Jarrusatuloiden maalaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hemi
    replied
    Tuossa olisi ne kuvat "monsteri" M-motorsport jarruista. Vanne on kuitenkin 19", eikä ihan hirveästi jää tilaa satulan ja vanteen väliin.
    pmv: Kaverin kamera ja päivämäärä, kun oma sanoi American Car Showssa sopimuksensa irti....eli pyydän anteeksi erittäin huonoa kuvanlaatua.
    Daftar dan mainkan slot gacor dengan RTP tertinggi hari ini. VIPTOTO, situs terpercaya untuk cuan besar dari slot online!

    Daftar dan mainkan slot gacor dengan RTP tertinggi hari ini. VIPTOTO, situs terpercaya untuk cuan besar dari slot online!
    Last edited by Hemi; 10-05-2005, 16:04.

    Leave a comment:


  • Keimo
    replied
    Otappas Hemi samalla kuva koko kiesistä

    Leave a comment:


  • pmv
    replied
    Jännä päivämäärä tossa Hemin viime viikonloppuna ottamassa kuvassa.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Eiköhän sellainen saada aikaiseksi...

    Leave a comment:


  • Slow_M3
    replied
    Originally posted by Hemi
    Pesu moottorinpesuaineella, purku, lasikuulapuhallus, spraypullosta halpis kromimaali ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakkaa ohut kerros niskaan ja uudet kamat kiinni. Lopputulos muistuttaa puhdasta valurautaa ja kestää melko hyvin ajan hammasta. Juuri tuossa nuo omat satulat viikonloppuna ruiskaisin/niputin: http://img.villagephotos.com/p/2004-.../muokattu1.jpg
    Olisko sulla kuvaa kun noi on paikallaan? Näyttää hyvältä

    Leave a comment:


  • Aimo Harppaus
    replied
    Mie tein asian tähän tyyliin, Purin satulat joiden puolikkaita lämmitin pienellä toholla, kun meinas kuusiokolo avaimet katkeilla, suojasin ilmastointiteipillä stefat ja "kumitapit", hiekkapuhalsin, kuin myös vanteen ja jarrulevyn välissä olevat teräs välijutut, kuumankesto kilinkolinia muutama kerros. Jota meni puoltoista purkkia. Jarrunesteet on fiksuvaihtaa samassa yhteydessä. Kokeilin puhdistukseen myös pirraan tai poraan kiinnitettävää teräsharjaa, nailonia ym, joista nailon osottautui parhaaksi. Tuo palojen ulkopintojen maalaus punaiseksi jäi multa tekemättä, kivalta näyttää noin noh, sitten viimestään kun palat vaihdan.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Pesu moottorinpesuaineella, purku, lasikuulapuhallus, spraypullosta halpis kromimaali ja päälle 50% ohennettua 2-K kirkaslakkaa ohut kerros niskaan ja uudet kamat kiinni. Lopputulos muistuttaa puhdasta valurautaa ja kestää melko hyvin ajan hammasta. Juuri tuossa nuo omat satulat viikonloppuna ruiskaisin/niputin: http://img.villagephotos.com/p/2004-.../muokattu1.jpg
    Last edited by Hemi; 08-05-2005, 23:15.

    Leave a comment:


  • _riskus
    replied
    Ite jynssäsin satulat semmosella porakoneeseen kiinnitettävällä teräsharjalla ja maalasin kaikki ruosteisen väriset osat mitä vanteiden takaa näkyy mustalla ferrexillä ja satulat punasella tikkurilan hammeritella. enkä ottanu levyjä irti. oli vaan vähä hidasta hommaa maalata satuloita pikkiriikkisellä vesiväripensselillä

    Leave a comment:


  • bman
    replied
    Ite tuli jynssättyä satulat aivan perusteellisesti puhtaiksi joka kolosta kun olivat autosta irti. Sitten vain jotain ruosteenestospraymaalia (en muista merkkiä) ja tämän jälkeen päälle halpis mastonin kultamaalia ja ihan hyvin kestää mitä nyt ehkä kesän alussa hieman suihkaisee joihinkin kohtiin lisää maalia kun on kivet tehny kolhuja tjsp.

    Eräästä autosta tuli kerran maalattua satulat miranolin pensselimaalilla. Pinta tasoittui riittävän hyväksi ja on myös tarpeaksi kestävä.

    Leave a comment:


  • Exorcist
    replied
    Tarkoituksena maalailla nyt ilmeisesti tulevana viikonloppuna nuo paikoillaan tuolla Foliatechin maalilla.. katsotaan miten äijän käy..

    Leave a comment:


  • Bmw316-88
    replied
    ite annoin kuivua pari tuntia kyllähän nuo on vielä pysyny värissään.. en tiiä sitten nuista jarrusatula yms. maaleista, luulis että päivä riittää..

    Leave a comment:


  • -kiki-
    replied
    vähän jollain teräsharjalla tai laikalla putsaa ja jotakin maalin näköistä päälle ni hyvä tulee...

    Leave a comment:


  • Exorcist
    replied
    Ja kuinka kauan nuo tarvii kuivumisaikaa kun voi pistää jälleen ajoon? Ei taida päivä riittää?

    Leave a comment:


  • IvvN
    replied
    Originally posted by Exorcist
    Puritko osiin vai teippailemalla pahimmat piiloon?

    Kauanko tuo Foliatecin aine vie aikaa kuivua?
    purin ne osiin, kun olin vaihtamassa jarrulevyjä. Ja eroa on suunnattomasti noissa lämmönkestävissä jne spreissä ja tossa Folia Techissä. Kaveri maalasi jollain lämmönkstävällä ja näytti ihan paskalta, jos vertaa noihan mun satuloihin.

    Leave a comment:


  • DohDoh
    replied
    ite sutisin vasaralakkaa päälle ja hyvin on pysyny!

    Leave a comment:

Working...
X