Virallinen vikakoodi topic II

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ark28
    replied
    Originally posted by jusu79 View Post
    Moikka!

    Olisiko tästä kellään mitään tietoa miten saisi pois, kun itsellä ollut jo jonkin aikaan tuo koodi ja poistuu kun nollaa mut ainahan se takaisin tulee. Jotain olen saanut selville että olisi jokin alhainen korjausarvo juttu ja että liittyisi jotenkin polttoaine juttuihin (diesel). Omasta mielestä tämä tuli imusarjan irrotuksen jälkeen kun putsasin sen. Tyhjäkäynti välillä hypyttää 600-700 välillä kun moottorin lämmöt on nousseet ekaan neljäönnekseen mutta pääasiassa pysyy aisoissa. Itellä myös hehkuviat on joka sylinterillä. Ja välillä oli suuttimen 4 vikakoodikin mutta ei enää pitkään aikaan. Arvotkin on ihan hyvät kun livedataa katsoo. Voisiko olla esim. diesel suodatin kun en tiedä koska se vaihdettu ja varmaan se olisi hyvä vaihtaa joskus.


    Edit: nyt on pari päivää ollu tuo 4B11 koodi poissa ja viimeeksi tänäaamuna koodit luettu. Jospa se olikin jokin tilapäinen juttu tai jokin vaan välillä temppuilee..
    jeps, suutinten korjausarvot tyhjäkäynnillä on rajojen ulkopuolella ... Siihen auttoi (ainakin ensiapuna) Forte lisäaineen tankkiin laitto ja arvot palasi takaisin rajoihin. Eli jotain puhdistavaa vaikutusta aineella oli. Redlinen RL-2 on myös kokeilemisen arvoinen aine.

    Leave a comment:


  • jusu79
    replied
    Originally posted by riippis View Post
    Mikä se tuo 4B11 Rough controller vika oli??:think
    Moikka!

    Olisiko tästä kellään mitään tietoa miten saisi pois, kun itsellä ollut jo jonkin aikaan tuo koodi ja poistuu kun nollaa mut ainahan se takaisin tulee. Jotain olen saanut selville että olisi jokin alhainen korjausarvo juttu ja että liittyisi jotenkin polttoaine juttuihin (diesel). Omasta mielestä tämä tuli imusarjan irrotuksen jälkeen kun putsasin sen. Tyhjäkäynti välillä hypyttää 600-700 välillä kun moottorin lämmöt on nousseet ekaan neljäönnekseen mutta pääasiassa pysyy aisoissa. Itellä myös hehkuviat on joka sylinterillä. Ja välillä oli suuttimen 4 vikakoodikin mutta ei enää pitkään aikaan. Arvotkin on ihan hyvät kun livedataa katsoo. Voisiko olla esim. diesel suodatin kun en tiedä koska se vaihdettu ja varmaan se olisi hyvä vaihtaa joskus.


    Edit: nyt on pari päivää ollu tuo 4B11 koodi poissa ja viimeeksi tänäaamuna koodit luettu. Jospa se olikin jokin tilapäinen juttu tai jokin vaan välillä temppuilee..
    Last edited by jusu79; 12-02-2016, 13:48.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Nämä kyllä selvisi itsellekkin, hieman tarkennusta kaipaisi, mitä on korjattava jotta noita ei olisi.

    Edit: Vai olenko nyt ihan väärässä paikassa
    Ihan oikea paikka, mutta voi olla harvassa BMW scanner tietäjät. Ne ketkä enemmän harrastaa vikakoodienlukemista käyttää yleisemmin INPA/DIS/Rheingoldia. Nuo scabberub koodit ei anna sitä kaikkea tietoa, mitä esim. INPA:lla saa. Steering angle herjan saa monesti kuntoon kalibroimalla ko. anturin.

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    EGR liittyvä tuo eka, toinen ratinasennontunnistin vikaa ja viimeisenä sitten varashälyyttimen vikaa. Nuo scannerin koodit ei itsellä ole niin hallussa, että tarkemmin voisi sanoa.
    Nämä kyllä selvisi itsellekkin, hieman tarkennusta kaipaisi, mitä on korjattava jotta noita ei olisi.

    Edit: Vai olenko nyt ihan väärässä paikassa

    Leave a comment:


  • Haba-75
    replied
    Tällaista luettuna bluetooth mokkulalla obd:n kautta
    P0642 - voimansiirto
    tarkemmalla haulla:
    Type: Powertrain - Computer and Auxiliary outputs ISO/SAE controlled
    Description: Sensor reference Voltage "A" Circuit low.

    Osaisko joku selventää??

    Auto: 530da touring vm 05/2005

    Leave a comment:

Working...
X