Epäilen että automaagissa on nyt jotain häikkää kun bensankultus on kasvananut puolella, auto tuntuu normaalia "luuskemmalta", kaasua saa antaa melko paljon että että kiihtyy, vaihteet vaihtuu "kovaa" (sen siis tosissaan tuntee kun vaihde vaihtuu, 3-4 vaihto on välillä todella nopea (lähes suoraan kakkoselta neloselle) ja sit välillä tulee ihmeellinen haju kun on ajanu vähä pitempään tai ollu tyhjäkäynnillä jonkin aikaa.
Autoon on noin 1000km sit vaihdettu uudet automaattivaihtestööljyt ja suodatin (shell dextron 2, Laakkosen suosittelemaa). Auto toimi jonkin aikaa öljyn vaihdon jälkeen ihan hyvin.
Laatikon öljyt on ihan oikeen väriset eikä haise, minkään näköistä luistamista ei tunnu vaihtaa napakasti (turhankin) eikä auto lähe luistelemaan ajon jälkeen jos laittaa n tai p:n päälle.
Auto on 320 iA -88 ja laatikko on ymmärtääkseni ZF4HP22
yks tyyppi sano mulle että kuullostaa turbiini vialta ja toinen sanon että laatikon "pannat" löysällä (???????)
Mikä avuksi? Uutta laatikkoo kehiin vai?
Edit:
Autoon on noin 1000km sit vaihdettu uudet automaattivaihtestööljyt ja suodatin (shell dextron 2, Laakkosen suosittelemaa). Auto toimi jonkin aikaa öljyn vaihdon jälkeen ihan hyvin.
Laatikon öljyt on ihan oikeen väriset eikä haise, minkään näköistä luistamista ei tunnu vaihtaa napakasti (turhankin) eikä auto lähe luistelemaan ajon jälkeen jos laittaa n tai p:n päälle.
Auto on 320 iA -88 ja laatikko on ymmärtääkseni ZF4HP22
yks tyyppi sano mulle että kuullostaa turbiini vialta ja toinen sanon että laatikon "pannat" löysällä (???????)
Mikä avuksi? Uutta laatikkoo kehiin vai?
Edit:
Comment