Originally posted by Messier
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miksi BMW:n mainostamat keskikulutukset eivät pidä paikkaansa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _Drifter_ View PostNeloskonetta nyt kukaan haluais bemariin :think
Minä ainakin ajan nelisylinterisellä BMW:llä oikein mielelläni. Minulle ei tuo mitään lisäarvoa autoiluun ne ylimääräiset sylinterit, joilla saadaan mukamas jännemmät äänet ulos pakoputkesta..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Ja lisää positiivisia kulutuslukemia diesel-puolelta: Mulla kahden vuoden yhtäjaksoinen keskikulutus 6.46L/100km kun tehdas tarjoaa 7L/100km. Ne huiput kummasti tasoittuu kun katsoo hiukan pidemmällä aikavälillä asioita.
Ja taas täytyy kompata rizzoa"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by Kiimaremmi View PostSeuraavaks audimies varmaan tekee triidin missä se valittaa ku bemarin merkki on vaikeampi piirtää ku audin merkki.
Itse olen myös 39:n kohdalla todennut, että kutakuinkin saman kuluttaa mitä tehdas lupaa. Ihan optimaalista tulosta en ole oikein koskaan pääsyt kokeilemaan kun aina on kuormaa enemmän kuin yksi tai sitten vain kaasujalkaa kutittaa eikä yksinkertaisesti se 90 vain pysy siellä taulussa... 10,2 taitaa olla pienin yli 100km (hki-tku) ajettu matkakulutus jossa siinäkin motarilla oli se +120 vauhtia ja keskimäärin sen 13,8 vie seka-ajossa. Katto on sitten se 142l/h, en tiedä mitä tehdas ilmoittaa tuossa kohtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Kiimaremmi View PostSeuraavaks audimies varmaan tekee triidin missä se valittaa ku bemarin merkki on vaikeampi piirtää ku audin merkki.
näihin sanoihin olis niin hyvä lopettaa_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Haluaisin kyllä nähdä sen ihmemiehen joka esim. ajaa uuden X1 sillä mainostetulla 4,5 litralla.
Soinin sanoin, jos itsensä pettää, mitä jää jäljelle?Mainoksissa luvataan kuu taivaalta ja moni uskoo niitä vaikka totuus löytyy ajotietokoneesta.
Tuossa yksilössä ainakin pitää ajaa se 10km, että saa öljymäärän näkyviin.Lukee oikein ohjekirjassa.
Comment
-
-
Originally posted by Audimies View PostHaluaisin kyllä nähdä sen ihmemiehen joka esim. ajaa uuden X1 sillä mainostetulla 4,5 litralla.
Soinin sanoin, jos itsensä pettää, mitä jää jäljelle?Mainoksissa luvataan kuu taivaalta ja moni uskoo niitä vaikka totuus löytyy ajotietokoneesta.
Tuossa yksilössä ainakin pitää ajaa se 10km, että saa öljymäärän näkyviin.Lukee oikein ohjekirjassa.
Sen lisäksi, kyseessä lienee pre-facelift kone? Tuon uuden 2 litrasen pannun ilmoitetaan vievän 6,1 litraa yhdistettynä.
Pre-facelift vie nettiauton mukaan:
Teho: 85 kW / 115 Hv, CO2-päästöt: 181 g/km, Huippunopeus: 200 km/h, Kiihtyvyys (0-100): 10,8 s, Henkilömäärä: 5, Ovien lkm: 5, Kulutus: Kaupunki: 10.5 l/100km, Maantie: 5.9 l/100km, Yhdistetty: 7.5 l/100km, Omamassa: 1 280 kg, Kokonaismassa: 1 705 kg
Itseltä löytyy alkp. pre-facelift esite josta voin tuon vielä tarkistaa :F"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Mulle on ainakin yksi vitun lysti onko auton kulutus 10 vai 20 litraa sadalla, kaikki kuitenkin menee mitä sinne tankkiin laittaa. Melkein aina kun joku tulee juttelemaan autosta niin ensimmäinen asia on "Taitaa viedä aika paljon bensaa?", jos se kulutus tosiaan olisi mulle maailman tärkein asia niin ehkä mä sitten ajaisin jollain pienikoneisella koirankopilla tai polkupyörällä, oikein vituttaa tuollaiset.Ex:
E31 840CiA -93
Comment
-
-
Originally posted by vgo View PostMulle on ainakin yksi vitun lysti onko auton kulutus 10 vai 20 litraa sadalla, kaikki kuitenkin menee mitä sinne tankkiin laittaa. Melkein aina kun joku tulee juttelemaan autosta niin ensimmäinen asia on "Taitaa viedä aika paljon bensaa?", jos se kulutus tosiaan olisi mulle maailman tärkein asia niin ehkä mä sitten ajaisin jollain pienikoneisella koirankopilla tai polkupyörällä, oikein vituttaa tuollaiset.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
No, 2 vuotta on tullut ajeltua 535dTA 2008:lla, keskikulutukset ovat olleet seillä 6.7-6.9 pintaan eri yksilöillä. Maantiaeajoa 2/3 osaa. Eli alle eu-keskikulutuksen.
Kyllä enemmillään on sitten mennyt joku 8 litraa tankillisella,
jos oikein poljetuttaa ja ajaa vain pikkuajoa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Nifa View PostPre-facelift vie nettiauton mukaan:
Teho: 85 kW / 115 Hv, CO2-päästöt: 181 g/km, Huippunopeus: 200 km/h, Kiihtyvyys (0-100): 10,8 s, Henkilömäärä: 5, Ovien lkm: 5, Kulutus: Kaupunki: 10.5 l/100km, Maantie: 5.9 l/100km, Yhdistetty: 7.5 l/100km, Omamassa: 1 280 kg, Kokonaismassa: 1 705 kg
Itseltä löytyy alkp. pre-facelift esite josta voin tuon vielä tarkistaa :F
Kyllä ne tuota X1-mallia mainostaa isoilla bannereilla joissa lukee:"kulutus jopa 4,5l/100km".
Comment
-
-
Ne ilmotetut lukemat saadaan kun ajetaan http://www.motiva.fi/liikenne/henkiloauton_valinta/uusien_autojen_kulutus-_ja_paastotiedot/kulutussykli
mukainen ajosykli laboratorio-olosuhteissa kaikki sähkölaitteet pois päältä eli ei välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa mutta joka autolla saman lailla mitattu
Comment
-
-
Audimiehen alottama topic on mielestäni aivan ok, ihmettelen vaan että täällä moni lähtenyt tämmöselle haistapaska/vittuilu linjalle vastauksissa? Paljonko sillä 116i:llä on nyt ajettu ja minkälaisessa "maastossa"?e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
[QUOTE=juha77;2520654]Audimiehen alottama topic on mielestäni aivan ok, ihmettelen vaan että täällä moni lähtenyt tämmöselle haistapaska/vittuilu linjalle vastauksissa? QUOTE]
Moni kait unohtaa että BMW:kin on vain automerkki muiden joukossa .BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
Comment