meneekö 205/40-17 8,5" vanteelle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kesärenkaat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terve.
pitäisi keväällä etsiä kumit 17" vanteelle...
205==>225
Mutta mielettömästi ei viitsisi maksaa...
Rallia ei ajeta.
Ideoita edullisista, mutta ajettavista kumeista?
Uusiokumeja??? Edellistalvena ostin Porscheen jotkut uusio kitkanastat eikä parempia ole löytynyt... mutten usko että suht hiljaisia kesägummeja saisi ´pinnotettuina...S.N.R.T =>
Vanhat ajoneuvot: Yamahat:125TZR, 600FZR, Hondat:600CBR, 900CBR, Porsche:944S, Toyota:Corolla 1.4, Fiat: Marea 1.6,
BMW:325i e36. Nyt autottomana veneilijänä... metsästämässä autoa...
Comment
-
-
...Ja vinkkejä tännekin kaivataan rengasasioissa.
Alle tulee 18" vanteet , eteen 225/40 taakse 255/35 tai sama mikä edessäkin.
Autona e46ci, joten laittakaapas kokemuksia että sekarengastus vaiko samaa eessä ja takana.
Ja niistä renkaistakin saa sanoa..hiljaisuus on tärkein elementti, sadepito toinen (onko sit edes järkee laittaa 255...)Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray...Ja vinkkejä tännekin kaivataan rengasasioissa.
Alle tulee 18" vanteet , eteen 225/40 taakse 255/35 tai sama mikä edessäkin.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000meneekö 205/40-17 8,5" vanteelle?(Eihän tos mitään järkeä oo.)
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment
-
-
Pakko heittää vähän kommenttia noista testeistä... Eli ei niihin sijoihin kannata luottaa sokeasti, vaan katsoa parhausjärjestys juuri siitä kohdasta mitä pitää itse tärkeänä (esim edellä mainitut kulutuskestävyys, sadepito jne...)
Ja testien kanssa kannattaa pitää jonkinsortin varausta yleisellä tasolla, esim. uusin Tekniikan Maailman testi ajettiin jenkeissä helvetin sileällä asvaltilla, +25 asteen lämpötilassa ja nelariaudilla
Kulutuskestävyyttä ei esim mittailtu ollenkaan...
Sitten vaan katsotaan lopputuloksista kun joku hollantilainen kitkarenkaalta näyttävä härveli voittaa testin ja kävellään rengasliikkeeseen lehti kädessä: "Mä haluun tollaset"
Tosiasiassa ne luultavasti sulaa alle yhessä kesässä jopa ihan normaaliajossa...
Ja tässä ei ollut mitään äskestä Bavarian kommenttia vastaan, vaan päinvastoin. Jos tän hetken testejä alan kattelemaan ja kesärengasta ostamaan niin ensimmäisenä otan käteeni uusimman Kuluttaja-lehden, sen jälkeen varmasti ton Autobildin...
Tulipahan nyt vuodatettua, alkanut vaan v*tuttamaan ku ihmiset kävelee tänne TM kourassa ja ihmettelee miksei löydy tän hetken parasta rengasta ollenkaan hyllystä-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Pitäisi saada 17" kesäsatsi. Tavoitteena kevyt ja hyvinrullaava paketti. 235/45 kokoisen sijaan 215/50 vaikuttaa kiinnostavammalta. Löytyykö tietoa renkaiden painoista. Se lienee ainoa asia minkä voi itse todentaa ennen renkaiden ostoa. Ruvetkaahan puntaroimaan ja tietoja eetteriin.
Misukka pilot 235/45 9,9kg
YOKOHAMA c-drive 215/50 11,1kg
Dunlop 3000 215/50 11.0kg
Comment
-
-
Michelin pilot? Pilotia löytyy ainakin seuraavaa:
Sport, Sport PS2, Sport2, Primacy, exalto, exalto PS, exalto As, preceda, sport cup, Alpin, SX MXX3, HX MXM, Alpin PA2, ....
ja näitä sitten eri nopeusluokissa=eri painoissa sekä n.15:ssa eri valmistusmaassa valmistettuna jolloin tuo 100g:n painotarkkuus on hieman tiukka?
Comment
-
Comment