Originally posted by Teukka75
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kesärenkaat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Rengas-online:sta tilasin Kumho 712 (255/35/18) renkaat (2 kpl). 30.6. maksoin firman tilille rahat ja tänään tuli renkaat kotiin, joten näköjään noin 2 vko kestää toimitus (kun renkaat löytyy suoraan hyllystä). Pitäisi vielä saada alle... Eipä taida noissa hinnoissa paljon eroja olla, vai tietääkö joku hyvän ja edullisen paikan pistättää kumit vanteelle Turun suunnalla?BMW 523iA -10
ex Audi A4 2.0 TFSI Quattro -09
ex BMW 530iA -04
ex BMW 328Ci -99
ex BMW 325i -87
ex Ascona B -79
Comment
-
-
Nyt olis alla uudet Nankangin 235/40/17 NS-1 renkaat. Edellisillä kuluneilla renkailla ( edessä 235/40/17 takana 265/35/17 ) Michelinin renkailla oli urissa ajelu aika tuskaa. Meni ihan minne sattuu. Uusilla renkailla ongelma katosi ja koko rengassetin hinnaksi tuli suomeen toimitettuna 300e. Tilauspaikkana meillä on tuo Autothek Saksassa. Tänä kesänä tainnut tulla sellaiset 300 rengasta sieltä porukkatilauksella.
Comment
-
-
Alla on ollu jo muutaman kuukauden nankangit edessä 235/45-17ja takana 255/45-17 rengasonlinenestä ja olen ehdottoman tyytyväinen renkaisiin ovat hiljaiset ja vakaat! Aikaisemmat ns."merkkirenkaat" meni urissa miten sattui suoraan ei metriäkään. Aikaisemmen olen kuvitellut että kalliimpi on parempi mutta ei se näköjään aina päde!!! Säästöä monta sataa rengasliikkeen hintoihin verrattuna!!!
Comment
-
-
Minkälevyisiä ja millä profiilisuhteilla olevia renkaita olette laittaneet E34ssa 8x17", 8x18" ja 9x18" -vanteille?sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment
-
-
Onhan kaikki "löytäneet" tämän rengastestisivuston, johon ihmiset voivat lähettää omia mielipiteitään. Sanoppa Hemi, mitä nuo "mainostamasi" GT-radiaalit on saanut tuolla sivustolla arvioiksi? Ainakin pikaisella selauksella nuo hpz 45 ovat saaneet loistavat tulokset tuosta äänettömyydestä. Nankang:t taas vähän ristiriitaisia tuloksia...
Jani
Comment
-
-
Tilasin Semperitit 225/45/17 e 39 alle rengas.onlinesta ja pari viikkoa meni että rattaat tuli.
Lupasivat toimituspäiväksi 15.8.2005 ja renkaat oli kirjattu Transpointille Turkuun 12.8.2005. Pitkä on matka etelästä tänne pohjoisen suuntaan kun toimittivat renkaat 18.8.2005.
Eikä tässä mitään kun kuski niitä kotio kiikutti niin minä kysymään että eikö pitänyt olla neljä rengasta? Kuskin mielestä ei, mutta läheisempi tutustuminen renkaiden kyljessä olevaan paperiläpyskään ja vertailu rahtikirjaan osoitti, että kyseessä yksi kolli ja toinen vielä terminaalissa....tana mitä palvelua.
Itse firmasta... Tilauksen jätin torstaina illalla, vahvistus sähköpostissa seuraavana aamuna ja soittivat klo 11.00 aikaan, että onko toimitusosoite oikea. Seuraavana keskiviikkona ilmoittivat toimituspäivän. 17.8 tiedustelivat, että ovatko renkaat saapuneet eli erittäin hyvä palvelu ja tämä neiti Jurvala joka firmassa työskentelee on suomenkielinen.
Voin suositella firmaa, en niinkään tätä suomen puolen kuljetuksen tarjoajaa.Ex 525 dat -07
Ex 530 dat -99
Comment
-
-
Tilasin Rengas-Onlinesta 225/40 R16 renkaat kun ei tahtonut löytyä rengasliikkeistä tuota kokoa. Homma pelaa todella hyvin ja sähköpostiin vastataan n. päivän sisällä jos ilmenee ongelmia. Renkaat tuli 1,5 viikossa kotiovelle.
Ei muuten kannata ostaa Fulda Carat Extremo renkaita, sulaa kaljuiksi parissa kk:ssa ilman suurempia kummin käryttelyjä..F11 530Xd M-sport
ex. E92 325d -07
ex. E30 320tic -87
Comment
-
-
juu itse ostin just kanssa tuolta isojoen tuontiosasta 18" talvivanteet ja renkaat! hinnat ihan kohdallaan!
Originally posted by herjaMaksimit näytti olevan 92.80e ja sillä saa sitten varmaan vaikka rekallisen kumia. Tänään tilattiin 16 rengasta ja niille tuli tuo maksimisumma.
Vanteet olivat mielestäni aika kalliita ja niitä ei saa ilman renkaita. Itse ostaisin vanteet ihan suomesta, vaikka www.tuontiosa.com.Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
-
Originally posted by Hemi"onko sadepitoa"??? Verrattuna mihin?, verrattuna mihin kokoon?, kenen testaamana?, testialusta/olosuhteet?, mikä kokoluokka?, miten hieman kuluneena?, millä alustasäädäillä?, lämpötila?...jne,jne. Eli missä ja mihin verrataan?
Entä mitä tarkoitat "sadepidolla"? Vesiliirtoa suoraan, vesiliirto kaarteessa, käsittelyratahallittavuus?,kaarrekiihtyvyys(ympyrä rata)?, jarrutuspito?...jne.
Nämä tietenkin verrattuna mihin,jne.
Markkinoiden parhaat "sadekelirenkaat" pystyvät uutena pitämään maakontaktin n.95kmh nopeuksissa kun huonoimmat yltävät n.86-88kmh nopeuksiin. Markkinoiden paras sadekelirengas pystyy n.75kmh nopeuksiin kun pinnasta on kulunut n.1/3, eli kun pinnasta on kulunut n.3mm.
Kysymys on käytännössä pelkistä nyansseista joista rengasmarkkinointi ja testilehdistö puhuu superlatiivein...artisti kun maksaa kuitenkin molempien voittoa tavoittelevan tahon osakkeenomistajien osingot.
KUKA TÄÄ HEMI ON?? se on postannu 3.500 viestiä.. ja joka aiheeseen.. aina niinku olis paha olla? Syö HEMI omena ja mee ulos tekee jotain,relaa vähä! kyllä jotku keskustelut pärjää ilman suaki. Ei muuten mutta oon seurannu vaan sun settejä näis keskusteluis.. joku hermostuu ja vääntää sut saatana siltaan viä? Tuntuu meinaan et sä hakemalla haet joka keskusteluista jotain mihkä tarttua ja sekottaa.. Ota ny vähä rauhallisemmin! Ite en paljo postaile mutta luen keskusteluja paljo.. Äijä tekee vaan keskusteluista hmm.. ärsyttäviä?
Comment
-
-
onko sadepitoa"??? Verrattuna mihin?, verrattuna mihin kokoon?, kenen testaamana?, testialusta/olosuhteet?, mikä kokoluokka?, miten hieman kuluneena?, millä alustasäädäillä?, lämpötila?...jne,jne.Eli missä ja mihin verrataan?
Entä mitä tarkoitat "sadepidolla"? Vesiliirtoa suoraan, vesiliirto kaarteessa, käsittelyratahallittavuus?,kaarrekiihtyvyys(ympyrä rata)?, jarrutuspito?...jne.
Nämä tietenkin verrattuna mihin,jne.
Markkinoiden parhaat "sadekelirenkaat" pystyvät uutena pitämään maakontaktin n.95kmh nopeuksissa kun huonoimmat yltävät n.86-88kmh nopeuksiin.Markkinoiden paras sadekelirengas pystyy n.75kmh nopeuksiin kun pinnasta on kulunut n.1/3, eli kun pinnasta on kulunut n.3mm.
Kysymys on käytännössä pelkistä nyansseista joista rengasmarkkinointi ja testilehdistö puhuu superlatiivein...artisti kun maksaa kuitenkin molempien voittoa tavoittelevan tahon osakkeenomistajien osingot.
Pitäisikö minunkin alkaa "hymiöimään" jotta kaikkea kirjoittamaani ei tulkittaisi "pahaksi oloksi"....
Comment
-
-
mahtaakohan ihmisillä olla turhan vähän tekemistä, jos Hemi vastaa puoltoista kuukautta vanhaan madeiraschwarzin postaukseen, jossa on puututtu yli puoli vuotta vanhaan Hemin kommenttiin.
ja sitte minä vielä käytän monta minuuttia elämästäni tämän selvittämiseen ja kirjottamiseen. hymiön paikka:
ja kommentti varsinaiseen aiheeseen: mulla oli tossa syksyllä alla neljä vuotta vanhat Wanlit. piti paljo paremmin sateella ku kaheksan vuotta vanhat Continentalit joissa oli saman about verran pintaa. oli se Hemi oikeessaPihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Comment