Mikä firma puristais jouset -20mm?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • streetstyle
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 657

    #16
    Originally posted by KFZ-Koenig
    Mulla on vielä vakiojouset alla, mutta voin laitella kuvia sitten kun on 60/40 alla. Osviittaa 40mm pudotetusta keulasta saat Gifun seiskasta (showroom), jossa on 35 pudotettu keulaa tai sitten täältä: http://www.7-forum.com/blade/ jossa alpinavannekuvassa on 40mm edessä ja takana kai vakio kun ei mitään mainintaa.
    Mistäköhas mahtais saada tollaiset DynaTech M2 18" vanteet? kellään mitään havantoja mistä sais ja paljon maksaa !
    StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

    X5 E70 -07 "tuning tulossa"
    VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
    E65 740D -03 MYYTY :(
    X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
    Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
    VW Transporter -01 Tuning / Myyty

    Comment

    • Jarno80
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 246
      • Riihikoski

      #17
      Kokeiltiin kanssa joskus tota ja oli asconan jouset tunnin verran uunissa mutta eipä madaltunut yhtään lisää maalit vaan palo pois!
      Ahdin määrää tahdin...

      www.jarno80.suntuubi.com

      Comment

      • KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

        #18
        Originally posted by streetstyle
        Mistäköhas mahtais saada tollaiset DynaTech M2 18" vanteet? kellään mitään havantoja mistä sais ja paljon maksaa !
        Se valmistajahan on olevinaan tuo www.kbr-motorsport.de ja näyttää sen verran pieneltä firmalta, että vois lähettää ehkä tavaraa jopa suoraan Suomeen, eli laita viestiä [email protected] ja kysy suoraan.
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

        Comment

        • Saarikoski
          R.I.P.
          • Feb 2005
          • 726
          • KOKKOLA

          #19
          ....sen verran vielä pakko kommentoida et toi kannattaa tehä sillonku ei muita kämpillä...muija saattaa vetää PIENET herneet ko tulee kämpille ja kysyy "miks helvetissä meidän uunissa on bmw:n etujouset"

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #20
            Originally posted by Saarikoski
            muija saattaa vetää PIENET herneet ko tulee kämpille ja kysyy "miks helvetissä meidän uunissa on bmw:n etujouset"
            Sen takia, ettei ne mahtunu pesukoneeseen, ku siellä on jo venakoppa.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • Koolj_bmw4life
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 711
              • Salo,SUOMI

              #21


              tuolta noita vanteita.

              jaska

              Comment

              • KFZ-Koenig
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2900

                #22
                Originally posted by Koolj_bmw4life
                http://www.carlinetuning.com/

                tuolta noita vanteita.

                jaska
                Onpas halpoja! Kahella tonnilla saa jo kapeimmat ja pienimmät vanteet
                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                Comment

                • streetstyle
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2003
                  • 657

                  #23
                  Ei oo viellä jousia puristettu madallamaksi?
                  StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

                  X5 E70 -07 "tuning tulossa"
                  VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
                  E65 740D -03 MYYTY :(
                  X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
                  Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
                  VW Transporter -01 Tuning / Myyty

                  Comment

                  • KFZ-Koenig
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2900

                    #24
                    No nyt ois vaihettu noi ap-jouset ja bilsteinit alle. Toinen kuva before ja toinen after. Vallilan poijat madals jouset vähän ronskimmin sillä puhe oli 20mm:stä ja puristusta tuli sitten 35mm tüv-lapun pituuteen verrattuna. Siellä firmassa sanottiin mulle kyllä, että sitä puristusta ei ole mahdollista tehdä kovin tarkasti.

                    Madallus olis keulassa sitten 40mm+35mm eli 75mm ja takana piti olla 40mm, mutta takajouset tais olla aivan s***nan kuolleet, koska perä ei juuri madaltunut. Tuli siis vähän etukeno ja takaa ei oo oikeen varaa enää puristaa jousia, jottei jää tunkilla löysälle. Edessä sama homma, eli matalampaa ei kannata yrittää tehdä.

                    Ajettavuudesta tolla iskari-jousi-paketilla sen verran, että on aivan törkeen hyvä ajaa varsinkin motarilla/maantiellä ja kurveissa kovemmassa vauhdissa. Kaupungissa hieman kaivonkannet ja muut skrubut häiritsee, mutta sitä saa mitä tilaa... Vielä kun sais ne tilatut kesävanteet suomeen, niin pääsis noista kitkoista eroon!

                    EDIT: 16"-vanteilla ennen madallusta etäisyys loksunkaaresta vanteen alimpaan kohtaan: EV 654mm, EO 645mm, TV 584mm, TO 590mm ja loksunkaaresta (epätasaseen)tiehen EV 760, EO 750, TV 694, TO 700.

                    Matalluksen jälkeen: EV 580, EO 580, TV 580, TO 577 ja loksusta tiehen EV 688, EO 688, TV 688, TO 683
                    Last edited by KFZ-Koenig; 02-05-2005, 10:37.
                    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                    Comment

                    • cricke
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 1976
                      • espoo

                      #25
                      Originally posted by KFZ-Koenig
                      No nyt ois vaihettu noi ap-jouset ja bilsteinit alle. Toinen kuva before ja toinen after. Vallilan poijat madals jouset vähän ronskimmin sillä puhe oli 20mm:stä ja puristusta tuli sitten 35mm tüv-lapun pituuteen verrattuna. Siellä firmassa sanottiin mulle kyllä, että sitä puristusta ei ole mahdollista tehdä kovin tarkasti.

                      Madallus olis keulassa sitten 40mm+35mm eli 75mm ja takana piti olla 40mm, mutta takajouset tais olla aivan s***nan kuolleet, koska perä ei juuri madaltunut. Tuli siis vähän etukeno ja takaa ei oo oikeen varaa enää puristaa jousia, jottei jää tunkilla löysälle. Edessä sama homma, eli matalampaa ei kannata yrittää tehdä.

                      Ajettavuudesta tolla iskari-jousi-paketilla sen verran, että on aivan törkeen hyvä ajaa varsinkin motarilla/maantiellä ja kurveissa kovemmassa vauhdissa. Kaupungissa hieman kaivonkannet ja muut skrubut häiritsee, mutta sitä saa mitä tilaa... Vielä kun sais ne tilatut kesävanteet suomeen, niin pääsis noista kitkoista eroon!
                      Kyllähän tuo edestä jonkin verran tuli matalemmaks, oikeet vanteet alle niin näyttää hyvälle
                      minkä verran joutuu kööyhtyy tommosesta toimeenpiteestä?
                      sit viel yks kysymys: jos jouset on "loppu" niin miksi ei osta uutta alustaa joka madaltaa?
                      E38 740ia -94
                      E46 316 -00
                      Volvo S60
                      EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
                      E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

                      Comment

                      • jmp2002
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 5728
                        • Rovaniemi

                        #26
                        Originally posted by cricke
                        sit viel yks kysymys: jos jouset on "loppu" niin miksi ei osta uutta alustaa joka madaltaa?
                        Tais kummiskin käydä perinteinen, että kun laittoi 40mm laskun, niin perä ei tippunut oikeastaan yhtään, kun vakiojouset oli jo niin loppu, että oli matalampi niillä...
                        E30 325i Touring -89
                        E30 325i touring -88 m50tbo
                        G20 330e M-Sport -20

                        Comment

                        • KFZ-Koenig
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2003
                          • 2900

                          #27
                          Originally posted by jmp2002
                          Tais kummiskin käydä perinteinen, että kun laittoi 40mm laskun, niin perä ei tippunut oikeastaan yhtään, kun vakiojouset oli jo niin loppu, että oli matalampi niillä...
                          Juuri näin on pakosti käynyt.

                          Originally posted by cricke
                          minkä verran joutuu kööyhtyy tommosesta toimeenpiteestä?
                          No jousien puristaminen kasaan maksoi 50€/pari, Bilsteinit 610€ kierros ja AP 40/40 –jousipaketti 160€. Samalla tuli uusittua yhet niistä takatukivarsista ja eteen levyt ja palat. Vinkiksi muille E38-jarrukorjaajille, että jarruosat hain Motonetista ja palat oli alkuperäset Juridit ja levyt muistaakseni APS:t ja hintaa koko läjälle jotain 150€.
                          Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                          Comment

                          • streetstyle
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2003
                            • 657

                            #28
                            Täytyy vissin itsekkin sit käydä puristamassa jousia . Uudet vanteet myös tulossa jenkeistä 20" kromit 8,5" eteen ja 10" taakse eli tämmöset tulossa n. 2 viikon päästä http://www.zenetti.com/html/2005/ind...HROME&carID=35
                            StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

                            X5 E70 -07 "tuning tulossa"
                            VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
                            E65 740D -03 MYYTY :(
                            X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
                            Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
                            VW Transporter -01 Tuning / Myyty

                            Comment

                            • KFZ-Koenig
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 2900

                              #29
                              Originally posted by streetstyle
                              Täytyy vissin itsekkin sit käydä puristamassa jousia . Uudet vanteet myös tulossa jenkeistä 20" kromit 8,5" eteen ja 10" taakse eli tämmöset tulossa n. 2 viikon päästä http://www.zenetti.com/html/2005/ind...HROME&carID=35
                              Jaa, että köyhät kyykkyyn kertaheitolla

                              Jos meinaat puristuttaa myös takajousia, niin kattele TIS:stä ennen jousien puristamista korkeudet, jotka autossas on ollut alunperin, jottei käy samalla lailla kun mun auton takapäässä. Ellei sulla sitten ole jo takanakin vaihdettu madallusjousia. Muussa tapauksessa lopputulos voi olla ihan mitä vaan...
                              Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                              Comment

                              • streetstyle
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2003
                                • 657

                                #30
                                Originally posted by KFZ-Koenig
                                Jaa, että köyhät kyykkyyn kertaheitolla

                                Jos meinaat puristuttaa myös takajousia, niin kattele TIS:stä ennen jousien puristamista korkeudet, jotka autossas on ollut alunperin, jottei käy samalla lailla kun mun auton takapäässä. Ellei sulla sitten ole jo takanakin vaihdettu madallusjousia. Muussa tapauksessa lopputulos voi olla ihan mitä vaan...
                                Pari kuukautta sitten sain just vaihdettua bilstainin iskarit ja H&R madallus jouset tilasin 50mm madalluksella eli eteen ja taakse. Toim. ajaksi lupasivat 2 viikkoa mutta sitten ku ne tulivat loppujen lopuksi niin aikaa oli menny 2kk ja vielä kaupan päälle sain väärällä madalluksella eli eteen tuli vaan 3,5mm ja taakse :( vaan 1,5mm eli sen takia tekis mieli laskea vielä autoa.
                                StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

                                X5 E70 -07 "tuning tulossa"
                                VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
                                E65 740D -03 MYYTY :(
                                X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
                                Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
                                VW Transporter -01 Tuning / Myyty

                                Comment

                                Working...
                                X