Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
Nojoo ratkesi. INPA ei jostain syystä kyennyt omassa tapauksessa toimimaan. Sitten mentiin ISTAN avulla. Vikakoodien luku, vikakoodin EWS kohdalta sitten ratkomaan hommaa ISTAN ohjeiden mukaisesti. Ratkaisuna tässä saattoi olla tuo, että akkua piti käyttää irti 30 sekunttia, jonka jälkeen uudelleen muodostaa yhteys autoon ja antaa ISTAn tehdä paritus uudelleen.
-
-
Originally posted by Telehell View PostKoodia pukkaa. Eilen käytti akkua aika vähissä, nyt ladattu täyteen, inpalla tuli sorkittua ja löytyi vikakoodi 4A62 EWS Manipulation. Auto starttaa, mutta ei lähde tulille. Google viittaa ajonestoon/käynnistyksenestoon. Vara-avaimella testattu, ei käynnisty.
Inpalla testattu Engine-osiosta Activate DDE-EWS paritusta ja resetointia ja kaikkia nappeja mitä sieltä löytyy ilman tulosta.
Kellään kokemusta?
Onnistuuko ista;lla paremmin?
Leave a comment:
-
-
4a62
Koodia pukkaa. Eilen käytti akkua aika vähissä, nyt ladattu täyteen, inpalla tuli sorkittua ja löytyi vikakoodi 4A62 EWS Manipulation. Auto starttaa, mutta ei lähde tulille. Google viittaa ajonestoon/käynnistyksenestoon. Vara-avaimella testattu, ei käynnisty.
Inpalla testattu Engine-osiosta Activate DDE-EWS paritusta ja resetointia ja kaikkia nappeja mitä sieltä löytyy ilman tulosta.
Kellään kokemusta?
Onnistuuko ista;lla paremmin?
Leave a comment:
-
-
Eikä sitä hehkun koodia tarvitse leimalle ressailla, dieseleistä kun ei niitä lueta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hatch View PostAjattelin katsastaa auton. Oli siellä vähän kaikkea koodia taas mutta siivosin inpalla. Tuollainen kuvan mukainen herja nyt vain ilmestyy jatkuvasti takaisin, eli mistähän on kyse? Ja miten saisin äkkiä hiljaiseksi nyt alkuun katastuksen ajaksi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hatch View PostAjattelin katsastaa auton. Oli siellä vähän kaikkea koodia taas mutta siivosin inpalla. Tuollainen kuvan mukainen herja nyt vain ilmestyy jatkuvasti takaisin, eli mistähän on kyse? Ja miten saisin äkkiä hiljaiseksi nyt alkuun katastuksen ajaksi
Ei sitä taida saada hiljennettyä ilman vaihtoa.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko autossa jotain vikaa? Ainut nykyinen koodi on termostaatin ohjaukselle (lämmittämällä DME voi avata sen). Nuo Shadow koodit on vanhoja koodeja.
Miksei noita shadoweja saa nollattua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by maikkeli2 View PostTämmöset löyty. Olisko kellään ideaa? Auto e46 323
DME -> 7B/B1 - Activation, map cooling
Shadow-memory:
7B/B1 - Activation, map cooling
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
Kiitoksia jo etukäteen:
Leave a comment:
-
-
Tämmöset löyty. Olisko kellään ideaa? Auto e46 323
DME -> 7B/B1 - Activation, map cooling
Shadow-memory:
7B/B1 - Activation, map cooling
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
Kiitoksia jo etukäteen:
Leave a comment:
-
-
eli auto e89 ja koodia heittää cc-id 415
liittyy jotenkin akkuun mutta ei toi lontoo oikein taivu auto vm2010
130tkm täytyisikö akku vaihtaa vai mitä:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rasssi View PostJoo siis sen olen ymmärtänyt, että sen vaatii, mutta muuten toimii kummallakin? Kunhan on vaan com portti läppärissä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: