muita vaihtoehtoja. Onko muut saanu tilaamansa?
Leave a comment:
-
Hidas toimitus tuolta ainakin on,tilasin boxin 14.8 eikä kuulu vieläkään mitään.
Olen pistänyt s.postia ja pahoittelevat DHL:län sekoilua ja pari kertaa on luvannut laittaa boxin nopeasti takas matkaan,ei auta kun odotella!
Leave a comment:
-
Originally posted by Eero86 View Posthttp://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m50.html
Sopiiko tämä boksi myös -91 ja -92 vuosimalleihin e36 m50 missä on vielä Bosch DME M3.1 moottorin ohjaus ja ilman vanosta?
Toi on juurikin tarkoitettu ei-vanos malleille.
Leave a comment:
-
Sopiiko tämä boksi myös -91 ja -92 vuosimalleihin e36 m50 missä on vielä Bosch DME M3.1 moottorin ohjaus ja ilman vanosta?
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostRiippuu mitä haluat: sekventaalisytytys (joka pytyllä oma puola joka lyö kipinän kerran työkierrossa) on ihan COP eli "coil on plug". Voi tietysti selventää etuliitteellä "sequential-COP". Silloin tarvitsee purkkiin myös nokkatunnistuksen.
Sitten on hukkakipinätyylin-puola-per-tulppa eli "wasted spark-COP" jolla tavoin mm. nuo "tökkää-kiinni" kdfi:t toimii vakiona ja suurin osa niistä vehkeistä joita jengi ylipäätään tekee M50-koneisiin. Silloin riittää pelkkä kampiakselin triggeri.
Sitten on hukkakipinä-suorasytytys jolloin laitetaan puolapaketti jossa siis kuuden sylinterin tulpanjohdoille on paikat. Motonet puhuu hauskasti "puolajakajasta". Tämä Lontoon murteella "wasted spark with coil pack": tavallisin ratkaisu M20/M30-koneissa kun halutaan virranjaottimesta eroon.
kiitos, Avautu taas aika paljon.
mikähän noista on ns. pommivarma? sekventaali vai hukkakipinä puola per tulppa. toi alin vaikutti semmoselt nopealta ratkasulta, mutta ei varmasti huonokaan?
tuli mieleen että pystyykö noita kdfi boxeja monikin paja säätämään?
täytyy mietiskellä minkä ratkaisun ottaisi. (puhutaan n.350-400hv kokoonpanosta)
Leave a comment:
-
Originally posted by hoonaaja View PostMites sä muotoilisit ton suorasytty option enklanniksi
Sitten on hukkakipinätyylin-puola-per-tulppa eli "wasted spark-COP" jolla tavoin mm. nuo "tökkää-kiinni" kdfi:t toimii vakiona ja suurin osa niistä vehkeistä joita jengi ylipäätään tekee M50-koneisiin. Silloin riittää pelkkä kampiakselin triggeri.
Sitten on hukkakipinä-suorasytytys jolloin laitetaan puolapaketti jossa siis kuuden sylinterin tulpanjohdoille on paikat. Motonet puhuu hauskasti "puolajakajasta". Tämä Lontoon murteella "wasted spark with coil pack": tavallisin ratkaisu M20/M30-koneissa kun halutaan virranjaottimesta eroon.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEi ole suorasytytystä. Tuossa on pelkkä ruisku eikä käy suoraan tuollaisenaan yhtään mihinkään vaan vaatii johtosarjan rakennnuksen.
Jos sinulla on se auton alkuperäinen johtosarja niin tuo on se kdfi joka siihen käy -> http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m20.html
Tuohon saa suorasytytyksen kun tilaa purkin suorasytytys-optiolla.
Leave a comment:
-
Originally posted by Ezpej View Post
Eli tuo malli on nyt varustettu sillä suorasytyksellä? mutta mihinmalliin käy?
vai onko tuo nyt se pelkkä suorasytytys loota, joka tulee kdfi boksin rinnalle?
yhteishinta tulee nousemaan sitte aika rankasti.
Jos sinulla on se auton alkuperäinen johtosarja niin tuo on se kdfi joka siihen käy -> http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m20.html
Tuohon saa suorasytytyksen kun tilaa purkin suorasytytys-optiolla.
Leave a comment:
Leave a comment: