Originally posted by KFZ-Koenig
Mikä firma puristais jouset -20mm?
Collapse
X
-
-
Kokeiltiin kanssa joskus tota ja oli asconan jouset tunnin verran uunissa mutta eipä madaltunut yhtään lisää maalit vaan palo pois!
Comment
-
Originally posted by streetstyleMistäköhas mahtais saada tollaiset DynaTech M2 18" vanteet? kellään mitään havantoja mistä sais ja paljon maksaa !Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
....sen verran vielä pakko kommentoida et toi kannattaa tehä sillonku ei muita kämpillä...muija saattaa vetää PIENET herneet ko tulee kämpille ja kysyy "miks helvetissä meidän uunissa on bmw:n etujouset"
Comment
-
Originally posted by Saarikoskimuija saattaa vetää PIENET herneet ko tulee kämpille ja kysyy "miks helvetissä meidän uunissa on bmw:n etujouset"Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Koolj_bmw4lifeAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment
-
No nyt ois vaihettu noi ap-jouset ja bilsteinit alle. Toinen kuva before ja toinen after. Vallilan poijat madals jouset vähän ronskimmin sillä puhe oli 20mm:stä ja puristusta tuli sitten 35mm tüv-lapun pituuteen verrattuna. Siellä firmassa sanottiin mulle kyllä, että sitä puristusta ei ole mahdollista tehdä kovin tarkasti.
Madallus olis keulassa sitten 40mm+35mm eli 75mm ja takana piti olla 40mm, mutta takajouset tais olla aivan s***nan kuolleet, koska perä ei juuri madaltunut. Tuli siis vähän etukeno ja takaa ei oo oikeen varaa enää puristaa jousia, jottei jää tunkilla löysälle. Edessä sama homma, eli matalampaa ei kannata yrittää tehdä.
Ajettavuudesta tolla iskari-jousi-paketilla sen verran, että on aivan törkeen hyvä ajaa varsinkin motarilla/maantiellä ja kurveissa kovemmassa vauhdissa. Kaupungissa hieman kaivonkannet ja muut skrubut häiritsee, mutta sitä saa mitä tilaa... Vielä kun sais ne tilatut kesävanteet suomeen, niin pääsis noista kitkoista eroon!
EDIT: 16"-vanteilla ennen madallusta etäisyys loksunkaaresta vanteen alimpaan kohtaan: EV 654mm, EO 645mm, TV 584mm, TO 590mm ja loksunkaaresta (epätasaseen)tiehen EV 760, EO 750, TV 694, TO 700.
Matalluksen jälkeen: EV 580, EO 580, TV 580, TO 577 ja loksusta tiehen EV 688, EO 688, TV 688, TO 683Last edited by KFZ-Koenig; 02-05-2005, 10:37.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Originally posted by KFZ-KoenigNo nyt ois vaihettu noi ap-jouset ja bilsteinit alle. Toinen kuva before ja toinen after. Vallilan poijat madals jouset vähän ronskimmin sillä puhe oli 20mm:stä ja puristusta tuli sitten 35mm tüv-lapun pituuteen verrattuna. Siellä firmassa sanottiin mulle kyllä, että sitä puristusta ei ole mahdollista tehdä kovin tarkasti.
Madallus olis keulassa sitten 40mm+35mm eli 75mm ja takana piti olla 40mm, mutta takajouset tais olla aivan s***nan kuolleet, koska perä ei juuri madaltunut. Tuli siis vähän etukeno ja takaa ei oo oikeen varaa enää puristaa jousia, jottei jää tunkilla löysälle. Edessä sama homma, eli matalampaa ei kannata yrittää tehdä.
Ajettavuudesta tolla iskari-jousi-paketilla sen verran, että on aivan törkeen hyvä ajaa varsinkin motarilla/maantiellä ja kurveissa kovemmassa vauhdissa. Kaupungissa hieman kaivonkannet ja muut skrubut häiritsee, mutta sitä saa mitä tilaa... Vielä kun sais ne tilatut kesävanteet suomeen, niin pääsis noista kitkoista eroon!
minkä verran joutuu kööyhtyy tommosesta toimeenpiteestä?
sit viel yks kysymys: jos jouset on "loppu" niin miksi ei osta uutta alustaa joka madaltaa?E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
Originally posted by crickesit viel yks kysymys: jos jouset on "loppu" niin miksi ei osta uutta alustaa joka madaltaa?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Originally posted by jmp2002Tais kummiskin käydä perinteinen, että kun laittoi 40mm laskun, niin perä ei tippunut oikeastaan yhtään, kun vakiojouset oli jo niin loppu, että oli matalampi niillä...
Originally posted by crickeminkä verran joutuu kööyhtyy tommosesta toimeenpiteestä?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Täytyy vissin itsekkin sit käydä puristamassa jousia . Uudet vanteet myös tulossa jenkeistä 20" kromit 8,5" eteen ja 10" taakseeli tämmöset tulossa n. 2 viikon päästä http://www.zenetti.com/html/2005/ind...HROME&carID=35
Comment
-
Originally posted by streetstyleTäytyy vissin itsekkin sit käydä puristamassa jousia . Uudet vanteet myös tulossa jenkeistä 20" kromit 8,5" eteen ja 10" taakseeli tämmöset tulossa n. 2 viikon päästä http://www.zenetti.com/html/2005/ind...HROME&carID=35
Jos meinaat puristuttaa myös takajousia, niin kattele TIS:stä ennen jousien puristamista korkeudet, jotka autossas on ollut alunperin, jottei käy samalla lailla kun mun auton takapäässä. Ellei sulla sitten ole jo takanakin vaihdettu madallusjousia. Muussa tapauksessa lopputulos voi olla ihan mitä vaan...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Originally posted by KFZ-KoenigJaa, että köyhät kyykkyyn kertaheitolla
Jos meinaat puristuttaa myös takajousia, niin kattele TIS:stä ennen jousien puristamista korkeudet, jotka autossas on ollut alunperin, jottei käy samalla lailla kun mun auton takapäässä. Ellei sulla sitten ole jo takanakin vaihdettu madallusjousia. Muussa tapauksessa lopputulos voi olla ihan mitä vaan...
Comment
Comment