Originally posted by bmw-a
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onko kaikki pelissä 540?
Collapse
X
-
Originally posted by bmw-a View PostNo nyt tuli vaihdettua toi huohotin venttiili ja käynti parani hieman, mutta ei ole mielestäni vielä ihan täydellisen hyvä (hytkyttää vielä pikkasen, niin kuin olisi liian pienellään).
Kun tietäisi miten tasaisesti ton auton kuuluisi käydä??? :think
Tasaisesti näiden pitäis käydä, mutta omakin hytkyy lievästi silloin tällöin
Vahvana veikkauksena syyksi imuvuotoa imusarjan tiivisteistä.
Onko näkynyt öljyä tulpankoloissa? Entä missä kunnossa maffi?sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Ei välttämättä riitä toi miinusnavan irroittaminen. Koita tuota hard resettiä: http://e34.org/forums/posts/871542
Comment
-
-
Tänään otin akunkengät irti ja laitoin ne yhteen, annoin niitten olla jonkun tunnin... Alkoi käymään hieman paremmin, ainut et tyhjäkäynti laski noin 550;een valot päällä ja hieman alemmaksi siitä ilman valoja... Tietokone muuttui saksaksi, mitenköhän sen voisi muuttaa takaisin englannin kieliseksi ja tyhjäkäyntiä nostaa? :think
Tuli putsattua toi maffikin, mutta siitä en huomannut mitään muutosta...
Comment
-
-
Originally posted by bmw-a View PostTänään otin akunkengät irti ja laitoin ne yhteen, annoin niitten olla jonkun tunnin... Alkoi käymään hieman paremmin, ainut et tyhjäkäynti laski noin 550;een valot päällä ja hieman alemmaksi siitä ilman valoja... Tietokone muuttui saksaksi, mitenköhän sen voisi muuttaa takaisin englannin kieliseksi ja tyhjäkäyntiä nostaa? :think
Tuli putsattua toi maffikin, mutta siitä en huomannut mitään muutosta...Originally posted by örvellys View PostSama auto samat oireet,unohda noi akunkenkä jutut Mulla oli lambda anturi paskana josta johtuen kävi rikkaammalla ja epätasaisemmin.
Avain ykkösasentoon ja CC nappi pohjaan kunnes kieli vaihtuu, joskus OBC voi jäädä saksaksi jolloin sieltä salavalikosta muistaakseni toiminto 11 josta sai senkin kielen vaihdettua.
Kyllä akunkenkä juttu voi auttaa kivasti, ei se ihan huuhaata olesigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Jäi vähän tämä rojekti kesken, kun oli muita hommia... Sitten piti vielä tossa välissä vaihtaa toi kardaanin tukilaakeri ja kumi, kun repes se metalli pantakin siitä. No eilen tuli sitten raapastua toi koko imusarja levälleen. Meinasin vaihtaa uudet tiivisteet ym. sinne, jospa sitten alkaisi toimia paremmin. :think
Comment
-
-
Itse tuskailin vastaavan vian kanssa viime syksystä ja tuli kokeiltua mm. kaikki edellä mainitut konstit. Tyhjäkäynti ontui mutta ajossa ei mitään. Katsastuksessa sitten liikaa palamattomia tyhjäkäynnillä. Mittasin lopulta pari viikkoa sitten puristuspaineet: 14 paitsi yhdessä 7. Kansi pois ja syynä sylinterinseinästä lohjennut kolme tai neljä senttiä pitkä ja 4mm leveä pari milliä syvä pala pois. Ilmeisesti joku huokonen ollut sillä kohtaa joka antautui nyt.
Kolmisen sataa nyt ajettu ja moottori vaihdettu aiemmin jo kahdesti eli pitää nyt etsiä neljättä konetta.
Menisikö E38:n kone suoraan jos sähköt vaihtaa?Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
E32 740i-93 Shadow Line
MB SEC 560-89
Mitsubishi Galant GTI dynamic 4 4WD/4WS -91
www.hhp.fi
Comment
-
-
Mittasin itsekkin ihan mielenkiinnosta noi puristukset ja ne oli joka pytyssä tasaiset yli 150 p.s.i, mutta en muista enään tarkkoja lukuja. En kyllä tiedä että paljonko noissa pitäisi olla... :think
Kulutus tossa autossa olisiko jotain kympin piikkiin maantiellä ja kaupungissa joku 14 litraa... Ei ole tullu kylläkään ikinä mitenkään mitattua taikka seurattua tota kulutusta tossa autossa... Kaikken se on aina vieny mitä sinne tankkiin on tunkenu.
Itekkin lottoisin noita suuttimia taikka lampdaa...
Comment
-
Comment