mäpä kerron yhen hyvän vinkin kaikille jolla on m20b20 motti pellin alla..älkää missään nimessä ajako 95e:llä vaan käyttäkää ehottomasti 98:a..konetta ku vedättää tarpeeks ni se nakuttaa ja lopult menee joku männäntapin reikä soikeeks ja sit ku viel vedätetää lisää ni mäntä rupee hakkaa kantee..mulle vaa sattu käymää sillee.. :oops: en oo kyl viel kerenny konetta avaamaa mut todennäkösest noin kävi..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
älkää tehkö näin
Collapse
X
-
alunperin se kolina ei kuulunu alakerrast et tuskin oli laakerivika..eikä se kuulu vieläkä sielt..eikä se kuulunu myöskää kannest..oli venakoppa irti ja auto käynnis ja stetoskoopil kuuntelin ni ei kuulunu yläkerrast eli ei jää vaihtoehtoi..mut kuhan täs nyt joskus saan sen koneen avattuu ni kerron sit olinko oikees vai vääräs..
Comment
-
-
bensan oktaani luvuissa 95 ja 98 on ero minun tietääkseni syttyminen eli olen ymmärtänyt että korkealla puristussuhteella varustetussa koneessa 95 bensa syttyy aikaisemmin ja hieman tehoja sattaa kadota (varsinkin nakutustunnistimella varustetussa moottorissa) ja ehkä kulutuskin jopa nousta hiukan. Tämä ei varmasti aiheut minkäänlaista konerikkoa!! :lol: taitaa olla kyllä vika jossain ihan muualla kuin väärässä bensassa :wink: :juoM-B C220CDI 4matic amg -13
ex. bmw 320d touring -04 e46, bmw 330da touring m-sport -07 e91, Mercedes-Benz C200CDI BE T A -11, Mitsubishi Lancer RalliArt////////// -10, 320i -04 m-sport II e46, 330iA -06 e90, 318ti -97 e36, 318i -89 e30
Comment
-
-
Originally posted by villesbensan oktaani luvuissa 95 ja 98 on ero minun tietääkseni syttyminen eli olen ymmärtänyt että korkealla puristussuhteella varustetussa koneessa 95 bensa syttyy aikaisemmin ja hieman tehoja sattaa kadota (varsinkin nakutustunnistimella varustetussa moottorissa) ja ehkä kulutuskin jopa nousta hiukan. Tämä ei varmasti aiheut minkäänlaista konerikkoa!! :lol: taitaa olla kyllä vika jossain ihan muualla kuin väärässä bensassa :wink: :juo:shock:
????????????????????
Comment
-
-
R0G3R_m00R3
Comment