Tuossa olisi ne kuvat "monsteri" M-motorsport jarruista. Vanne on kuitenkin 19", eikä ihan hirveästi jää tilaa satulan ja vanteen väliin.
pmv: Kaverin kamera ja päivämäärä, kun oma sanoi American Car Showssa sopimuksensa irti....eli pyydän anteeksi erittäin huonoa kuvanlaatua.
Jarrusatuloiden maalaus
Collapse
X
-
Olisko sulla kuvaa kun noi on paikallaan? Näyttää hyvältäOriginally posted by HemiPesu moottorinpesuaineella, purku, lasikuulapuhallus, spraypullosta halpis kromimaali ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakkaa ohut kerros niskaan ja uudet kamat kiinni. Lopputulos muistuttaa puhdasta valurautaa ja kestää melko hyvin ajan hammasta. Juuri tuossa nuo omat satulat viikonloppuna ruiskaisin/niputin: http://img.villagephotos.com/p/2004-.../muokattu1.jpg
Leave a comment:
-
Mie tein asian tähän tyyliin, Purin satulat joiden puolikkaita lämmitin pienellä toholla, kun meinas kuusiokolo avaimet katkeilla, suojasin ilmastointiteipillä stefat ja "kumitapit", hiekkapuhalsin, kuin myös vanteen ja jarrulevyn välissä olevat teräs välijutut, kuumankesto kilinkolinia muutama kerros. Jota meni puoltoista purkkia. Jarrunesteet on fiksuvaihtaa samassa yhteydessä. Kokeilin puhdistukseen myös pirraan tai poraan kiinnitettävää teräsharjaa, nailonia ym, joista nailon osottautui parhaaksi. Tuo palojen ulkopintojen maalaus punaiseksi jäi multa tekemättä, kivalta näyttää noin
noh, sitten viimestään kun palat vaihdan.
Leave a comment:
-
Pesu moottorinpesuaineella, purku, lasikuulapuhallus, spraypullosta halpis kromimaali ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakkaa ohut kerros niskaan ja uudet kamat kiinni. Lopputulos muistuttaa puhdasta valurautaa ja kestää melko hyvin ajan hammasta. Juuri tuossa nuo omat satulat viikonloppuna ruiskaisin/niputin: http://img.villagephotos.com/p/2004-.../muokattu1.jpgLast edited by Hemi; 09-05-2005, 00:15.
Leave a comment:
-
Ite jynssäsin satulat semmosella porakoneeseen kiinnitettävällä teräsharjalla ja maalasin kaikki ruosteisen väriset osat mitä vanteiden takaa näkyy mustalla ferrexillä ja satulat punasella tikkurilan hammeritella. enkä ottanu levyjä irti. oli vaan vähä hidasta hommaa maalata satuloita pikkiriikkisellä vesiväripensselillä
Leave a comment:
-
Ite tuli jynssättyä satulat aivan perusteellisesti puhtaiksi joka kolosta kun olivat autosta irti. Sitten vain jotain ruosteenestospraymaalia (en muista merkkiä) ja tämän jälkeen päälle halpis mastonin kultamaalia ja ihan hyvin kestää mitä nyt ehkä kesän alussa hieman suihkaisee joihinkin kohtiin lisää maalia kun on kivet tehny kolhuja tjsp.
Eräästä autosta tuli kerran maalattua satulat miranolin pensselimaalilla. Pinta tasoittui riittävän hyväksi ja on myös tarpeaksi kestävä.
Leave a comment:
-
Tarkoituksena maalailla nyt ilmeisesti tulevana viikonloppuna nuo paikoillaan tuolla Foliatechin maalilla.. katsotaan miten äijän käy..
Leave a comment:
-
ite annoin kuivua pari tuntia
kyllähän nuo on vielä pysyny värissään.. en tiiä sitten nuista jarrusatula yms. maaleista, luulis että päivä riittää..
Leave a comment:
-
vähän jollain teräsharjalla tai laikalla putsaa ja jotakin maalin näköistä päälle ni hyvä tulee...
Leave a comment:
-
Ja kuinka kauan nuo tarvii kuivumisaikaa kun voi pistää jälleen ajoon? Ei taida päivä riittää?
Leave a comment:
-
purin ne osiin, kun olin vaihtamassa jarrulevyjä. Ja eroa on suunnattomasti noissa lämmönkestävissä jne spreissä ja tossa Folia Techissä. Kaveri maalasi jollain lämmönkstävällä ja näytti ihan paskalta, jos vertaa noihan mun satuloihin.Originally posted by ExorcistPuritko osiin vai teippailemalla pahimmat piiloon?
Kauanko tuo Foliatecin aine vie aikaa kuivua?
Leave a comment:
Leave a comment: