memebuy23buy

Onko kaikki pelissä 540?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 17573
    • Turku

    #16
    Originally posted by deezaye View Post
    No hitto, ei oo noi uudemmat Bemarin bensakoneet tuttuja
    Uudemmat ? Autohan on vuodelta 1993.
    Näillä mennään:
    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

    Comment

    • Vibaa
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2010
      • 581
      • Vaasa

      #17
      Originally posted by bmw-a View Post
      Onko millainen homma tarkistaa se kalvo ja missä tarkalleen se sijaitsee? Alan tutkia autoa tossa iltapäivällä niin jospa siitä nyt jotain selviäisi...
      Moottorin käydessä öljyntäyttökorkki/mittatikku pois -> roimasti alipainetta -> kalvo entinen.
      sigpic
      E34 530iA

      Comment

      • SaQwa
        Bimmer Fanatic
        • May 2009
        • 545
        • kempa

        #18
        no vaihteen välit tai se vaihdelaatikko on menossa paskaks, tai voihan sihen olla sekin että joku pytyistä menny paskaks tai hukkaputki on jotenki taas tukossa?
        :think

        Comment

        • bmw-a
          Newbiemmer
          • May 2011
          • 20
          • jkl

          #19
          No niin nytten käytin kaikki puolat ja tulpat irti. Ne ei ollut öljyssä eikä ollut mitään normaalista poikkeavaa... kaippa sitä on alettava soittelemaan huomenna et kuka ottaisi ton auton piuhan päähän ym. :think Pitää kokeilla vielä huomenna et tuleeko alipainetta mittatikulle ym.

          Comment

          • Vibaa
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2010
            • 581
            • Vaasa

            #20
            Originally posted by bmw-a View Post
            No niin nytten käytin kaikki puolat ja tulpat irti. Ne ei ollut öljyssä eikä ollut mitään normaalista poikkeavaa... kaippa sitä on alettava soittelemaan huomenna et kuka ottaisi ton auton piuhan päähän ym. :think Pitää kokeilla vielä huomenna et tuleeko alipainetta mittatikulle ym.
            Kuinka auto muuten käyttäytyy, onko ajokunnossa? Käynnistäessä puskeeko reilummin tavaraa putkesta?
            sigpic
            E34 530iA

            Comment

            • Kwame
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2006
              • 322
              • Ylöjärvi

              #21
              Varmista nyt se separaattorin kalvo, että se on ehjä! Itsellä teki samaa kun kalvo oli entinen.. Tosin sillon kyllä pölläytteli sinistä aina sillontällön.
              e60 530d -04

              e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
              e36 320i coupe M-sport -94,
              e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
              e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88

              Comment

              • Arnolds
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 3310
                • Kajjjaani

                #22
                Originally posted by Kwame View Post
                Varmista nyt se separaattorin kalvo, että se on ehjä! Itsellä teki samaa kun kalvo oli entinen.. Tosin sillon kyllä pölläytteli sinistä aina sillontällön.
                Käyt tilaamassa osat 3,5 ja 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
                ja vaihdat.
                Loppuu oireet turhaa viedä koodien lukuun ennenkuin nuo on vaihdettu.
                F26 xDrive20d TwinPower

                EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                Comment

                • Kwame
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2006
                  • 322
                  • Ylöjärvi

                  #23
                  Originally posted by Arnolds View Post
                  Käyt tilaamassa osat 3,5 ja 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
                  ja vaihdat.
                  Loppuu oireet turhaa viedä koodien lukuun ennenkuin nuo on vaihdettu.
                  Näinpä. Mikäli se kalvo on valmis, sieltä pitäis kuulua jonkin asteista suhinaa auton käydessä. Notta laita korvat hörölle sinne imusarjan takaosaan ja kuulostele asiaankuulumattomia suhinoita
                  e60 530d -04

                  e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
                  e36 320i coupe M-sport -94,
                  e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
                  e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88

                  Comment

                  • bmw-a
                    Newbiemmer
                    • May 2011
                    • 20
                    • jkl

                    #24
                    Eli auto on ajossa kokoajan. Ei pölläyttele sinistä. Sitä yhden pytyn puuttumista ei huomaa ajossa vaan tyhjäkäynnillä (jos se nyt on pytty mikä on pimeenä)... Siellä imusarjassa rintapellin päässä on joku venttiili juttu, mutta siitä on letkut otettu pois ja tulpattu. Kävin hakemassa yhden uuden puolan ja kokeilen sillä käydä kaikki pytyt läpi, et onko vaikutusta asiaan.

                    Comment

                    • petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

                      #25
                      Vie korjaamolle se auto jos et ite korjaa, ei se pelkkä vikakoodin luku ihmeitä saa aikaan.

                      Originally posted by sonikk View Post
                      Mä veikkaan että pääsee öljyä 3 ja 7 pytylle
                      Mä veikkaan kutos ja ysi pyttyjä.
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                      Comment

                      • Dunky
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 4927
                        • Kotka

                        #26
                        Originally posted by petrolhead View Post
                        Mä veikkaan kutos ja ysi pyttyjä.
                        No jos sä otat kutosen ja ysin niin minä laitan markat pyttyille 11 ja 12
                        Tän ikäisestä on jo aika homma saada vikakoodeja ulos...
                        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                        Comment

                        • bmw-a
                          Newbiemmer
                          • May 2011
                          • 20
                          • jkl

                          #27
                          Kävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...

                          Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...

                          Comment

                          • bmw-a
                            Newbiemmer
                            • May 2011
                            • 20
                            • jkl

                            #28
                            Kävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...

                            Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...

                            Comment

                            • Vibaa
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 581
                              • Vaasa

                              #29
                              Originally posted by bmw-a View Post
                              Kävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...

                              Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...
                              Pieni alipaine ei tietääkseni ole pahasta, käyntikin saa hieman muuttua. Näin ainakin itselläni uudella ehjällä kalvolla.

                              Rikkinäisellä oli jo työn takana saada öljykorkki pois, kun sen sai pois moottori vaivoin pysyi edes käynnissä sekä suhina kävi imusarjan takaosassa.
                              sigpic
                              E34 530iA

                              Comment

                              • bmw-a
                                Newbiemmer
                                • May 2011
                                • 20
                                • jkl

                                #30
                                No tänään käyn hakemassa uuden venttiilijutun tohon autoon, jos sattuu vaan oleen hyllyssä. Onko muutten normaalia noissa, kun Tuossa on tyhjäkäynti noin 550 ilman ajovaloja sitten kuin laittaa ajovalot päälle niin nousee siihen 600 kiekkaan...:think

                                Comment

                                Working...
                                X