Osaako joku neuvoa mikä mättää minun laajakaistan kytkennöissä?
Johdot on vedetty pinneihin ja aktivointi johto myös. Vaikka kuinka ränkkään Tunerstudiosta asetuksia, niin mitään eloa ei ole. GP2 pinnistä vedetty aktivointi johto myös maihin. Liitteenä pari kuvaa.
Alkaa pää lyömään kohta tyhjää.
Edit: LD12 stand-by valo vilkuu, myös käynnissä, kuuluu? Muutaman kerran vilahti punainen LD11 wideband controller error.
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
Sen kytkentähän on helppo testata.
1 +5v, 2 signaali, 3 maa (nämä tps:stä katottuna)
Testaat eka mikä m20 johtosarjasta on maa. Sit mittaat maata vastenkumpaan jäljelle jäävistä johdoista tulee +5v ja sitten viimenen onkin signaali.
Jos siis m20 johtosarjassa on 3 johtoa tps:lle.Last edited by Pazi88; 23-08-2014, 21:22.
Leave a comment:
-
M50 tps paikallaan adapterin kanssa. Ja liitin samanlainen kuin m20.
Jossain sanotaan että pelaa ja jostain luin että kahden johdon kesken swappi!
HELP!
Leave a comment:
-
http://www.bmw2002faq.com/topic/5594...-on-an-m20-tb/
Laitetaas tämä vaikka tänne.
Eli e34 525i automaatin tps käypi suoraan M20. Noi johdotukset kiinnostaisi kanssa.
Edit: M50 tps liitinhän on sama niin plug and play jos sen laittaa?Last edited by Coooper; 23-08-2014, 17:27.
Leave a comment:
-
Originally posted by Pazi88 View PostEikö tuo nyt kerro että sulla on maadoitus ongelma jossain välissä :think Ootko mitannu saako se anturi maata siitä johtosarjan liittimen kautta? Jos ei, niin sittenhän sun pitää vaan yleismittarin avulla seurata missä se on poikki.
Leave a comment:
-
Itehä yritin ehtiä mistä poikki mutta ei selvinnyt nii vedin johon poikki ja siitä siihe sitte uus maa nii johan pelas kaikki.
Leave a comment:
-
Originally posted by ROne View PostKokeilin laittamalla hyppylangan TPS:n maakarvan ja auton rungon väliin niin TPS-sensorin pystyi kalibroimaan ja kummatkin lämpötila-anturit näyttää oikein \o/. Pitää kysyä vielä KDFI:ltä että mistä kannattaa maadoittaa tai mistä se maadoitus nyt puuttuu.(Onko vaan että tuo TPS:n maakarva maihin:think) Mutta mutta, valoa tunnelin päässä, se tässä on tärkeintä.
Leave a comment:
-
Kokeilin laittamalla hyppylangan TPS:n maakarvan ja auton rungon väliin niin TPS-sensorin pystyi kalibroimaan ja kummatkin lämpötila-anturit näyttää oikein \o/. Pitää kysyä vielä KDFI:ltä että mistä kannattaa maadoittaa tai mistä se maadoitus nyt puuttuu.(Onko vaan että tuo TPS:n maakarva maihin:think) Mutta mutta, valoa tunnelin päässä, se tässä on tärkeintä.
Leave a comment:
-
Kun ite tuon kans taistelin niin boksin tekijä sitte käski ottaa jonku anturin johon pois ja lyyä maa johto suoraan anturin liittimen pinniiin että näkee onko maadoitus vika.
Leave a comment:
-
Ok, mullakin kun on autona e21 m50:n johtosarjalla ja koneella niin voi olla että nyt ei kaikki tarvittavat karvat ole kdfi:lle asti kytkettynä. Moottori maadoitettu sekä M50:n johtosarjasta on se maadoituspiuha ok. Mahtanee nyt joistakin poksin pinneistä olla maa kadoksissa..
Leave a comment:
-
Itellä m60b40 ahettu ja oli vikaa tossa tps anturissa sitä ei saanu kalibroitua niin vika oli maadoituksessa.
Leave a comment:
-
Eikö kukaan tiedä noista antureista, maavika vai mikä? Pitäs saada tuo lulla siihen kuntoon että vois viedä rullille.
Leave a comment:
-
Kokeilin irroittamalla kummaltakin lämpötilaanturilta pistokkeet vuoron perään(veden lämpötila ja imuilman), mutta Tunerstudion kummatkaan lämpötilamittarit eivät reagoineet. Nesteen lukema 82 astetta(kylmä kone) ja imuilman 21 astetta ja pitäs olla sama kun ulkona eli ainakin sen 28 astetta.
TPS-anturia vois kokeilla tuosta ratalelusta, se ainakin toimii..Last edited by ROne; 08-08-2014, 20:22.
Leave a comment:
Leave a comment: