Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmerman
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 2146
    • Jyväskylä

siis ootko sä nyt tosissas ton auton suhteen?? en mä ainakaan rupeis kuukaus tolkulla autoo oottelee varsinkin jos pitää tommosia summia maksella... :(b)
    e36 325iM....Moni kehunut takavaloja...

Comment

• LASSI-S
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 4918
      • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by jaakkohenrik
      LASSI-S Kirjoitti "ostoslistalla on toinen moottori 2.5 litranen vanos (odottaa hakemista) ja MASitaly sagittat (odottaa hakemista) raha polttaa taskun pohjalla mutta en uskalla hakea ennen kun on auto alla.

heti kun auto on alla niin :juo :juo :juo :juo :juo :juo taju pois viikoksi
      "

Ja sit taas tekemään tekniikanvaihtoa 2.5 litraseksi :wink: :wink:[/quote]

saa nähdä mitä teen sillä, kai mä sen tohon joskus tungen (itse)
      E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

Comment

• LASSI-S
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 4918
        • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by bimmerman
        siis ootko sä nyt tosissas ton auton suhteen?? en mä ainakaan rupeis kuukaus tolkulla autoo oottelee varsinkin jos pitää tommosia summia maksella... :(b)
        mitä sitä enään tässävaiheessa voi tehdä kun odottaa että saavat valmiiksi. hinta täytyy kyllä sopia uusiksi, en tosiaan viitsisi maksaa tuollasta summa kun olen joutunut odottaan näin kauan, toisaalta minkäs teet jos ton verran on maksettava että saan autoni pois, kun ei sitä viitti sinnekkään jättää
        E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

Comment

• jaakkohenrik
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 306
          • Helsinki

Originally posted by LASSI-S
          Originally posted by jaakkohenrik
          LASSI-S Kirjoitti "ostoslistalla on toinen moottori 2.5 litranen vanos (odottaa hakemista) ja MASitaly sagittat (odottaa hakemista) raha polttaa taskun pohjalla mutta en uskalla hakea ennen kun on auto alla.

heti kun auto on alla niin :juo :juo :juo :juo :juo :juo taju pois viikoksi
          "

Ja sit taas tekemään tekniikanvaihtoa 2.5 litraseksi :wink: :wink:
          saa nähdä mitä teen sillä, kai mä sen tohon joskus tungen (itse)[/quote]

Huoenta ja herätys :!: :!: :!: Siis sanoin itselleni kun ei uni tuu :wink:

Tästähän saatas projekti sivuille joskus hyvä aihio, ruvetaan kerhon voimin vaihtamaan sitä tekniikkaa ja kaikki pääsee mukaan ruuvaamaan :shock: :shock:

Haetaan joku spoileri firma sponssiks ja ruuvataan kaikki spoileri hässäkät samaan rahaan :wink: :wink:

Okei, takas nukkumaan, tää oli ehkä joku painajainen.....

Comment

• Rockwell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 1713
            • Helsinki

Huh huh! Vieläkin auto bemuosassa... Toi kyllä meni ihan vituiks. Varmaan on mieli muuttunut projektin kannattavuudesta? Rotsiin tulee kokoajan enemmän ja enemmän.. Nihkee homma.
            BMW F31 330d M-Sport -13
            ex. BMW F21 116i -13
            ex. BMW 540i(g) Touring -01
            ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
            ex. BMW 316g -99
            ex. BMW M5 Touring -92
            ex. BMW 535i -91
            ex. BMW M5 -91
            ex. BMW 325i Touring -90

Comment

• Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15255
              • Ajamisen Iloa

mitä sitä enään tässävaiheessa voi tehdä kun odottaa että saavat valmiiksi. hinta täytyy kyllä sopia uusiksi, en tosiaan viitsisi maksaa tuollasta summa kun olen joutunut odottaan näin kauan, toisaalta minkäs teet jos ton verran on maksettava että saan autoni pois, kun ei sitä viitti sinnekkään jättää
              Eiks ois helpompi vetää noi jätkät raastupaan sun auton tuhoamisesta ja ostaa korvausrahoilla vähän ajettu purkukone tuohon esim M50b25
              Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• LASSI-S
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 4918
                • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by Rockwell
                Huh huh! Vieläkin auto bemuosassa... Toi kyllä meni ihan vituiks. Varmaan on mieli muuttunut projektin kannattavuudesta? Rotsiin tulee kokoajan enemmän ja enemmän.. Nihkee homma.
                sanoppa muuta, on alkanut ottaan päähän koko homma, olis tullu helpommaksi viedä auto vaihtoon ja pistää sama raha vaikka välirahaksi niin olisi saanut alkuperäisen 520 tai 525 24v, mutta toisaalta ton pitäisi olla nut sit viimesen päälle hyvässä iskussa mutta sekin jää arvailujen varaan. Soitin äsken (to:28.1 klo:14.00 bemu osaan,ja sanoivat että olivat just ottaneet auton halliin ja huomenna vois kattoo sitä poishakemista jos toimii :lol: ) en usko että pelaa, mun tuurin tietäen :(
                mutta huomenna siitä sit lisää

Comment

• LASSI-S
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 4918
                  • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by remotion
                  Eiks ois helpompi vetää noi jätkät raastupaan sun auton tuhoamisesta ja ostaa korvausrahoilla vähän ajettu purkukone tuohon esim M50b25
                  m50b25 tulossa talliin, tosin siinä oli nokkapukki menny paskaksi eikä tiedä mitä muuta sen mukana mutta otan sen projektikoneeksi ja korjaan aina iltojen iloksi sitä pannua aina kun on fyrkkaa osiin

Comment

• Rockwell
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2003
                    • 1713
                    • Helsinki

Bemuosa tuskin tekee mitään viimesen päälle.. Eiköhän niille riitä että jotenkuten toimii/pysyy paikallaan..
                    BMW F31 330d M-Sport -13
                    ex. BMW F21 116i -13
                    ex. BMW 540i(g) Touring -01
                    ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                    ex. BMW 316g -99
                    ex. BMW M5 Touring -92
                    ex. BMW 535i -91
                    ex. BMW M5 -91
                    ex. BMW 325i Touring -90

Comment

• LASSI-S
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 4918
                      • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by Rockwell
                      Bemuosa tuskin tekee mitään viimesen päälle.. Eiköhän niille riitä että jotenkuten toimii/pysyy paikallaan..
                      mulle ei riitä, eli paras tehdä kunnolla tai palailen asiaan
                      mutta hyvä tietää tuo tosin etukäteen

Comment

• Kyytsis
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2003
                        • 3472
                        • Helsinki

No tolla laskutuksella (n.3000€) ja tällä ajankäytöllä sen on parempi tosiaan muistuttaa jo uutta s-mersua.

Muista reklamoida niille asiallisesti ja mielellään kirjallisesti kaikista puutteista yms. jotta voit tarvittaessa hoitaa asian virallista tietä. Mä tosiaan toivon että toi onnistuu nopeati ja hyvin.

En muuten itse aio enää ikinä ryhtyä muihin tekniikanvaihtoihin, kuin m106 tbo:n tunkemiseen e28:iin. Ei vaan kannata.

Comment

• LoudPipe
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 1434

Toivottavasti nyt vihdoin huomenna saat autosi ja kaikki toimii niinkuin pitääkin :?

Comment

• Masa
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2002
                            • 2202
                            • München

Voi vittu mitä tuuria on Lassilla ollu...tai tota ei voi kyllä tuuriksi sanoa,antaa hyvän kuvan ko. firmasta joka tota tekniikanvaihtoa tekee ei varmaan aivan heti kiinnosta muita saada samanlaista kohtelua vai olenko väärässä?toivotaan nyt että se lintta joskus sieltä rullaa pihalle!
                            ja kun alat asioita sitten selvittämään niin se todellakin kannattaa tehä asiallista eikä alkaa huutamaan vailla aivoja,koska sillä lailla ei ainakaa saavuta juurikaan mitään,mutta onnea nyt projektille sillä sitä sinä todella tarvitset!

-VaasaConnection-
                            Originally posted by Homer;
                            Ei ne pulit millään seiskoilla ajele

Comment

• Spud
                              BTCF Member
                              • Mar 2003
                              • 810
                              • Helsinki

Originally posted by Kyytsis
                              No tolla laskutuksella (n.3000€) ja tällä ajankäytöllä sen on parempi tosiaan muistuttaa jo uutta s-mersua.

Muista reklamoida niille asiallisesti ja mielellään kirjallisesti kaikista puutteista yms. jotta voit tarvittaessa hoitaa asian virallista tietä. Mä tosiaan toivon että toi onnistuu nopeati ja hyvin.

En muuten itse aio enää ikinä ryhtyä muihin tekniikanvaihtoihin, kuin m106 tbo:n tunkemiseen e28:iin. Ei vaan kannata.
                              Yleisesti ottaenkaan nuo tekniikanvaihdot ei taida kannattaa nykysysteemillä millään tavalla. Sen vielä ymmärtää, että 1.8 tekniikan tilalle juntataan joku 2.5 jos koppa on muuten priimaa, mutta esim. tässä Lassin tapauksessa väkisinkin joutuu ihmettelemään että miksi ihmeessä 2l 12 reikäisen tilalle vaihdetaan 2l 24 reikäinen (näin ainakin olen käsittänyt). Hirvee homma! Ja jos se tekniikka tuli auton mukana valmiiksi irroitettuna niin siitä ei tosiaankaan voi tietää, että missä kunnossa se oikein on kun ei oo päässy testaamaan. Kuten tuosta automaattilaatikosta jo ilmeni... Toisaalta joku täällä jo mainitsikin että jos rahaa on, niin sama kai se sitten minne ne työntää.
                              Bad whiskey is better than wine
                              ---------------------

Comment

• miksonite
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2003
                                • 643
                                • 09

h0hhoijaa, tää topicci antaa hyvää makua muille bemuosasta

nimim. bemuosaan kyllästynyt aikoja sitten
                                Originally Posted by r.w.
                                - Ei uskonto ole geneettinen, vaan puhtaasti älyllinen kehitysvamma ja täysin henkilökohtainen valinta.

---------
                                F10 535i M-Sport

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎