Omissa Nakang:ssa ei mitään ongelmia, niin kuivalla kuin sateellakaan kunhan ne varsinkin takacamberkulmat ovat kyseiselle vannehalkaisijalle säädetty.
Jos 18"-19" ko.rengas kulkee yli 2.00`asteen cambereilla pelkästään 1/3 renkaan sisäkulutuspinnalla, on märkäpitokin heikko. Eli NS-2 ei toimi sateella kulkiessaan pelkästään sisäkantillaan, vaan myös renkaan ulkokylki ja ulommainen kulutuspinta pitää ottaa mukaan ajotapahtumaan.
n.1.00-1.25`asteen takacambereilla jotka siellä joka tapauksessa tämän vannekoon renkailla pitää olla, ainakiaan minulla eikä kenelläkään tutulla ole mitään ongelmia myöskään märkäpidon kanssa.
Moni muu rengas toki kestää vääriä camberarvoja sadekelillä paremmin, mutta ne sitten myös sulaa sisäkulmistaan alle kesässä.
Hinta/laatusuhde kuitenkin lähes lyömätön 17"-20" kokoluokissa kunhan kulmat ovat oikealle vannekoolle säädetty. Jos haluaa ajella välttämättä väärillä/15"-16" vannekoon alustakulmilla18"-20" renkailla, suosittelen myös minä alle Korealaisvalmistajien tuotteita, kunhan valmistautuu erittäin nopeaan kulumiseen.
nankang ns-2 kesärenkaat
Collapse
X
-
itellä kans toista kesää takana 275/30-19 edessä 235/35-19 hyvin on vielä pintaa ja pitoja.. jonkun verran äänekkäämmät kun edelliset kumhot(ku19)tais olla... mutta nankangissa parempi pito ja ei vetele urissa yhtään toisin kun nuo kumhot.... onko kellään falkeneista kokemuksia kun nekin on suht edulliset?
Leave a comment:
-
satasen hintaerolla otan kuiteski halvemmat...
meinaan tuolla rengas onlinessa kumhot maksaa 181e kpl kun hankang 118e
eli mistäs saan kumhon renkaat tuohon hankangin hintaan???
ja kokohan oli 265/35/18
Leave a comment:
-
Änäskakkoset ovat huonoimmat renkaat, mitä olen omistanut. Koko 225/40/18. Märkäpito todella huono - voisin jopa sanoa vaarallinen kun on tottunut hyvään vetopitoon. Löysäolkainen (minkä huomasi varsinkin taka-akselilla hieman nopeammassa ajossa). Ei kestä kovin hyvin edes kohtuullista rata-ajoa. Soveltuu varmasti parhaiten hiljaiseen mukavuuspainotteiseen kruisailuun, mutta ei mihinkään aktiiviseen ajoon. Tosin verrokkeina tässä arviossa käytetty hieman kalliimpia Dunlop SP9000 ja Continental SportContact 2. Myös saman hintaluokan Nexen N7000 vaikuttavat paremmilta (vaikka ovat vielä vähemmän "performance" -renkaat).
Leave a comment:
-
Hinta/laatu-suhde on hyvä, varsinkin jo arvostaa mukavuutta.
Kai näissä jotain eroja on, kun ei todellakaan tarvitse polkea kaasu pohjassa vaan enemmänkin niin, että jo vähänkin enemmän kuin kaasun hipaiseminen kakkosella 30 km/h nopeudessa irrottaa perän. Samoin motarin rampissa voi pahimmillaan sladittaa kolmosellakin, vaikka ajaa loivaa mutkaa 60 km/h kiihdyttäen.Originally posted by Laakeri View PostMärällä pito loppuu vasta yrittämällä, varmaan nämä valittajatkin polkeneet kaasu pohjassa liikenneympyröistään ulos, notta saaneet pidon loppumaan.Last edited by Petri.Kekkonen; 24-05-2009, 07:13.
Leave a comment:
-
Hintaansa nähden nuo nangkangit on hyvät renkaat. Melua on jonkun verran, varmasti hiljaisempiakin on. Märällä pito loppuu vasta yrittämällä, varmaan nämä valittajatkin polkeneet kaasu pohjassa liikenneympyröistään ulos, notta saaneet pidon loppumaan. Ja eikö se ole vaan kiva kun kerranki saa kaasulla perän irtoamaan, on niinku tehon tunnetta. Ainakaan mulla ei koskaan ole ollu ongelmia kangeilla sateessa, normiajossa ainakaan. Kyllä äärimmäisissä yrityksissä kang luovuttaa ennen kumhoa, sen hintalappukin jo kertoo. Mutta jos ajaa normaalisti niin eipä paljon eroa ole.
Mutta toki jos 20e lisää laittamalla saa kumhot niin saattasin laittaa, mutta mitä itse olen tavannut niin hintaero on ollut jotain aivan muuta kuin kaljakopan hinta. Ennemminki viskilaatikon hinta.
Leave a comment:
-
Originally posted by jsa014 View PostMiksi et tee kuten Robi jo ehdotti, laita pari kymppiä lisää ja osta vaikka Kumhot. Itse asiassa kun ostin nuo mun gummit 2x235/35 ja 2x275/30R19 niin Kumho oli halvempi kuin NankangEihän tossa kehoteta ostamaan leveämpiä kumeja..vaan laittamaan se parikymmentä euroa lisää ja ostaa renkaat merkiltään kumho...huomattavasti laadukkaampi kumi kuin nankang ja tosiaan hintaero about kaljakopan verran niin en edes miettisi noita nankangeja.Originally posted by wilperi View Postmiks nyt leveempää haluisin..??
ja kun vanha kumi on 265 niin aattelin hommaa ihan samaa kokoa..
ja edessä on vie hyvin pintaa niin eteen en kaipaa uusia kumeja vaan ja ainoostaan taakse
Leave a comment:
-
Originally posted by jsa014 View PostMiksi et tee kuten Robi jo ehdotti, laita pari kymppiä lisää ja osta vaikka Kumhot. Itse asiassa kun ostin nuo mun gummit 2x235/35 ja 2x275/30R19 niin Kumho oli halvempi kuin Nankang
miks nyt leveempää haluisin..??
ja kun vanha kumi on 265 niin aattelin hommaa ihan samaa kokoa..
ja edessä on vie hyvin pintaa niin eteen en kaipaa uusia kumeja vaan ja ainoostaan taakse
Leave a comment:
-
Miksi et tee kuten Robi jo ehdotti, laita pari kymppiä lisää ja osta vaikka Kumhot. Itse asiassa kun ostin nuo mun gummit 2x235/35 ja 2x275/30R19 niin Kumho oli halvempi kuin NankangOriginally posted by wilperi View Posteli kait se sit pitää kokeilla nuita nankang:in renkaita..
Leave a comment:
-
Kyllähän noilla normiajossa pärjää mainiosti ja hinta/laatu-suhde on kohdillaan. Märkäpito on kyllä olematon. Aina kostealla pinnalla liikenneympyrästä ulostulossa vilauttaa DSC-valoa, tai perä on joka tapauksessa irti. Tasapainotuksessa kun merkkaa renkaan ja vanteen liidulla, niin jonkun verran nuo tarhtoo pyörähtää vanteella.Last edited by Clavurion; 23-05-2009, 21:37.
Leave a comment:
-
itellä oli e36 325 alle koossa 225/40/18 ja olivat mielestäni hyvät. pitivät sateellakin hyvin mielestäni. ei saanut perää luisuun vaikka yritti
Leave a comment:
-
Miulla on kans 235/35/19 Nankangit alla ja ihan hyvät renkaat on ollu. 375€ maksoi 4kpl kotiovelle tuotuna, kun ostin www.camskill.co.uk:sta.
Pito-ongelmia ei ole ollut, mutta se taitaa johtua auton tehoista enemmän kuin renkaista
.
Leave a comment:
-
Toinen kesä on täälläkin 19" nankangit alla, enkä oo vielä sateella huomannu mitään pidon puutetta. Normaali ajossa hinta/laatu kohdillaan mun mielestä.
Leave a comment:
Leave a comment: