Originally posted by Hemi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suuntavakaus huonontui iskarin vaihdon jälk.
Collapse
X
-
Ihme vääntämistä, on se kumma ku yritetään antaa vinkkejä miten pystyy säätelemään että olisi arvot kohdallaan ja vähenisi vetelyt sun muut. Aivan yks ja sama mitä joku katsastusukko mieltä tuollaisista, eikä ne tuollaisia edes huomaa. Kunhan on omassa kaarassa säädöt kohdallaan eikä se sen huonompi ole vaikka nuita olisikin tuollein vinguteltu. Kestäävät ja pysyvät paikallaan samoiten kuin ennen. Jos ei miellytä niin ei niistä tarvitse turhaan vikistä ja antaa omassa autossaan olla renkaat lintallaan, vedellä urissa miten lystää ja kulua renkaiden pilalle.
Comment
-
-
Spetkellä nyt tuo vittuilu ja kiukuttelu vain liitelee ihan jo omissa sfääreissään.... Jos ei kerran ole aiheeseen mitään rakentavaa kerrottavaa, voisi edes kääntää levyn välillä. Eli minulle on ihan turha lähteä kakaramaisesti kiukuttelemaan jos oma oma ei oikein riitä....
Spetken vittuiluun/provoon en enään lähde, mutta muille tiedoksi että Suomessa ei MIKÄÄN LAKi eikä asetus kiellä kyseisten säätöjen tekemistä eri kiinnityspisteisiin, vaan on ihan sallittu/hyväksytty ja yleinen keino saattaa alustan asentokulmat tehdasarvoihin.
e39:n ja e46:n alustasäätöjuttu tulee myöhemmin jossa säädetään KAIKKI kulmat myös näistä...pääosin jopa ilman vinkua....jota spetke voi pienessä päässään taas vain ihmetellä miten ihmeessä se on mahdollista?
Comment
-
-
Kiitos Hemi tiedoista! Laita pikaseen se säätöjuttu E46:sesta niin on dokumenttia ottaa mukaan kun menen säädättämään alustan kohdilleen tossa viikon päästä.
Ens viikolla menee Eibach Pro-kit alle ja sit viikko odotellaan että se laskeutuu jonka jälkeen säätö. Meneeks oikein?Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by HemiSpetkellä nyt tuo vittuilu ja kiukuttelu vain liitelee ihan jo omissa sfääreissään.... Jos ei kerran ole aiheeseen mitään rakentavaa kerrottavaa, voisi edes kääntää levyn välillä. Eli minulle on ihan turha lähteä kakaramaisesti kiukuttelemaan jos oma oma ei oikein riitä....
Spetken vittuiluun/provoon en enään lähde, mutta muille tiedoksi että Suomessa ei MIKÄÄN LAKi eikä asetus kiellä kyseisten säätöjen tekemistä eri kiinnityspisteisiin, vaan on ihan sallittu/hyväksytty ja yleinen keino saattaa alustan asentokulmat tehdasarvoihin.
e39:n ja e46:n alustasäätöjuttu tulee myöhemmin jossa säädetään KAIKKI kulmat myös näistä...pääosin jopa ilman vinkua....jota spetke voi pienessä päässään taas vain ihmetellä miten ihmeessä se on mahdollista?
rauhoitu nyt hyvä mies, kai nyt asioista voi olla erimieltäkin? ilman että tappelemaan ja haukkumaan tarvii ruveta.
-Minun lähtökohtanihan oli asialle se, että tehdas painaa autoja ulos liukuhihnalta mitkä ovat robottien tekemää tavaraa hyvin pitkälti samoilla muoteilla painetaan menemään vakio kamaa / autoja...
Ja jos nyt vaikka siinä 35 senttisessä alatukivarressa nyt sattuisikin olemaan se 0.1-0.5milliä heittoa toisen puolen tukivarteen niin ei se sitä camberia vielä muuta miksikään noin vaikka 60senttiä pitkässä perssoni tolpassa, eli mikäli autossa on kaikki edellämainetsemani perusasiat kondiksessa niin silloin kulmat ovat varmasti arvoissaan.
-Itse olet nyt keskustelun sitä myöden kääntänyt näihin supermadallettuihin peleihin missä tottakai asiat ovat eritavalla.
Ja itse viilatut / sorvatut / tehdyt tukivarret eivät nyt vaan satumoisin ole hyväksyttyjä tieliikenne käyttöön.
Vaikka ketä se nyt loppupeleissä kiinnostaa?.?.
-Ja esimerkiksi helpointahan se taitaa olla tossa E46 täräyttää suoraan S338a paketin alatukivarret eikä mitään tarvike varsia alle jos haluaa camberi muutoksia madallettuun kärryyn, niin ei tarvi ruveta heti viilaamaan...
Ja kerroppas nyt hemi missä olet duunissa? teetkö siis pelkkiä kolarikorjauksia vai???
Comment
-
-
Originally posted by HemiAurauskulmia saa säädellä senttitolkulla suuntaan jos toiseen ennenkuin perstuntumata vaikuttaa kesäkeleillä ajettavuuteen.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment