Kun mennään uudempaan systeemiin niin ABS jarrujen "taajuus" nopeutuu, eli montako kertaa sekunnissa pyörän luistoa rajoitetaan. uusissa autoissa on jo selvä ero -90 luvun vehkeisiin Ate mk60 on suomen liikenteessä varmaan yleisin abs pumppu. Se mitä siellä ohjainlaitteessa sitten on sisällä, vaukuttanee aika paljon siihen miten laite soveltuu radalle. Eikös csl purkki esim. salli auton pyörähtäessä lukkojarrutuksen jolloin auto jatkaa matkaa tangentin suuntaan, jolla saatetaan monessa tilanteessa pelastaa auton tuhoutuminen.
Csl mallinen mk60 pumppukin taitaa olla jotenkin fyysisestikin erilainen kuin tavallinen.. eli eroa on muuallakin kuin ohjainlaitteessa joka siis osa ko. möykkyä mutta vaihdettavissa.
Csl mallinen mk60 pumppukin taitaa olla jotenkin fyysisestikin erilainen kuin tavallinen.. eli eroa on muuallakin kuin ohjainlaitteessa joka siis osa ko. möykkyä mutta vaihdettavissa.
Comment