Originally posted by naikou
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
alustan muutoskatsastus - mitä tarvitaan
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by naikou View Post
Puuttuu varmaankin tyyppihyväksyntöjä tjsp. EU:n sontaa, vähän samaa vääntöä oli aikanaan d2:sen alustasarjan kanssa ja joillakin isomman ketjun konttoreilla on huhujen mukaan oma sisäinen tiedote tohon bc asiaan liittyen.
Satsin mukana tulee siis vain maahantuojan tekemä paperi jonka pitäisi kelvata katsastuksessa ja kaikkien mielestä se ei riitä mutta löytyi kumminkin viimetalvena vielä konttori jossa tuollaisen alustasarjan sai muutoskatsastettua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MikeDry View Post
Nyt heräsi uteliasuus, siis että ei saisi päästää liikenteeseen
Satsin mukana tulee siis vain maahantuojan tekemä paperi jonka pitäisi kelvata katsastuksessa ja kaikkien mielestä se ei riitä mutta löytyi kumminkin viimetalvena vielä konttori jossa tuollaisen alustasarjan sai muutoskatsastettua.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Joo, tiedän, että näin se menee konttoreilla. Kommenttini koski asian juridista puolta.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Post
Näin ei voi olla.
Originally posted by Freak View PostSiinä tapauksessa kannatta varmaan nauraa suunnattoman äänekästä tekonaurua, päästää liraus pissua housuun jotta läikkä näkyy ja vaihtaa tyylikkäästi konttoria tyypeille keskaria heilutellen. Tuoreen leiman ja uusien housujen jälkeen voikin palata takaisin kyseiselle konttorille leimalappua heilutellen, siemaista jälleen kuppi ilmaista kahvia ja haistatella paikan suikkalakit surkeasti hoidetusta asiasta. Naurettavan BC Racingin alustan katsastavia konttoreitakin kuitenkin löytyy vielä tästä maasta.
Originally posted by Freak View PostNaurettavan BC Racingin alustan katsastavia konttoreitakin kuitenkin löytyy vielä tästä maasta.
Nyt heräsi uteliasuus, siis että ei saisi päästää liikenteeseen
Last edited by MikeDry; 05-10-2024, 23:35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View Post
Kyllä se sen verran voi olla että esimerkiksi suuressa osassa konttoreista ei aleta edes alottamaan katsastusta kun laittaa sen naurettavan bc racingin paperin tiskille
Leave a comment:
-
-
Eli enää ei tarvitse arvojen olla "vihreällä" kunhan nyt jotenkin ovat ns. järkevät?
Leave a comment:
-
-
Soittelin yhdelle konttorille. Heidän ohjeensa:
- Tuv-lapussa sanotaan tarvitaanko kulmien säätö vai ei. Usein tarvitaan.
- Maavara min 80mm.
- Ei nykyään muita rajoituksia max madalluksen suhteen.
-Tuvista pitää tietenkin selvitä soveltuvuus ko. automalliin.
Leave a comment:
-
-
Kulmat voisi tietenkin joka tapauksessa tsekata jos senttitolkulla tiputtaa. Kyllä ne sitten vihreälle saa vaikka MS Paintilla jos ei muutoin. Onkohan rajoituksia madalluksen max määrän suhteen?
Leave a comment:
-
-
Mulla oli kulmalappu, mutta ei tarvinnut. Eli tää menee ihan sen mukaan mitä katsuri haluaa nähdä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: