Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5 nürburgring-alusta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockwell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 1713
    • Helsinki

    #31
    -

    Edit: ei mitään
    Last edited by Rockwell; 30-03-2006, 14:57.
    BMW F31 330d M-Sport -13
    ex. BMW F21 116i -13
    ex. BMW 540i(g) Touring -01
    ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
    ex. BMW 316g -99
    ex. BMW M5 Touring -92
    ex. BMW 535i -91
    ex. BMW M5 -91
    ex. BMW 325i Touring -90

    Comment

    • jussi_r
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 1655
      • Nurmijärvi

      #32
      Originally posted by EPDM
      Omassa autossa on vaihdettu EDC tolpat pois ja laitettu KW säädettävä alusta. Ajoin sitten Jussi-r 95 malli auton muutamia kymmenia km missä siis alusta on vielä vakio EDC. Normaali asenussa alusta on hieman väsynnyt oloinen, eli "pompsahtaa ja löyhistyy" jos ymmärätte. Sport asennussa alusta muistutti hyvin paljon mun oma KW alusta, eli oli kimmoisempi ja tarkempi. Ei siis omasta mielestäni välttämätömästi "epämukavampi", ainakin normaali asfaltti tiellä.
      Hmmm... Vai siltä se alusta tuntuu. No, minun mielestä se sport on normaalissa ajossa epämukava, ja program lähellä normaalia autoa. Joka tapauksessa se on aika napakka. Iskarit ainakin ovat testerin mukaan täysin tikissä, joten mistään venähtäneestä alustasta ei ole kyse. Pidänkin alustan liki aina P:llä ja joskus harvoin kun nautiskelen mutkateillä saatan napsauttaa S:lle.

      Enivei, sehän onkin katuauto, ja kilpuri meillä on EPDM:n kanssa erikseen.
      M3 Cabrio Individual
      530d GT xDrive
      GL420 CDI
      ZX-12R

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15229
        • Ajamisen Iloa

        #33
        Originally posted by MM-5
        Omassa 3.8 M5:ssa on tilattu optiona tuo Nurburgring-alusta, sen tunnistaa katkaisijan lisäksi myös siitä, että takakallistuksenvakaaja on 19 mm paksu, kun se on muuten 18 mm. Mun autossa ei ole katkaisijassa samat kirjaimet, vaan siinä on S ja K. Kuittien mukaan tuo katkaisija on vaihdettu muutamia vuosia sitten, joten johtuisiko siitä sitten noi eri kirjaimet. Auto on valmistettu 12/1991 ja vuosimalli on siis 1992.
        hehe tuo onkin helppo tarkistaa tuo millin ero
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • MM-5
          Bimmer Rookie
          • Mar 2006
          • 153
          • Askola

          #34
          Niinhän se on. Auto nosturille ja työntömitta käteen. Sillä se selviää.
          Pojat me ollaan hävitty tää peli...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎