tuossa tekniikan vaihdon yhteydessä ostin erään huonokorisen e30 kaverilta jonka se osti sen takia että olisi jää auton rakentanu mutta sillä sitte jäi projekti sikseen joten minä ostin siltä sen e30 koneen takia pois... noh. nytte ku saatiin se kone vaihdettua 99% ruosteettomann koriin ja saatiin auto liikenteeseen. kävin tuossa ajelemassa ja pitihän sitä sitte vähän ajan päästä vähän polettaakin
mutta asian ydin nyt on se että miten saisin tietää että onko kone porattu yli 2.0 litraiseksi ilman koneen aukomista kun minusta se on vähän liian ylipirteä 320i:ksi. kiihdyttäessä e36 325i jäi toiseksi...! ja kierroslukemat/vaihteet/nopeudet ovat seuraavat: 1vaihde: 70kmh/h@6000rpm. 2vaihde: 130km/h@6000rpm. 3vaihde: 185km/h@6000rpm. 4vaihde: 230km/h. ja olisihan se 5 vaihdekkin ollut mutta ei oikein uskaltanu lujempaa ajaa kun talvi nyt on
mites muilla on kierrokset/vaihteet/nopeudet e30??? eihän pirteydestä mitään haittaa ole mutta pistää kiinnostamaan tälläinen "320i"
320i, vai onko sittenkään?
Collapse
X
-
pitkä perä meilläkin tuli poikin kans eka mieleen mutta kun itekkin kävin "kiihdytysajon" jälkeen ajamassa e36 325i niin ei se tuntunut yhtään pirteämmältä...! tuossa omassa e30 kun kierrokset pääsee pikkusen päälle 3000rpm niin tuntuu niinkuin turbo tulisi mukaan eli se ei ole mikään pieni tehopiikki niinkuin muissa e30 320i:ssä minkä kyydissä olen ollut...! siis konehan on vapari jos joku nyt sai eri käsityksen...sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Käytä lähimmäs jarrupenkis? Taitais joku muukin täällä olla kiinnostunut "320i":n todellisista tehoista nytten..."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
ööh... jarrupenkissä???Originally posted by dunkelblauKäytä lähimmäs jarrupenkis? Taitais joku muukin täällä olla kiinnostunut "320i":n todellisista tehoista nytten...sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Niin, sellainen tsydeemi joka "vastaan jarruttamalla" mittaa auton tehon, elikkäs tehodynamometri.Ei oo välii, ku ei oo välihousui.
Comment
-
nii-in...! että ei maha olla ihan vakio tuo kone siellä pellin alla... saiskos puristut painemittarilla testattua jotain suuntaa antavaa... mikä on vakio puristukset m20b20 ja m20b25 koneessa???Originally posted by Eskoei kyllä taitais vakio 320i jaksaa tollasella perällä liikkua mihinkään...vois vakio 325:llakin tehdä tiukkaa saavuttaa tollasia nopeuksia
Last edited by bmwbmw; 18-01-2005, 09:37.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
jäi tuossa kirjoittamatta aikaisemmin mutta numeron perusteella se on 2.0LOriginally posted by Heguli 31Tsekkaa nyt ensin mitä lohkon numeroinnissa sanotaan.Sisuksethan tosin voi olla ihan jotain muuta...sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Mittaappa varsin puristukset siitä, sillähän se alkaa selvitä..vakiot on 8-9välissä.
Vaparina m20b20 ei saa kulkemaan ihan pikku muutoksilla, varsinkaan m50b25 lukemiin.Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition
& 530Da
Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
Ex: e34 525Tic, e34 520
Comment
-
8-9 välissä? Onko tuo puristussuhde (kaiketi mahdoton mitata kotikonstein nipussa olevasta koneesta),vai onko Bemarissa noin alhaiset puristuspaineet (mittarilla mitattava arvo).Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen,kun minulla ei ole hajuakaan ko. moottorin ohjearvoista...Originally posted by DynamicsMittaappa varsin puristukset siitä, sillähän se alkaa selvitä..vakiot on 8-9välissä.
Vaparina m20b20 ei saa kulkemaan ihan pikku muutoksilla, varsinkaan m50b25 lukemiin.Last edited by Heguli 31; 18-01-2005, 12:36.
Comment
Comment