Voisiko porukka heittää tähän taistelun väliin kommenttejaan eri rengasmerkkien kestävyydestä? Meinaan vaan sillä kun ostin viime syyskuussa UUDET 235/45/17 kesärenkaat taakse ja kuukauden päästä toinen rengas oli jo puoleen väliin asti melkein sileä..
Eli siis kiinnostaa kuulla merkeistä jotka kestävät mahdollisimman hyvin kulutusta. Eikä mitään ekoturboja yms pinnattuja renkaita kannata edes mainita vaan ihan uusia merkkirenkaita. Mieluiten tietysti edullisia.
Niin ja painotan vielä ettei renkaiden kuluminen johtunut vääristä pyöränkulmista vaan ihan ajotavoista. Olis kumminkin mukava että seuraavat takarenkaat kestäisi vähän pidempään..
Ainakin Good Year Eagle F1 taitaa olla huonoimmasta päästä kulumiskestävyydessä. Ja Fulda Carat Extremo parhaimmasta päästä. Mitä kokemuksia muilla on?
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Voisiko porukka heittää tähän taistelun väliin kommenttejaan eri rengasmerkkien kestävyydestä? Meinaan vaan sillä kun ostin viime syyskuussa UUDET 235/45/17 kesärenkaat taakse ja kuukauden päästä toinen rengas oli jo puoleen väliin asti melkein sileä..
Ainakin Good Year Eagle F1 taitaa olla huonoimmasta päästä kulumiskestävyydessä. Ja Fulda Carat Extremo parhaimmasta päästä. Mitä kokemuksia muilla on?
No mulla on kestänyt ihan hyvin F1 n.40000kilsaa niillä on rullattu ja tiukkaa ajoa, ei mitään seilailua, takana on GSD2 ja edessä GSD3...
jos sulla on toinen rengas kulunut puoleenväliin niin kannattaa pikapikaa käydä tarkistuttaa rengaskulmat, mä veikkaan et sulla on siellä jotain häikkää, jos siis muut kumit on kuitenkin kuluneet suhteessa normaalisti.
No mulla on kestänyt ihan hyvin F1 n.40000kilsaa niillä on rullattu ja tiukkaa ajoa, ei mitään seilailua, takana on GSD2 ja edessä GSD3...
jos sulla on toinen rengas kulunut puoleenväliin niin kannattaa pikapikaa käydä tarkistuttaa rengaskulmat, mä veikkaan et sulla on siellä jotain häikkää, jos siis muut kumit on kuitenkin kuluneet suhteessa normaalisti.
Yllättävän pitkään on kestäneet nuo sun F1:t! Mulla on niistä vanhemmista sarjoista ollut hieman negatiivisia kokemuksia. Ovat tahtoneet kulua silmissä jo ihan normaalissa ajossa.
Ja tosiaan kuten mainitsin niin rengaskulmissa ei ole mitään vikaa vaan kyllä nuo takarenkaat on ihan kuminpoltossa menneet..
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Yllättvänä pitkään on kestäneet nuo sun F1:t! Mulla on niistä vanhemmista sarjoista ollut hieman negatiivisia kokemuksia. Ovat tahtoneet kulua silmissä jo ihan normaalissa ajossa.
Ja tosiaan kuten mainitsin niin rengaskulmissa ei ole mitään vikaa vaan kyllä nuo takarenkaat on ihan kuminpoltossa menneet..
mäkin olen kuullut et ne vanhemmat F1:t kulu ihan pirun nopeesti mut noi gsd3:n pitäis kai kestää ihan hyvin.
Ja mulle tulee 225/45/17 Sunny-merkkiset kiinalaiset, sanokaa mitä sanotte mutta näi o. Voin kertoo sitten myöhemmin niistä jotain, jos nyt ketään edes kiinnostaa.
Ja mulle tulee 225/45/17 Sunny-merkkiset kiinalaiset, sanokaa mitä sanotte mutta näi o. Voin kertoo sitten myöhemmin niistä jotain, jos nyt ketään edes kiinnostaa.
Ainahan kokemusten kuulemisesta on hyötyä! Kaverilla on autossaan (tai Opelissaan) kiinalaiset wanli-merkkiset renkaat, ja ne on kyllä aikamoiset saippuapalat märällä kelillä. Mentiin viime loppukesästä Turkuun ruisrokkiin ja ajettiin alkupätkä pienessä vesisateessa. Ei siinä vekkulassa nyt niin paljon tehoa ole että normaaliajossa pitäsi jatkuvasti renkaiden lyödä tyhjää...
Se on kyllä sanottava että tuo Euromasterin "kauhuverrokki" Wanli/Sunny, on kyllä aika järkyttävä tapaus.
Kaikki nykyuusiot pysyvät painoissa ja toimivat muutenkin paremmin kuin nämä "kinkkikumit". Omakohtaista kokemusta ei kyllä ole, mutta aika läheltä seurattuja kauhukokemuksia kyllä. Ne on aivan käsittämättömän surkeat kun ajattelee Suomalaista hintaa ja sillä saatavaa "laatua"(wanliahan saa jostain muualta "hieman halvemmalla"). Suomessa saman hintatason GT-radial on kuitenkin eri galaxista...
Se on kyllä sanottava että tuo Euromasterin "kauhuverrokki" Wanli/Sunny, on kyllä aika järkyttävä tapaus.
Kaikki nykyuusiot pysyvät painoissa ja toimivat muutenkin paremmin kuin nämä "kinkkikumit". Omakohtaista kokemusta ei kyllä ole, mutta aika läheltä seurattuja kauhukokemuksia kyllä. Ne on aivan käsittämättömän surkeat kun ajattelee Suomalaista hintaa ja sillä saatavaa "laatua"(wanliahan saa jostain muualta "hieman halvemmalla"). Suomessa saman hintatason GT-radial on kuitenkin eri galaxista...
Osaisiko Hemi suositella muutamia edullisempia rengasmerkkejä ja malleja koossa 235/45/17 ? Tulevat E34 535i sedanin alle ja en viitsi ostaa mitään sikakallista merkkiä kun "kumit katuun" toimintaa tulee harrastettua kummiskin. Valintaperusteina olisi lähinnä kestävyys ja edullinen hinta. Pito-ominaisuuksilla ei ole mitään merkitystä kunhan rengas on tehty laadukkaille rungoille ja pysyvät tasapainossa vähän kovemmassakin menossa eikä pinta kulu loppuun kuukauden käytön jälkeen..
Ei Suomesta, mutta http://www.pro-tyre.de näyttää ton kokoset Pirellit alkavan 168.11 eurosta ja just noi renkaat on 183.74€/kpl .. toim.kulut tuolta on 70€/sarja ..
Tilasin tuolta pro-tyrestä nyt sitten Pirelli Pzero Rosso 245/45 R 19 -kumeksit ja hintaa tuli 149,58€/kpl + kulut 70€, eli yhteensä 668.33€. Noi hinnat tuntuu elävän koko ajan ja rengas-onlinen hinnat oli noussu muutamassa viikossa monta kymppiä kappaleelta, kun taas pro-tyressä laskenut entisestään
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment