Originally posted by LASSI-S
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
Risto, ei kiirehditä vielä, katsotaan nyt mikä on se loppu summa, taidan meinaan selvitä 2500 eurolla sittenkin, mutta voihan sekin olla liikaa, no kohtahan se selviää.sitten jos selviää että on koijattu niin sitE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by jepsHuh, onpas ollu paljon vastoinkäymisiiE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by risto2jep, taisin vähän innostua, en pidä firmasta pahemmin :| tsemppiä projektin kanssa kuitenkin ja toivotaan ettei tuo lasku tuosta nouse :?
Comment
-
-
Minäkin voisin liittyä tuohon ryhmä kanteeseen.
Minulla muuten maksoi 520i manuaali -> 525 24v manuaali tekniikan vaihto 2500 euroa. Huolimatonta asennusta oli yli kaikkien odotusten. Ja edelleen autossa on automaatin ECU. Lupasivat hankkia manuaalin ecu:n, mutta ei ole kuulunut.BMW E61 525iA -05, E38 740ia -97
ex E53 3.0DA 04, E90 320DA -05, E36 325CiA -94, E34 525iAT -95, E87 120DA -05, E60 530DA -03, E39 523iA -96, E30 318i -90, E39 530DAT -99, E34 525i 24V -89, E36 316i -95, E28 520i -87, E21 318i -82, 2002 -69
Comment
-
-
kyllä on tuo huono tuuri tuossa tekniikanvaihdossa alkanut nyppimään oikein kunnolla.
toivon vain ettei tule enään yhtään puhelua missä sanovat että TULI "PIKKU" ONGELMA ja sen korjaaminen tulee kalliiksi (no kuinka kalliiksi kysyn silloin) johon vastaavat no sellanen tonni suunnilleen (johon mä sanon voi vittu, eihän tässä muukaan auta kun korjata). mutta
jos kaikki menee nappiin niin auto on perjantaina ajossa. ja MASitaly sagittat takakontissa.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Skyllä on tuo huono tuuri tuossa tekniikanvaihdossa alkanut nyppimään oikein kunnolla.
toivon vain ettei tule enään yhtään puhelua missä sanovat että TULI "PIKKU" ONGELMA ja sen korjaaminen tulee kalliiksi (no kuinka kalliiksi kysyn silloin) johon vastaavat no sellanen tonni suunnilleen (johon mä sanon voi vittu, eihän tässä muukaan auta kun korjata). mutta
jos kaikki menee nappiin niin auto on perjantaina ajossa. ja MASitaly sagittat takakontissa.
Comment
-
-
PerkeleenPerkele, en mä tota koslaani saa sieltä ens jouluun mennessäkään pois kun siirtävät sitä joka päivä, aina sama vastaus kun soittaa: ei olla keretty aloittaan tänään, katotaan huomenna, soittele huomenna iltapäivällä, ja silloin taas sama vastaus. VITTUmenee hermot kun joutuu fillarilla sotkeen joka paikkaan 100:n asteen pakkasella, ja muutenkin kun yksikin päivä ilman omaa bemaria on jo melkein maailmanloppu niin nyt kun on joutunut oleen vaivaiset 3 kuukautta ilman.
eikä uskalla hakea vielä vanteitakaan kun mun säkällä soittavat että tarttis taas tonnin lisää kun blaablaablaablaabalaababadbadlbadfbkadf uugabuugamölöhölöpiippiip :sekasin:
joka päivä herään ilosena ajatuksesta että ehkä tänään saan autoni ja iltapäivällä pitää jo etsiä sopivaa hirttonarua vitutukseen. siirtäisivät joskus jonkun muun auton tekemistä ja tekisi ton valmiiksi :!:
ostoslistalla on toinen moottori 2.5 litranen vanos (odottaa hakemista) ja MASitaly sagittat (odottaa hakemista) raha polttaa taskun pohjalla mutta en uskalla hakea ennen kun on auto alla.
heti kun auto on alla niin :juo :juo :juo :juo :juo :juo taju pois viikoksiE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
LASSI-S Kirjoitti "ostoslistalla on toinen moottori 2.5 litranen vanos (odottaa hakemista) ja MASitaly sagittat (odottaa hakemista) raha polttaa taskun pohjalla mutta en uskalla hakea ennen kun on auto alla.
heti kun auto on alla niin :juo :juo :juo :juo :juo :juo taju pois viikoksi[/quote]"
Ja sit taas tekemään tekniikanvaihtoa 2.5 litraseksi :wink: :wink:
Comment
-
Comment