GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 2002
    • Karjaa

Eikös noissa nyt ole hinnassakin eroa melkoisesti, Kumho on ihan hyvä perus keskihintainen ja Sailun aika lailla sitä halvimman pään kiinankuraa?

Itselläkin ihan hyvät kokemukset vähällä ajolla olleesta autosta Kumhon Soluksista, ei niitä saanu juuri kulumaan 10 vuoden aikana. Aika äänekkäät toki olivat jo loppuvaiheessa, mutta toisaalta mikäpä rengas ei noin pitkän ajan kuluessa kovettuisi..
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

Comment

• VilleP
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 2725
      • Vantaa

Ei nyt hirveän suuri hintaero(Fx vakio koko):

No brainer kumman valitsee. Toki tuo Sailun menestyi ihan kohtuullisesti testeissä:

Will the Sailun Atrezzo ZSR2 suit your car? Find the best tyre for your car read 14 reviews for Sailun Atrezzo ZSR2 and compare to other Economy Comfort tyres
      Last edited by VilleP; 22-08-2026, 17:36.
      F11 530xd LCI
      S2 Avant

Comment

• Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 4696
        • Finnland

En minä ainakaan Kumhoa enää muuksi kuin kiinankumiksi laske kun on sinne tehtaan pykännyt. Eli noiden välillä varmaan testitulokset merkkais enemmän, jos noista valita pitäisi.
        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

Comment

• ritariässä
          BTCF Member
          • Jan 2006
          • 4112
          • Raisio

Unohdit Vietnamin ja omistaja Kiinasta.

Comment

• jani
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 5234
            • Kuopio

Originally posted by Jarger View Post
            En minä ainakaan Kumhoa enää muuksi kuin kiinankumiksi laske kun on sinne tehtaan pykännyt. Eli noiden välillä varmaan testitulokset merkkais enemmän, jos noista valita pitäisi.
            Mulla on ollut Kumho PS72 kahdesssa eri autossa niin sanoisinpa että on varsin hyvä kumi hintaisekseen, parempi kuin moni ns. premium kumi. Toki se pitää myöntää että koskaan en pidon rajalla ajanut, joten siellä voi olla eroja premium kumien eduksi. Mutta ajotuntuma oli mielestäni hyvä ja varsin hiljaiset renkaat. Tilasin just kolmannet PS72 kumit.
            Last edited by jani; 23-08-2026, 15:54.
            F33 435d Mineral-grau metallic
            K40 K1200s sondermodell

Comment

• 314da
              Bimmer Fanatic
              • May 2015
              • 452
              • J

Originally posted by jani View Post

Mulla on ollut Kumho PS72 kahdesssa eri autossa niin sanoisinpa että on varsin hyvä kumi hintaisekseen, parempi kuin moni ns. premium kumi. Toki se pitää myöntää että koskaan en pidon rajalla ajanut, joten siellä voi olla eroja premium kumien eduksi. Mutta ajotuntuma oli mielestäni hyvä ja varsin hiljaiset renkaat. Tilasin just kolmannet PS72 kumit.
              Olen samaa mieltä, jos vertaa vaikka Bridgestonen T005 renkaaseen niin PS72 on ihan merkittävästi parempi rengas.
              Ja onhan tuolla Kiinassa aika monella premium merkillä tehtaita esim Pirelli, Michelin ja Goodyear.

Comment

Working...