Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LASSI-S
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 4918
    • hattula/hämeenlinna.

tuossa alkusyksystä on tarkoitus alkaa hankkimaan m50b25 moottoria tuon m50b20 padan tilalle 8) ja virittää sitä, en jaksa alkaa tuohon 2 litraiseen panostamaan kun voin suoraa ostaa tehokkaamman padan ja virittää sitä, abs jarrut joutuu väsään mutta muita muutoksia ei tarvikkaan tehdä muutakuin vanha pata ilman apulaitteita pois ja uus tilalle.

mut sellasta taas tänään
    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

Comment

• bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

Originally posted by LASSI-S
      tuossa alkusyksystä on tarkoitus alkaa hankkimaan m50b25 moottoria tuon m50b20 padan tilalle 8) ja virittää sitä, en jaksa alkaa tuohon 2 litraiseen panostamaan kun voin suoraa ostaa tehokkaamman padan ja virittää sitä, abs jarrut joutuu väsään mutta muita muutoksia ei tarvikkaan tehdä muutakuin vanha pata ilman apulaitteita pois ja uus tilalle.

mut sellasta taas tänään
      eikö suoraan se m30b35? :juo
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

Originally posted by Jape
        Tää topicci on kyllä hieno esimerkki siitä kuinka mennään perse edellä puuhun
        Mullekkin tullut tuo välillä mieleen... Käydä koko E34 mallisarja läpi tekniikkaa vaihtamalla. Olisit Lassi ostanut suoraan M5:sen, niin olis monet tulevat koneen päivitykset jäänyt väliin... :wink:

Comment

• Rubberduck
          Bimmer Rookie
          • Jul 2003
          • 48

Jokos se vaihdelaatikko toimii...?

Comment

• Rockwell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 1713
            • Helsinki

Oliko jossain kuvia etupenkeistä?
            BMW F31 330d M-Sport -13
            ex. BMW F21 116i -13
            ex. BMW 540i(g) Touring -01
            ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
            ex. BMW 316g -99
            ex. BMW M5 Touring -92
            ex. BMW 535i -91
            ex. BMW M5 -91
            ex. BMW 325i Touring -90

Comment

• LASSI-S
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 4918
              • hattula/hämeenlinna.

loota pelaa taas moitteettomasti.
              laitan sen vuoksi tuon m50b25 moottorin tuonne koska ei tarvitse sähköihin koskeakkaan eikä apulaittetitakaan ostaa uusia. ainoastaan itse moottori ja jarrut tehdä abs:eiksi. m5 rojuthan tulee eteen kun vaan jaksaisi nyt asentaa ne eli eiköhän ne riitä. muutos prosentit pysyy 28%:ssa eli ei paha.
              jos laittaisin tuonne m30b35 kiukaan, joutuis taas tekeen sähköt ja vaihteistot ja akselistot uusiksi eli ei järkeä kun tuo m50b25 on kuitenkin melkein yhtä tehokas ja pikku paranteluilla haetaan se teho sinne 200hp:n paremmalle puolelle.

ja sisustoista tulossa hyviä kuvia kun saan takapenkin kiinnikkeet koriin kiinni
              E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

Comment

• herja
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 1649

Olitkos Lassi kantolan salilla tänään Bossin paita päällä?
                Retard Member

Comment

• LASSI-S
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 4918
                  • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by herja
                  :shock: olin, joo olin ottamassa ihan kevyen rinta treenin ja pari seuraavaa viikkoa otan ihan kevyellä treenillä ja todella pienillä painoilla kun meinaa alkaa paikat hajoileen. olitko tai tulitko salille kun olin siellä ja käytkö yleensä kunnonsalilla???

Comment

• Dandy
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2003
                    • 1438
                    • ....

Olitkos viikonloppuna Tampereella? Pyöri vaan joku samannäköinen pirssi... :wink:

Comment

• LASSI-S
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 4918
                      • hattula/hämeenlinna.

Originally posted by Dandy
                      Olitkos viikonloppuna Tampereella? Pyöri vaan joku samannäköinen pirssi... :wink:
                      en ollut 8)

Comment

• LASSI-S
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 4918
                        • hattula/hämeenlinna.

ääähh, odottelen tässä uutta mäntää toiseen jarrusatulaan kun oli vanhasta männästä irronnut kromaus ja mäntä oli sen vuoksi käyttökelvoton. uudet tiivisteet odottaa tallissa, jos vaikka tälläviikolla tulis se uus mäntä niin sais vihdosta viimein nuo M5 jarrut alle.

millä olisi helpoin kotikonstein putsata nuo jarrusatulat maalausta varten?
                        teräsharjalla olen niitä hinkkaillut mutta onko helpompaa konstia

Comment

• nemesis
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2003
                          • 617
                          • kymenlaakso

ääähh, odottelen tässä uutta mäntää toiseen jarrusatulaan kun oli vanhasta männästä irronnut kromaus ja mäntä oli sen vuoksi käyttökelvoton. uudet tiivisteet odottaa tallissa, jos vaikka tälläviikolla tulis se uus mäntä niin sais vihdosta viimein nuo M5 jarrut alle.

no jos on joku tuttu jossain tehtaassa tms paikassa jossa voidaan tehdä haulinkuulapuhallusta tms järeätä puhallus toimintaa niin sinne sitten, ja lähtee paskat ja muut esim.maalit.
                          E30 kesä-autona

Comment

• Rubberduck
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2003
                            • 48

Originally posted by nemesis

no jos on joku tuttu jossain tehtaassa tms paikassa jossa voidaan tehdä haulinkuulapuhallusta tms järeätä puhallus toimintaa niin sinne sitten, ja lähtee paskat ja muut esim.maalit.
                            Ja alumiiniosille ei sitten kannata antaa lasikuulaa karkeampaa ainetta. Tuo haulipuhallus on teräsosallekin aika raju toimenpide. Normaalin teräsvanteen puhallus kestää 5-10 sekuntia ja ääni on kuin suihkumoottorien testaushallissa. Noh, oli se puhallusvehjekin 10 numeroa liian järeä kyseiseen puuhaan...

Comment

• herja
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 1649

Originally posted by herja
                              :shock: olin, joo olin ottamassa ihan kevyen rinta treenin ja pari seuraavaa viikkoa otan ihan kevyellä treenillä ja todella pienillä painoilla kun meinaa alkaa paikat hajoileen. olitko tai tulitko salille kun olin siellä ja käytkö yleensä kunnonsalilla???
                              Olin jo kun tulit ja oon käyny siellä jo sillon kun se oli katisilla. Mulla oli musta huppari ja vaaleet housut.
                              Retard Member

Comment

• AmazonGT
                                Bimmer Rookie
                                • Feb 2003
                                • 159

Re: .

Originally posted by rami
                                ja pojat puhuu kylilläkin että automaatilla ajajat ovat ajotaidottomia "neitejä" :lol: :lol: :lol: :lol:
                                Juurikin näin onhan se h*lvetin hienoa hämmentää sitä keppiä jossain perheautossa ----eriasia sitten jossain harraste- tai urheiluautossa...
                                Ex Bmw-driver
                                Porsche 951

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎