Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onko kaikki pelissä 540?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vibaa
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 581
    • Vaasa

    #31
    Originally posted by bmw-a View Post
    No tänään käyn hakemassa uuden venttiilijutun tohon autoon, jos sattuu vaan oleen hyllyssä. Onko muutten normaalia noissa, kun Tuossa on tyhjäkäynti noin 550 ilman ajovaloja sitten kuin laittaa ajovalot päälle niin nousee siihen 600 kiekkaan...:think
    Normaalia.
    sigpic
    E34 530iA

    Comment

    • bmw-a
      Newbiemmer
      • May 2011
      • 20
      • jkl

      #32
      No nyt tuli vaihdettua toi huohotin venttiili ja käynti parani hieman, mutta ei ole mielestäni vielä ihan täydellisen hyvä (hytkyttää vielä pikkasen, niin kuin olisi liian pienellään).

      Kun tietäisi miten tasaisesti ton auton kuuluisi käydä??? :think

      Comment

      • Vibaa
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2010
        • 581
        • Vaasa

        #33
        Originally posted by bmw-a View Post
        No nyt tuli vaihdettua toi huohotin venttiili ja käynti parani hieman, mutta ei ole mielestäni vielä ihan täydellisen hyvä (hytkyttää vielä pikkasen, niin kuin olisi liian pienellään).

        Kun tietäisi miten tasaisesti ton auton kuuluisi käydä??? :think
        Koita irroittaa akunkenkä hetkeksi jotta ECU nollaantuu, jos siellä on korjausarvot päin mettää mikäli kalvo ollut rikki.

        Tasaisesti näiden pitäis käydä, mutta omakin hytkyy lievästi silloin tällöin
        Vahvana veikkauksena syyksi imuvuotoa imusarjan tiivisteistä.

        Onko näkynyt öljyä tulpankoloissa? Entä missä kunnossa maffi?
        sigpic
        E34 530iA

        Comment

        • bmw-a
          Newbiemmer
          • May 2011
          • 20
          • jkl

          #34
          Juu täytyy ottaa toi akunkenkä irti, jos siitä olisi apua. Tulpilla ei ole öljyä, ne on ihan kuivat.

          Comment

          • superb
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2827

            #35
            Ei välttämättä riitä toi miinusnavan irroittaminen. Koita tuota hard resettiä: http://e34.org/forums/posts/871542

            Comment

            • bmw-a
              Newbiemmer
              • May 2011
              • 20
              • jkl

              #36
              Täytyypä kokeilla tuota, jos auttaisi asiaan...

              Comment

              • bmw-a
                Newbiemmer
                • May 2011
                • 20
                • jkl

                #37
                Tänään otin akunkengät irti ja laitoin ne yhteen, annoin niitten olla jonkun tunnin... Alkoi käymään hieman paremmin, ainut et tyhjäkäynti laski noin 550;een valot päällä ja hieman alemmaksi siitä ilman valoja... Tietokone muuttui saksaksi, mitenköhän sen voisi muuttaa takaisin englannin kieliseksi ja tyhjäkäyntiä nostaa? :think

                Tuli putsattua toi maffikin, mutta siitä en huomannut mitään muutosta...

                Comment

                • örvellys
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2009
                  • 93
                  • youtube

                  #38
                  Sama auto samat oireet,unohda noi akunkenkä jutut Mulla oli lambda anturi paskana josta johtuen kävi rikkaammalla ja epätasaisemmin.

                  Comment

                  • Vibaa
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2010
                    • 581
                    • Vaasa

                    #39
                    Originally posted by bmw-a View Post
                    Tänään otin akunkengät irti ja laitoin ne yhteen, annoin niitten olla jonkun tunnin... Alkoi käymään hieman paremmin, ainut et tyhjäkäynti laski noin 550;een valot päällä ja hieman alemmaksi siitä ilman valoja... Tietokone muuttui saksaksi, mitenköhän sen voisi muuttaa takaisin englannin kieliseksi ja tyhjäkäyntiä nostaa? :think

                    Tuli putsattua toi maffikin, mutta siitä en huomannut mitään muutosta...
                    Originally posted by örvellys View Post
                    Sama auto samat oireet,unohda noi akunkenkä jutut Mulla oli lambda anturi paskana josta johtuen kävi rikkaammalla ja epätasaisemmin.
                    ICV kannattaa myös putsata, saa helposti irti jonka jälkeen täyttää vaikka brake cleanerilla ja pumpulitupsuilla sipaisee likaa mikä ei lähde cleanerilla.

                    Avain ykkösasentoon ja CC nappi pohjaan kunnes kieli vaihtuu, joskus OBC voi jäädä saksaksi jolloin sieltä salavalikosta muistaakseni toiminto 11 josta sai senkin kielen vaihdettua.

                    Kyllä akunkenkä juttu voi auttaa kivasti, ei se ihan huuhaata ole
                    sigpic
                    E34 530iA

                    Comment

                    • deezaye
                      Bimmer Rookie
                      • May 2005
                      • 185
                      • Turenki Rock City

                      #40
                      Originally posted by Laku View Post
                      Uudemmat ? Autohan on vuodelta 1993.
                      Äh, unohda koko juttu
                      E53/M54B30 -04
                      E39/M57D30 -99
                      E34/M30B35 -88
                      E28/M10B18 -85

                      Comment

                      • bmw-a
                        Newbiemmer
                        • May 2011
                        • 20
                        • jkl

                        #41
                        Jäi vähän tämä rojekti kesken, kun oli muita hommia... Sitten piti vielä tossa välissä vaihtaa toi kardaanin tukilaakeri ja kumi, kun repes se metalli pantakin siitä. No eilen tuli sitten raapastua toi koko imusarja levälleen. Meinasin vaihtaa uudet tiivisteet ym. sinne, jospa sitten alkaisi toimia paremmin. :think

                        Comment

                        • bmw-a
                          Newbiemmer
                          • May 2011
                          • 20
                          • jkl

                          #42
                          Tuli vaihdettua noi imusarjantiivisteet ja tarkistettua iac, maffi ym. ja aikaisemmin vaihdoin sen huohotinventtiilinkin, mutta edelleen käy matalalla ja epätasaiseen...

                          Voisikohan johtua ruiskun lämpötila anturista toi huono käynti? Missäköhän mahtaisi sijaita kyseinen anturi? :think

                          Comment

                          • v12
                            Newbiemmer
                            • Dec 2005
                            • 21

                            #43
                            Itse tuskailin vastaavan vian kanssa viime syksystä ja tuli kokeiltua mm. kaikki edellä mainitut konstit. Tyhjäkäynti ontui mutta ajossa ei mitään. Katsastuksessa sitten liikaa palamattomia tyhjäkäynnillä. Mittasin lopulta pari viikkoa sitten puristuspaineet: 14 paitsi yhdessä 7. Kansi pois ja syynä sylinterinseinästä lohjennut kolme tai neljä senttiä pitkä ja 4mm leveä pari milliä syvä pala pois. Ilmeisesti joku huokonen ollut sillä kohtaa joka antautui nyt.

                            Kolmisen sataa nyt ajettu ja moottori vaihdettu aiemmin jo kahdesti eli pitää nyt etsiä neljättä konetta.

                            Menisikö E38:n kone suoraan jos sähköt vaihtaa?
                            Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!


                            E32 740i-93 Shadow Line
                            MB SEC 560-89
                            Mitsubishi Galant GTI dynamic 4 4WD/4WS -91
                            www.hhp.fi

                            Comment

                            • Dunky
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 4929
                              • Kotka

                              #44
                              Kuluttaako auto "liian" paljon? Ettei vaan jäisi auki suutin tai toinenkin:think
                              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                              Comment

                              • bmw-a
                                Newbiemmer
                                • May 2011
                                • 20
                                • jkl

                                #45
                                Mittasin itsekkin ihan mielenkiinnosta noi puristukset ja ne oli joka pytyssä tasaiset yli 150 p.s.i, mutta en muista enään tarkkoja lukuja. En kyllä tiedä että paljonko noissa pitäisi olla... :think

                                Kulutus tossa autossa olisiko jotain kympin piikkiin maantiellä ja kaupungissa joku 14 litraa... Ei ole tullu kylläkään ikinä mitenkään mitattua taikka seurattua tota kulutusta tossa autossa... Kaikken se on aina vieny mitä sinne tankkiin on tunkenu.

                                Itekkin lottoisin noita suuttimia taikka lampdaa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎