Originally posted by -Jarno-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Taka-akselin puslat e30
Collapse
X
-
E30 316 -87
Olisko tietoa suht edullisesta takakelkan puslien vaihtajasta,Lahden lähistöllä?
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
Itellä oli e28:ssa pikkasen ilkeämpi homma noiden puslien kanssa.
Oli jo kolissut jonku aikaa ja sitten menin tutun korjaajan luo ja alettiin katsomaan niin oli se puslan yläpäät revenneet kummaltakin puolelta irti korista kun oli ajettu liian kauan paskoilla puslilla niin oli kolissu ja hangannu metallipinnan näkyville ja siitä sitten ruostunut irti.
Eipä siinä purettiin pyörät pois ja alettiin tiputtaa apurunkoa alaspäin ja sitten kun tilaa tuli tarpeeksi niin pienellä paineilmarälläkällä ruosteet pois ja hitsattiin yläpäät takaisin kiinni ja laitettiin sinne vielä 2,5mm peltiä johon hitsattiin se holkki takaisin kiinni. Uudet kiristys pultit vaihdettiin (ne jotka menee puslan läpi).
Yhdessä päivässä homma selvä. Alustamassaa vaan päälle ja menoksi eikä kolise.
Samalla vaihdettiin perän kannatinkumi.I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
ite just viime vloppuna vaihoin puslat kaikista helpoin on hitsata metrin pitkä neliön muotonen metalli tanko kiinni puslan ulkokehään ja kaveri samalla lämmittää puslaa kosaanilla kun ite rynkytät edestakasin puslaa irti aamupäivä siinä meni,mutta nyt on priimat puslatBMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber
EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber
EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot
EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic
EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen
Comment
-
-
Kun kerta porukka kyselee noita edullisia vaihtajia, niin pommittakaa niitä amiksia ja aikuiskoulutuskeskuksia siellä seudullanne. Ne tekee yleensä ihan törkeän halvalla (alle kympin tunti) noita hommia, eikä ne ainakaan omaan kiesiin saanu mitään havaittavaa damagea aikaseks kun puslat vaihtoivat =PE36 320i -98 M-Sport
Ex: E36 325i -92
Comment
-
-
Just soitin lahden mega-autoon, pelkkä vaihtotyö:250€
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
Onneks isälle tuttu korjaaja Huomenna kysymään hintoja
E: mitkähän puslat mulla tarkalleen on väljät ku väljyydet ilmenee sillai jos painaa pienillä vaihteilla nopeesti kytkimen pohjaan kun veto lakkaa ja sillon kun vaiks takapyörät osuu sopivasti johonkin tiessä olevaan monttuun ni kuulee selvästi väljyyden pitämän tumauksen.?
Vai tietääkö korjaaja suoraan mitkä siel on kulahtanuLast edited by -Peltsi-; 21-04-2008, 17:18.
Comment
-
Comment