Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Roseman View PostSavua en ole seurannut, kun auto on ollut minulla vasta pari viikkoa. Kävin pyyhkäisemässä pakoputken sisäpintaa ja paksussa noessa oli.
Tästä voimme siis päätellä että dpf on poistettu. Täytyypä kysyä autokaupalta koska meinaavat laittaa sen kuntoon :-)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSavuttaako auto koskaan? Jos savua näkyy on DPF poistettu. Pakoputken pään väristä voi myös päätellä onko DPF paikallaan. Mikäli pakoputken sisäpintaa pyyhkäistäessä sormi muuttuu mustaksi on DPF poistettu. Piuhan päässä voi myös katsoa live-datasta vastapaineet (jos anturit on ehjät, niin vastapainetta pitäisi olla).
Tästä voimme siis päätellä että dpf on poistettu. Täytyypä kysyä autokaupalta koska meinaavat laittaa sen kuntoon :-)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roseman View PostTämäpä hyvä kysymys.. tekniikasta enempää tietämättä niin tuo olis ihan looginen juttu.. jatkan selvittelyä.
Kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi tässä nyt mitään virheitä olla etsimässä, käytännössä vaan kännykällä tms. selattaessa ei jaksa alkaa etsimään koodilistoja. Tarkista anturit ja niiden johdotus. Eihän DPF ole tyhjätty? Nythän tuo valittaa, että vastapainetta on liian vähän, tälläinen tilanne syntyy kun DPF on poistettu (Uudessakin DPF on jonkun verran vastapainetta).
Kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roseman View PostJuu, nostan käden pystyyn virheen merkiksi!
Tässä selitteet:
P14a2 = dpf-plausibility -exhaust gas presure
P14a6 = dpf-flow resistance too low
Kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNäihin koodeihin kun laittaisi niiden selitteet, niin olisi helpompi vastata, aina ei jaksa alkaa etsimään jokaisen koodin selitettä. DPF tulevat koodit ei yleensä vielä tarkoita, että DFP olisi vaihtokunnossa. Pakkopoltolla saa yleensä tukossa olevan suodattimen auki.
Tässä selitteet:
P14a2 = dpf-plausibility -exhaust gas presure
P14a6 = dpf-flow resistance too low
Kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roseman View PostTälläisenä puoli uutena BMW miehenä kyselisin että onko dpf mennyttä jos vikakoodit ovat seuraavat:
P14a2 ja P14a6
Autona e61 530d 2007 278tkm
Leave a comment:
-
-
Joku varmaan osaa kertoa mitä nuo alla olevat vikakoodit on ja mitkä on toimenpiteet. E61 525xi -07 kyseessä.
Engine-DME Motor Electronics
2F0D DME: Radiator blind, activation, (GLF)
IHKA Integrated automatic heating/air conditioning
E71D Message error (auxiliary water pump, 0x2EC), receiver
integrated automatic heating / air conditioning system,
transmitter auxiliary heaterLast edited by slomon; 11-01-2017, 22:14.
Leave a comment:
-
-
159 aussetzer katschaedigend zyl.4
Seuraava, samalla tuli misfireä sylinteristä 4
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKatso käynnistettäessä rail-paine. Jännite kun kyykkää niin tulee kaikenlaisia koodeja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Panzerfaust View PostF30 320d jätti kovalla pakkasella lähtemättä käyntiin sahaamisesta huolimatta. Akku on nyt vaihdettu uuteen samanlaiseen (resetointi tekemättä kun Carly ei näemmä sitä F30:ssä hanskaa) ja katselin huvikseni että onko käynnistysrumbasta jäänyt koodeja...
Engine / Motor:
- Fault: Power Management Consumer reduction
- Code: 288F00
- Fault: Rail pressure at engine start-to-low
- Code: 249300
Body Domain Controler :
- Fault: Wakeable inputs locked-game zsg protection
- Code: 804033
- Fault: Starting ability in danger - Ignition
- Code: 804080
- Fault: Osfg disable Achieved-terminal 15
- Code: 8040B7
- Fault: Reached Osfg disable terminal-30B
- Code: 8040B9
- Fault: Endangered-start function is active KL30B
- Code: 8040BB
- Fault: 30F terminal reset or shutdown
- Code: 8040BD
- Fault: Low Battery ID transmitter (Indo)
- Code: 804415
Kaikenlaista roskaa näyttää olevan avaimen patterista lähtien. Lähinnä tuo railipaine, johtuuko tuo vaan laiskasta starttauksesta vai onkohan tässä muutakin kuin akkuhommaa taustalla?
Leave a comment:
-
-
F30 320d jätti kovalla pakkasella lähtemättä käyntiin sahaamisesta huolimatta. Akku on nyt vaihdettu uuteen samanlaiseen (resetointi tekemättä kun Carly ei näemmä sitä F30:ssä hanskaa) ja katselin huvikseni että onko käynnistysrumbasta jäänyt koodeja...
Engine / Motor:
- Fault: Power Management Consumer reduction
- Code: 288F00
- Fault: Rail pressure at engine start-to-low
- Code: 249300
Body Domain Controler :
- Fault: Wakeable inputs locked-game zsg protection
- Code: 804033
- Fault: Starting ability in danger - Ignition
- Code: 804080
- Fault: Osfg disable Achieved-terminal 15
- Code: 8040B7
- Fault: Reached Osfg disable terminal-30B
- Code: 8040B9
- Fault: Endangered-start function is active KL30B
- Code: 8040BB
- Fault: 30F terminal reset or shutdown
- Code: 8040BD
- Fault: Low Battery ID transmitter (Indo)
- Code: 804415
Kaikenlaista roskaa näyttää olevan avaimen patterista lähtien. Lähinnä tuo railipaine, johtuuko tuo vaan laiskasta starttauksesta vai onkohan tässä muutakin kuin akkuhommaa taustalla?
Leave a comment:
-
-
171 pruefung kraftstoff-versorgungssystem
kurzschluss ubatt
fehler steuert mil an
fehler momentan vorhanden
Mikähän tuollaisen aiheuttaa?
1999 316 1.9 M43
Leave a comment:
-
Leave a comment: