Omassa autossa on vaihdettu EDC tolpat pois ja laitettu KW säädettävä alusta. Ajoin sitten Jussi-r 95 malli auton muutamia kymmenia km missä siis alusta on vielä vakio EDC. Normaali asenussa alusta on hieman väsynnyt oloinen, eli "pompsahtaa ja löyhistyy" jos ymmärätte. Sport asennussa alusta muistutti hyvin paljon mun oma KW alusta, eli oli kimmoisempi ja tarkempi. Ei siis omasta mielestäni välttämätömästi "epämukavampi", ainakin normaali asfaltti tiellä.
Hmmm... Vai siltä se alusta tuntuu. No, minun mielestä se sport on normaalissa ajossa epämukava, ja program lähellä normaalia autoa. Joka tapauksessa se on aika napakka. Iskarit ainakin ovat testerin mukaan täysin tikissä, joten mistään venähtäneestä alustasta ei ole kyse. Pidänkin alustan liki aina P:llä ja joskus harvoin kun nautiskelen mutkateillä saatan napsauttaa S:lle.
Enivei, sehän onkin katuauto, ja kilpuri meillä on EPDM:n kanssa erikseen.
Omassa 3.8 M5:ssa on tilattu optiona tuo Nurburgring-alusta, sen tunnistaa katkaisijan lisäksi myös siitä, että takakallistuksenvakaaja on 19 mm paksu, kun se on muuten 18 mm. Mun autossa ei ole katkaisijassa samat kirjaimet, vaan siinä on S ja K. Kuittien mukaan tuo katkaisija on vaihdettu muutamia vuosia sitten, joten johtuisiko siitä sitten noi eri kirjaimet. Auto on valmistettu 12/1991 ja vuosimalli on siis 1992.
Comment