Originally posted by Muurahainen
View Post
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
-
-
Tarvitsee koneesta ihan oikean com portin. Ei toimi adapterikaapelilla. KumpikaanLast edited by Muurahainen; 17-10-2016, 20:13.
Leave a comment:
-
-
e36 IHKA ongelmaa
Ongelmaa ilmastoinnin kanssa, ei puhalla muualle kuin tuulilasille. Kaikki säätömoottorit rikki? Voiko jokin lämpötila-anturi aiheuttaa tämän?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Telehell View PostSigun bemmi antaa vikakoodia ilmamassamittarista. Koodina 3FD0. Kun koodin poistaa, niin tulee takaisin heti pelkät sytytysvirrat päällä. Auto toimii normaalisti eikä sytytä vikavaloja. Inpalla tutkittu.
Any ideas?
Mutta kelien myötä alkoi taas valittamaan 5f8f koodia, jonka jo aiemmin korjasin vaihtamalla anturin. Liekkö kontaktionkelmoo...
Leave a comment:
-
-
Kertokaas viisaammat ja kielitaitoiset, että mitä seitsemän ensimmäistä koodia on, PDC on tiedossa. https://s10.postimg.io/k8z84xu1l/error2.png Eniten kiehtoo nuo saksaksi? olevat.
Inpalla myös lukenut koodit, mutta ISTA näyttää antavan paljon enemmän vikoja.
Joku pentele rajoittaa menoa ja pahasti, kun tallan lyö lattiaan. Tasaista pikku kaasun lisäystä antamalla kiihtyy ihan yhtä hyvin, mutta ylemmillä kierroksilla vähän parempaa menoa.
Tuo maffikaan ei ole enään ongelma.
Tänks.
Leave a comment:
-
-
Bmw E46 320D (110kw) vm.2003
Elikkäs kyseinen bemu on nyt viimeaikoina sammunut kesken ajon pari kertaa tässä viimeaikoina. Eli siis kun autolla lähtee tekemään kovaa kiihdytystä niin Auto alkaa nakuttamaan todella pahasti ja jättää kauhean savupilven taaksensa, Sen jälkeen tulee kyseiset vikakoodit:
4B90 Rail Pressure Control at engine start.
4600 Rail pressure sensor- Plausibility- Pressure too low
4630 Rail Pressure not plausible
4610 Rail Pressure not plausible
Sitten kun tuota hinattiin eilen tallillepäin, niin koitettiin hinaamalla käyntiin, Lähti käymään mutta hyvin huonosti ja diisselin paineet vain 200-450 bar. Tavallisesti tyhjäkäynnillä n.310 bar ja vedättäessä sitten paljon yli 1000 bar..?
Mikä voisi olla vialla? Pumppu? Pumpun ohjain? Jonkinlainen säädin?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen..!
Leave a comment:
-
-
x5
Originally posted by HTK12 View PostKoodasitko toisen abs-boksin ja kalibroit ohjauskulma-anturin?
Kun sen resetoi, niin boksista kuuluu releen ääni ja taas sama tilanne, molemmilla bokseilla sama juttu.
Mitä tuo fault code 90 oikeasti mahtaa tarkoittaa?!?
Vai onko virran vähyys resetoinut sen alkuperäisen boksin ja sekin on ns. tuntematon?
Ärsyttävää, viimeinen vika tuossa autossa, sitten sen saa leimalle.
:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ville77 View PostAuto e53 4.4 -00, vikakoodi 90 (time out - passive switching), palaa heti uudestaan kun nollaa. Vaihdoin toisen abs-boksin ja ohjauskulma-anturin, silti sama juttu.
Ville
Leave a comment:
-
-
abs/dsc ongelma
Auto e53 4.4 -00, vikakoodi 90 (time out - passive switching), palaa heti uudestaan kun nollaa. Vaihdoin toisen abs-boksin ja ohjauskulma-anturin, silti sama juttu.
Ville
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostNonniin josko nyt kyseltäis btcf ihmeellisestä maailmasta kun loppuu itsellä nuo ideat loppuun.
Eli 318i n46 varustetulla moottorilla olevaan autoon (160tkm ajettu) syttyi keltainen moottorin vikavalo. No ei muutakun koodit lukasin ISTALLA ja antoi seuraavat
-002CA2 oxygen sensor heating before catalytic converter
-002CA3 oxygen sensor heating 2 before catalytic Converter
Noh siinä sitten nollasin koodit ja autolla ajoi n.50km kunnes sytty uudestaan samoilla koodeilla.
Siinä kokeilin uudella anturilla eli ennen katalysaattoria oleva lambda ja syttyi taas palamaan. Sitten päätin mitata että onko moottorin ohjainlaitteelta lähtevät piuhat lambdalle ehjät ja niinhän neoli. Sitten lukasin BOSCH vikakoodit ihan piruuttaen että mitähän se kertoo niin antoi seuraavat
-2C6D lambdatunnistin (lohko1, tunnistin2 ) ikääntynyt komponentti
-2C6F lambdatunnistin (lohko1, tunnistin1 ) ikääntynyt komponentti
-2C45 lambdatynnistin (lohko1, tunnistin1) epälooginen signaali
Seuraavaksi en tiedä mitä tehdä?
Leave a comment:
-
-
e61 vikakoodien selitykset
Moron.
Inpalla luettuja koodeja 525d-08:sta
Mitähän nämä tarkoittaa:
12 DME/DDE OKAY 7 Error stored
434E 74 etusäleikön läpät
4212 64 hehkuun liittyvä
4222 64 hehkuun liittyvä
4232 64 hehkuun liittyvä
4242 64 hehkuun liittyvä
4252 64 hehkuun liittyvä
4262 64 hehkuun liittyvä
29 DSC OKAY 2 Error stored
6E56 E0
6E57 E0
63 MMI/CCC OKAY 1 Error stored
A3DB 20
70 LM OKAY 1 Error stored
9CBD 64 valomoduulin smc vika
72 KBM OKAY 1 Error stored
A443 60 takaluukun lasinavaus mekanismi
Leave a comment:
-
-
Sigun bemmi antaa vikakoodia ilmamassamittarista. Koodina 3FD0. Kun koodin poistaa, niin tulee takaisin heti pelkät sytytysvirrat päällä. Auto toimii normaalisti eikä sytytä vikavaloja. Inpalla tutkittu.
Any ideas?
Leave a comment:
-
Leave a comment: