Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kesärenkaat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
V60 D4 AWD -16
Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13
ex E36 323i 4D -96
ex E91 320d -06 Stage 1
-
-
Originally posted by AK-87 View PostKiitos! Tuli tsekattua nuo. Löytyneiden mittaustulosten mukaan mikään noista Nexeneistä ei kuitenkaan ole hiljaisempi, kuin tuolle aiemmalle listalle kerätyt nakit, ja polttoainetaloudellisuus näyttää olevan samaa luokkaa.
Valinta on silloin helppoa, siitä vain etsii itselleen parhaat mitkä täyttää ne omat kriteerit?
Voin kuitenkin luvata että ihan oikeassa elämässä nämä kaikki em.Nexenit ovat hiljaisempia kuin nuo listallesi keräämät tuotteet.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostNiin...kannattaako näistä kysyäkkään mikäli oikeasti uskoo näihin valmistajien ilmoittamiin tuloksiin?
em.Nexenit ovat hiljaisempia kuin nuo listallesi keräämät tuotteet.
Minä en ainakaan ole havainnut että Nexenit olisi hiljaisempia kuin Goodyear Efficientgrip Performancet. Nexenit (N6000 ja N8000) on selvästi veltompia ajaa ja kuluu huomattavasti nopeammin.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTestien perusteella valmistajien melu ilmoitukset on hyvin linjassa oikean melun kanssa.
Minä en ainakaan ole havainnut että Nexenit olisi hiljaisempia kuin Goodyear Efficientgrip Performancet. Nexenit (N6000 ja N8000) on selvästi veltompia ajaa ja kuluu huomattavasti nopeammin.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTestien perusteella valmistajien melu ilmoitukset on hyvin linjassa oikean melun kanssa.
Comment
-
-
Avatkaa vol2. Tämä tuli täyteen.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment