Moi,
Tuli hylky madallusjousista (F31, 320i xdrive, vm 2013), joita ei ole muutoskatsastettu.
Jouset näkyvät olevan Eibach F31 Xdrive prokit 30/15mm. Asennettu edellisen omistaja toimesta.
Kysymys onkin että mitä oikeasti tarvitaan muutoskatsastukseen?
-jouset asennettu Schmidmannilla tammikuussa 2017 (tästä lappu)
-kulmat myös säädetty siellä (mutta raportissa pyörän sivukallistuma Oikea on 0astetta47' - punaisella koska raja-arvo 0astetta45'. Sekä lisäksi kaartoharitus vasen/oikea molemmat punaisella)
-TüV paperit löytyvät (joissa lukee "after modification an axle alignment must be carried out on the vehicle" mutta ei mitään raja-arvoja)
K1 katsastus sanoi puhelimitse että suuntausraportin kaikki arvot tulee olla vihreitä. Onko näin ?
Ja jos on, niin miten Schmiedmann voi päästää tuon virheellisillä arvoilla käsistään?
Eli pitääkö nyt tuo suuntaus tehdä uudelleen??
Tuli hylky madallusjousista (F31, 320i xdrive, vm 2013), joita ei ole muutoskatsastettu.
Jouset näkyvät olevan Eibach F31 Xdrive prokit 30/15mm. Asennettu edellisen omistaja toimesta.
Kysymys onkin että mitä oikeasti tarvitaan muutoskatsastukseen?
-jouset asennettu Schmidmannilla tammikuussa 2017 (tästä lappu)
-kulmat myös säädetty siellä (mutta raportissa pyörän sivukallistuma Oikea on 0astetta47' - punaisella koska raja-arvo 0astetta45'. Sekä lisäksi kaartoharitus vasen/oikea molemmat punaisella)
-TüV paperit löytyvät (joissa lukee "after modification an axle alignment must be carried out on the vehicle" mutta ei mitään raja-arvoja)
K1 katsastus sanoi puhelimitse että suuntausraportin kaikki arvot tulee olla vihreitä. Onko näin ?
Ja jos on, niin miten Schmiedmann voi päästää tuon virheellisillä arvoilla käsistään?
Eli pitääkö nyt tuo suuntaus tehdä uudelleen??
Comment