Originally posted by deezaye
View Post
Onko kaikki pelissä 540?
Collapse
X
-
Uudemmat
? Autohan on vuodelta 1993.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Moottorin käydessä öljyntäyttökorkki/mittatikku pois -> roimasti alipainetta -> kalvo entinen.Originally posted by bmw-a View PostOnko millainen homma tarkistaa se kalvo ja missä tarkalleen se sijaitsee?
Alan tutkia autoa tossa iltapäivällä niin jospa siitä nyt jotain selviäisi...
sigpic
E34 530iA
Comment
-
No niin nytten käytin kaikki puolat ja tulpat irti. Ne ei ollut öljyssä eikä ollut mitään normaalista poikkeavaa... kaippa sitä on alettava soittelemaan huomenna et kuka ottaisi ton auton piuhan päähän ym. :think Pitää kokeilla vielä huomenna et tuleeko alipainetta mittatikulle ym.
Comment
-
Kuinka auto muuten käyttäytyy, onko ajokunnossa? Käynnistäessä puskeeko reilummin tavaraa putkesta?Originally posted by bmw-a View PostNo niin nytten käytin kaikki puolat ja tulpat irti. Ne ei ollut öljyssä eikä ollut mitään normaalista poikkeavaa... kaippa sitä on alettava soittelemaan huomenna et kuka ottaisi ton auton piuhan päähän ym. :think Pitää kokeilla vielä huomenna et tuleeko alipainetta mittatikulle ym.sigpic
E34 530iA
Comment
-
Varmista nyt se separaattorin kalvo, että se on ehjä! Itsellä teki samaa kun kalvo oli entinen.. Tosin sillon kyllä pölläytteli sinistä aina sillontällön.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
Käyt tilaamassa osat 3,5 ja 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/Originally posted by Kwame View PostVarmista nyt se separaattorin kalvo, että se on ehjä! Itsellä teki samaa kun kalvo oli entinen.. Tosin sillon kyllä pölläytteli sinistä aina sillontällön.
ja vaihdat.
Loppuu oireet turhaa viedä koodien lukuun ennenkuin nuo on vaihdettu.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Näinpä. Mikäli se kalvo on valmis, sieltä pitäis kuulua jonkin asteista suhinaa auton käydessä. Notta laita korvat hörölle sinne imusarjan takaosaan ja kuulostele asiaankuulumattomia suhinoitaOriginally posted by Arnolds View PostKäyt tilaamassa osat 3,5 ja 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
ja vaihdat.
Loppuu oireet turhaa viedä koodien lukuun ennenkuin nuo on vaihdettu.
e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
Eli auto on ajossa kokoajan. Ei pölläyttele sinistä. Sitä yhden pytyn puuttumista ei huomaa ajossa vaan tyhjäkäynnillä (jos se nyt on pytty mikä on pimeenä)... Siellä imusarjassa rintapellin päässä on joku venttiili juttu, mutta siitä on letkut otettu pois ja tulpattu. Kävin hakemassa yhden uuden puolan ja kokeilen sillä käydä kaikki pytyt läpi, et onko vaikutusta asiaan.
Comment
-
Vie korjaamolle se auto jos et ite korjaa, ei se pelkkä vikakoodin luku ihmeitä saa aikaan.
Mä veikkaan kutos ja ysi pyttyjä.Originally posted by sonikk View PostMä veikkaan että pääsee öljyä 3 ja 7 pytylle
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
No jos sä otat kutosen ja ysin niin minä laitan markat pyttyille 11 ja 12Originally posted by petrolhead View PostMä veikkaan kutos ja ysi pyttyjä.
Tän ikäisestä on jo aika homma saada vikakoodeja ulos...
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Kävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...
Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...
Comment
-
Kävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...
Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...
Comment
-
Pieni alipaine ei tietääkseni ole pahasta, käyntikin saa hieman muuttua. Näin ainakin itselläni uudella ehjällä kalvolla.Originally posted by bmw-a View PostKävin vielä kaikki puolat läpi yksitellen ja vaihdoin yhden mikä tuntui hieman heikommalta, nytten niissä ei pitäisi olla enään häikkää...
Ilmeisesti se venttiili on sitten tullut tiensä päähän. Otin öljykorkin auki koneen käydessä niin oli alipainetta, käynti huononi samalla ja alkoi suhiseen imusarjan päässä se vettiili hässäkkä... Mielestäni suhinaa ei olllut jos öljykorkki on kiinni, mutta heti kuin avaa sen korkin alkoi tosi selvä suhina siitä vettiilihässäkästä...
Rikkinäisellä oli jo työn takana saada öljykorkki pois, kun sen sai pois moottori vaivoin pysyi edes käynnissä sekä suhina kävi imusarjan takaosassa.sigpic
E34 530iA
Comment
Comment