Onneks olkoon vaan, mutta ihan vaan tiedoksi varotuksena : Jos ja kun Bemu-osa leimaa sen autos, ja se läpäsee katsastuksen, niin se ei ihan välttämättä tarkota sitä että se menis leimalla läpi edes seuraavana päivänä kun itse kävisit sen katsastamassa... Siis välttämättä...
Onneks olkoon vaan, mutta ihan vaan tiedoksi varotuksena : Jos ja kun Bemu-osa leimaa sen autos, ja se läpäsee katsastuksen, niin se ei ihan välttämättä tarkota sitä että se menis leimalla läpi edes seuraavana päivänä kun itse kävisit sen katsastamassa... Siis välttämättä...
mä vien sen BMW:n valtuutetulle huoltoliikkeelle tarkastukseen niin saavat antaa kovan sanan sieltä mikä on työn todellinen laatu ja mikä on tilanne seuraavassa katsastuksessa. luotan kuitenkin bemu osan työn jälkeen mutta pakko se on saada myös valtuutetun huollon sana todisteeksi. mutta iltapäivää tässä nyt odottelen
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Pliis Lassi, älä lopeta tähän topikkiin kirjoittelua, vaan kertoile päivittäin kokemuksista, oli hyviä tai huonoja. Vaikka tyyliin: tänään oli niin pahuksen liukasta, takapyörä pyörähti ainakin koko kierroksen tyhjää lähtiessäni valoista... Pysyy topikki näkyvissä uusien joukossa, on meinaan herättänyt seuratessa niin monia tuntoja, että sääli jos häviää pikkuhiljaa unholaan.
kyllä vielä raportoin miten on auto pelannu, miltä tuntuu ajaessa ja kaikkea kivaa pikkujuttua siitä,
on ollu tosi hienoa että porukka on ollut näinkin kiinnostunut tästä projektista. sympatia tätä autoclubia kohtaan on kasvanut ihan helvetisti kun on huomannut että täällä ihan oikeasti porukkaa kiinnostaa autot ja meneillään olevat projektit
nyt vain toivon että katsastuksessa kaikki menee hyvin
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Peukkuja pidetään täälläkin suunnalle! Toivottavasti saat vielä hinnan sovittua Bemuosan kanssa. Jos tulee päästöjen kanssa jotain ongelmia niin huudatat vaan konetta kunnolla etkä suostu lähtemään pois ennenkuin on leima paperissa.
Comment