Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstein Sport vai Sprint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dani
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 3847
    • Espoo

    #46
    Ilmeisesti joo, kaveri laittokin mulle jo linkin
    http://www.truckspring.com/products/...34-050507.aspx
    sigpic
    Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

    Comment

    • Dani
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2007
      • 3847
      • Espoo

      #47
      Mistä noi Sachsin yläpäät?
      sigpic
      Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

      Comment

      • Bomb5
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2011
        • 726
        • Kivijärvi

        #48
        Tilasin muiden osien kanssa carparts24:stä. Suomesta vois saada ehkä ainakin fixukselta.
        E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

        Comment

        • Dani
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2007
          • 3847
          • Espoo

          #49
          Danke
          sigpic
          Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

          Comment

          • MNi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2008
            • 3143
            • Tampere

            #50
            Sacsh, Boge, Lemförder - kaikki ZF Friedrichshafen AG:n tuotemerkkejä, kataloogi: KLIK.

            Myös KL-Varaosilta saa näitä.

            Comment

            • hh..rom
              Bimmer Rookie
              • Jun 2007
              • 101

              #51
              EI pintakova alustasarja

              Pitäis laittaa omasta e46:sta iskarit uusiks ja samalla sais/kannattais varmaan laittaa jouset ja muut tarvittavat hilppeet kuntoon. Autoa ei ole tällä hetkellä madallettu ollenkaan vaan perus alustalla ollaan menty tähän pisteeseen, mutta koska nyt on pakko etupäähän vaihtaa ne iskarit niin ajattelin että samalla vaihtais koko paketin.

              Olisko siis ehdotusta ei pintakovasta alustasta jaka sais olla tota alkuperäistä vähän matalampi. Isoa madallusta en haluaisi vaan enemmän painottaisin mukavuuspuolta. Muijan autossa on joku järkyttävä teiniviritys alustana ja sillä ajaneelle on aika kammo noita paskoja alustasarjoja kohtaa. Parasta tässä on se että itse en paskan ja hyvän alustan eroa osaa sanoa, vielä kun kallis ei ilmeisesti aina automaattisesti tarkoita hyvää niin tässä ollaan vielä enemmän hukassa.

              Olisko ehdotusta alustaksi. Olisko toi 46:sen oma sporttialusta ihan huono vaihtoehto jos sellaseen vaihtais.

              Comment

              • bemu2000
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 17799
                • Jämsä

                #52
                Originally posted by hh..rom View Post
                Pitäis laittaa omasta e46:sta iskarit uusiks ja samalla sais/kannattais varmaan laittaa jouset ja muut tarvittavat hilppeet kuntoon. Autoa ei ole tällä hetkellä madallettu ollenkaan vaan perus alustalla ollaan menty tähän pisteeseen, mutta koska nyt on pakko etupäähän vaihtaa ne iskarit niin ajattelin että samalla vaihtais koko paketin.

                Olisko siis ehdotusta ei pintakovasta alustasta jaka sais olla tota alkuperäistä vähän matalampi. Isoa madallusta en haluaisi vaan enemmän painottaisin mukavuuspuolta. Muijan autossa on joku järkyttävä teiniviritys alustana ja sillä ajaneelle on aika kammo noita paskoja alustasarjoja kohtaa. Parasta tässä on se että itse en paskan ja hyvän alustan eroa osaa sanoa, vielä kun kallis ei ilmeisesti aina automaattisesti tarkoita hyvää niin tässä ollaan vielä enemmän hukassa.

                Olisko ehdotusta alustaksi. Olisko toi 46:sen oma sporttialusta ihan huono vaihtoehto jos sellaseen vaihtais.

                Esim. H&R cupkit, tai sitten esim. Bilstein B4 iskarit ja H&R jouset. H&R:t on tunnetusti aika "pintapehmeät". BMW:n sporttialusta on kova ja hintaa tulee aika reippaasti...
                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                Vanteet edullisesti
                Nostureita ja rengaskoneita

                Comment

                • Ha2
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 1786
                  • Oulu

                  #53
                  E46:issa hyväksi havaittu on Eibach vähän madaltava (esim. ed. -25 mm ja ta. 10 mm) madallusjousisarja ja Sachsin alkuperäistä vastaavat iskarit.
                  E61 525d LCI

                  Comment

                  • Daa Daa
                    BTCF Member
                    • Aug 2004
                    • 910
                    • Jyväskylä

                    #54
                    Itse olen ollut tyytyväinen käyttöautossa Bilsteinin B12 Prokittiin, tosin itsellä autona ei ole e46 mutta silti suosittelen kokeilemaan. Tuossahan on iskareina Bilsteinin B8 ja jousina Eibachit. Ei ole pintakova, eikä tiputa liikaa.

                    Hintakaan ei ole paha kun tilailee saksasta: http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksi...at=0&_from=R40

                    Eibachin settinä saman sais vielä edullisemmin: http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...03-22&_sacat=0
                    Last edited by Daa Daa; 14-01-2014, 12:04.

                    Comment

                    • hh..rom
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2007
                      • 101

                      #55
                      Kiitos jelpistä vastanneille.

                      Tarvitseeko tolla yhdistelmällä hommata lyhyempi koiranluu vai meneekö normi luu madalluksen ollessa noin hillitty. Perus iskari Sachin alkuperäisenä kustantaa vajaan satasen kpl joten hinnallisesti ei kauheista eroista puhuta noihin muihinkin ehdotettuihin sarjoihin nähden. Alustan kovuus on tietenkin jokaisen omasta perseestä kiinni, mutta todennäköisesti omassa hanurissa jo pieni jämäkkyys alustassa on selvä parannus nykyiseen.

                      Pitääkö toi alustan päivitys merkkauttaa vielä rekisteriotteeseenkin vai muistanko ihan väärin?


                      Originally posted by Ha2 View Post
                      E46:issa hyväksi havaittu on Eibach vähän madaltava (esim. ed. -25 mm ja ta. 10 mm) madallusjousisarja ja Sachsin alkuperäistä vastaavat iskarit.

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #56
                        Ei koiranluita tarvi vaihtaa kuin vaan säädettävälle alustalle. H&R jouset on ehkä hieman vielä pehmeämmät kuin Eibach. Ja jos pehmeän tuntuman haluat, niin B12 kit ei ole pehmeä. Iskarit on todella jämäkät. Noi sachsin tai bilstein B4 iskarit on hyvät pikku madalluksen kanssa. Jos ei rahasta ole kiinni, niin Konin Sport kit on hyvä, saa säädettyä iskarien jäykkyyden.
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Fabsu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 1754

                          #57
                          Täältä ääni H & R:än cup kitille. Toimi e46:essa kuin junan vessa. Tuolle setillä autosta tulee juuri sopivan matala. Sitten on olemassa vielä se H & R:än comfort kit, joka madaltaa hiukan vähemmän. Tuolta tilasin aikanaan: http://www.orange-tuning.de/shop/spo..._272_1081.html
                          AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                          ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                          e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                          e30 318i -88

                          Comment

                          • Dani
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2007
                            • 3847
                            • Espoo

                            #58
                            Cupkitin takapumput vaan aika köykäset...
                            Kahdessa E46:ssa mulla on ollut H&R Cupkit ja takaiskarit niistä porsii aika vikkelään.

                            Nyt ostin Bilstein B8 Sprintit ja H&R 55/35 (Cupkit jouset siis) niin alkaa olemaan alustapuoli takapään osalta kunnossa.
                            sigpic
                            Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

                            Comment

                            • Fabsu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 1754

                              #59
                              Originally posted by Dani View Post
                              Cupkitin takapumput vaan aika köykäset...
                              Kahdessa E46:ssa mulla on ollut H&R Cupkit ja takaiskarit niistä porsii aika vikkelään.

                              Nyt ostin Bilstein B8 Sprintit ja H&R 55/35 (Cupkit jouset siis) niin alkaa olemaan alustapuoli takapään osalta kunnossa.
                              Aijaa, ite ajoin 70 tkm ilman ongelmia ja olin tosi tyytyväinen tuntumaan ja korkeuteen.
                              AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                              ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                              e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                              e30 318i -88

                              Comment

                              • Dani
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2007
                                • 3847
                                • Espoo

                                #60
                                Korkeus jees, paitsi keulasta sais tiputtaa hiukan lisää, tai jossei se kiinnosta niin perää hitusen ylemmäs, nyt ei oikein stance istu nätisti tasapainossa.

                                Mut tosiaan, ne takapumput ovat aika paskat, ei kestä kuormaa ja alkaa herkästi vuotamaan.
                                sigpic
                                Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎