Ainakin on kentässä keula tolla setillä :roll: :juo
Projektin vaiheita(tek,vaiht yms)kuvia lisätty 29.4
Collapse
X
-
:lol: :lol:Originally posted by LekaJa foorumi pidättää henkeään ja Lassi ristii kätensä...BMW 318i -89
Comment
-
Joo-o. Saa nähdä miten puskuri yms. osat tykkäävät ensi talvesta. Muista lähettää kaupungillesi lasku katujen auraamisesta...
Comment
-
meinaakko talvenkin ajaa tuolla alustalla?voipi olla aika matala keula jos joku etupuskurikin on tulossa...Originally posted by LASSI-Sens kuun (huhtikuun) lopussa lähtee auto taas bemuosaan alustasarjan laittoon, iskareiksi bilsteinin sprintit ja jousiksien merkkiä en muista, jotku saksalaiset ne taisi olla, taakse -45mm ja eteen -75mm. pysyy nuo camberit vielä aisoissa ja tulee hyvän näkönen hinnaksi tuli 1060€
ite oon katellu fk:n 60/40mm satsia(onko kellään kokemuksia?) ,en kyl tiiä miten silläkään pärjää ens talven..
pistä toki kuvia satsin asennuksen jälkeen...
Comment
-
Talvella menee mulla toi coupe paljon paremmin kun kesällä tolla 80/40 madalluksella. Ei se pehmee lumi hajota.. :wink:Originally posted by timppa811meinaakko talvenkin ajaa tuolla alustalla?voipi olla aika matala keula jos joku etupuskurikin on tulossa...Originally posted by LASSI-Sens kuun (huhtikuun) lopussa lähtee auto taas bemuosaan alustasarjan laittoon, iskareiksi bilsteinin sprintit ja jousiksien merkkiä en muista, jotku saksalaiset ne taisi olla, taakse -45mm ja eteen -75mm. pysyy nuo camberit vielä aisoissa ja tulee hyvän näkönen hinnaksi tuli 1060€
ite oon katellu fk:n 60/40mm satsia(onko kellään kokemuksia?) ,en kyl tiiä miten silläkään pärjää ens talven..
pistä toki kuvia satsin asennuksen jälkeen...Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
Re: .
niinhän se on mutta täytyy kuitenkin sääliä uusia renkaita ja hampaan paikkoja. ja katsastusmies ei taida hyväksyä -120mm madallusta :lol:Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Simo
Kyllä jaksaa hehkuttaa noita rimpulavanteitaOriginally posted by LASSI-Sniinhän se on mutta täytyy kuitenkin sääliä uusia renkaita ja hampaan paikkoja. ja katsastusmies ei taida hyväksyä -120mm madallusta :lol:Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaa
Comment
-
krhmn! :!: :wink:Originally posted by SimoKyllä jaksaa hehkuttaa noita rimpulavanteitaOriginally posted by LASSI-Sniinhän se on mutta täytyy kuitenkin sääliä uusia renkaita ja hampaan paikkoja. ja katsastusmies ei taida hyväksyä -120mm madallusta :lol:Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
ja mulla on kuitenkin 18 tuumaiset vanteet 225/40/18 kumeilla joten tuollakaan madalluksella ei paljoa jää tilaa
- BMW x5 f15 m50d "navetta"
- Porsche Cayenne S
- Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
- plus pari muuta
Comment
-
heh hyvä läppä, aina tarpeen tullessa mainitsen, en tietääkseni kokoajan niistä kailota. btw, ei varmaan ole omissa donitseissasikaan kehumista ja just rengasliikkeen äijä kehu helvetin hyviksi vanteiksi että se siitä sun rimpulastasi, kato omaa ruostekasaasi ja tule sitten haukkuun mun vanteitaOriginally posted by SimoKyllä jaksaa hehkuttaa noita rimpulavanteitaOriginally posted by LASSI-Sniinhän se on mutta täytyy kuitenkin sääliä uusia renkaita ja hampaan paikkoja. ja katsastusmies ei taida hyväksyä -120mm madallusta :lol:Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Simo
HERNEET :lol: ,Ikävä kyllä on tällä hetkellä 9" leveet talvivanteet alla :wink: , saat tulla kyllä ehtimään sitä ruostetta :f: , tarkotin vaan tuolla sitä että nuo sagitat on erittäin kapean näköiset 5-sarjan bemarissa ja jokaOriginally posted by LASSI-Sheh hyvä läppä, aina tarpeen tullessa mainitsen, en tietääkseni kokoajan niistä kailota. btw, ei varmaan ole omissa donitseissasikaan kehumista ja just rengasliikkeen äijä kehu helvetin hyviksi vanteiksi että se siitä sun rimpulastasi, kato omaa ruostekasaasi ja tule sitten haukkuun mun vanteitaOriginally posted by SimoKyllä jaksaa hehkuttaa noita rimpulavanteitaOriginally posted by LASSI-Sniinhän se on mutta täytyy kuitenkin sääliä uusia renkaita ja hampaan paikkoja. ja katsastusmies ei taida hyväksyä -120mm madallusta :lol:Originally posted by ramiLiian korkea! !,lliian korkea....

wokkipannussa on noita sagitoita
Comment
-
Onhan tätä vaiherikasta projektia tullut seurattua
Paljonkohan on autoon ja laittoihin yhteensä mennyt :?:
Kohta alkaa kuulostamaan että projektiin menee aidon M5 hinta :roll:BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
Rami onko nuo sun kuvassa olevat vanteet e39 M5 lookit vai mitkä? Onko isompaa kuvaa? Itellä samanvärinen auto ja tommosia m5 vanteita olen vähän miettiny, näyttää vaan niin hyvälle tuossa sun kuvassa
Comment