Originally posted by Hooligan
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Angel Eyes HOWTO
Collapse
X
-
Onko kukaan vielä yrittänyt itse tehdä rinkuloita? Eihän tuohon tarvita muuta kuin sopivan kokoista akryylitankoa ja oikean mittainen pyöreä esine, jonka ympärille tuon taittaa. Kuumailmapuhaltimella akryylin pitäisi taittua nätisti. Ledejä saa melkein jok liikkeestä. Eihän noita päitä tarvite "taakse" taittaa, ne voi jättää suoriksi. Ja jos ei tykkää tuosta yläpuolen "mustasta" alueesta anneleissa, niin luomethan peittävät ne sopivasti
Itse voisi kokeilla itse tehdä nuo, mutta aivan vielä ei ole kiinnostusta käydä niitä asentelemaan. Mutta jos joku on E30 asentanut enkelit ja tietää umpioiden sisähalkasijan, niin voisi nuo rinkulat valmiiksi tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by Hooligan View PostKuseekohan mulla ledit vai vastukset vai mikä mättää kun ei valaise koko rinkulaa? Ledit on 3 mm mutta muuta tietoa niistä ei ole..
On vaan typerän näköinen kun rinkulan ala osa ei ole yhtä kirkas.
Comment
-
-
Originally posted by Hooligan View PostKuseekohan mulla ledit vai vastukset vai mikä mättää kun ei valaise koko rinkulaa? Ledit on 3 mm mutta muuta tietoa niistä ei ole..
On vaan typerän näköinen kun rinkulan ala osa ei ole yhtä kirkas.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostSe jää noissa home-made-sarjoissa alareunasta hieman himmeämmäksi. Johtuu vain liian heikoista ledeistä eli valo ei riitä alas asti.E21
Comment
-
-
Originally posted by Hooligan View PostMinkähän laista lediä sinne kannattaa sit tunkea, että se valaisisi kunnolla koko rinkulan? Vai onko noissa "home-made" malleissa edes mahollista saada sitä kunnolliseksi? :think
Täällähän oli jossain juttua, kun joku laittoi jotkut ihmeelliset ja kalliit ledit tms. ja oli ainakin huomattavasti kirkkaammat verrattuna muihin näkemiini. Sittenhän noihin on myös sovitettu joitain pieniä polttimoita.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
ite ostin tuolta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=104890 ja oli helppo asentaa! ja kirkkaatBmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
Comment