nankang ns-2 kesärenkaat

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jagu81
    replied
    Nangangit ollu pari kesää alla rengasmelu kohtalaisen kova, sateella on vähän liponen mutta urissa ei vetel.. Hintaansa nähden ihan hyvät kumit.

Leave a comment:

• herja
    replied
    Kyllä ne kumhot varmaan paremmat on, en mä sitä sano.

Leave a comment:

• Robi
    replied
    Originally posted by herja View Post
    En mä tiedä mitään tuollaisesta ongelmasta, toista kesää alla ja edelleen normiajossa sateella pitää ihan hyvin. En ole kyllä huomannut muillakaan renkailla eroa sade pidossa, ajan varmaan liian hiljaa.
    Toki jos seuraa keskusteluja noista Nankangeista niin löytänee keskustelua laatueroissa ko renkaissa. Mitä noita on tullut asenneltua niin osa on huomattavasti jäykempiä kuin toiset vastaavankokoiset, toiset taas painavampia kuin toiset. Välillä, esim juuri eilen kun asensin 235/35-19 nankangit niin toinen oli niin väljä vanteelle että nousi vanteelle ilman että sinne laittoi ilmaa ja kumia sai käännettyä vanteella köykäisesti..toinen kumi taas oli tiukka niinkuin sen kuuluukin olla ja nousi vanteelle vasta paineistamalla. Molemmat oli valmistettu samaan aikaan ja valmistusajankohta (DOT) 0509.
    En väitä että sun renkaat välttämättä olisikaan liukkaat...mutta se laatuvaihtelu mitä noissa on antaa kyllä perusteet maksaa vaikka kumhoista muutaman euroa lisää.

Leave a comment:

• herja
    replied
    Originally posted by Robi View Post
    Taas ihan toisenlaisia kokemuksia mulla / niillä asiakkailla jotka on sellaisilla ajanut. Kun halvalla saa renkaita jotka pitävät ihan hyvin sateella niin miksi väkisin pitää ostaa liukkaat mokomat????
    En mä tiedä mitään tuollaisesta ongelmasta, toista kesää alla ja edelleen normiajossa sateella pitää ihan hyvin. En ole kyllä huomannut muillakaan renkailla eroa sade pidossa, ajan varmaan liian hiljaa.

Leave a comment:

• Samii-
    replied
    Mulla ei oo mitää pahaa sanottvaa kyseisistä renkaista. Hieman meluisat mielestäni ja jyrisee mut en tiedä johtuuko renkaitten kovuudesta.:think Halvat oli rengas onlinessä, 19 tumasiin vanteisiin kun syksyllä ostin ni 550e 4 rengasta.

Leave a comment:

• Robi
    replied
    Originally posted by herja View Post
    Olematon ja olematon, ehkä jos vetää reikä päässä mutta normiajossa ei mitään ongelmia.
    Taas ihan toisenlaisia kokemuksia mulla / niillä asiakkailla jotka on sellaisilla ajanut. Kun halvalla saa renkaita jotka pitävät ihan hyvin sateella niin miksi väkisin pitää ostaa liukkaat mokomat????

Leave a comment:

• herja
    replied
    Olematon ja olematon, ehkä jos vetää reikä päässä mutta normiajossa ei mitään ongelmia.

Leave a comment:

• Robi
    replied
    Originally posted by wilperi View Post
    tässä näin kyselen tähän että onko kellään kokemuksia tuosta nankang

NS-2 265/35 ZR18 93W vannesuojalla, CN???

olisin itse hommaamassa noita ja oisin kysellyt että onko porukalla ollut jotain ongelmia esim tasapainotuksessa???
    mitenkäs sitten tuo rengas melu onko kauhian kova??
    Kohtalaisen hiljainen rengas, olematon pito vesisateella ja usein ongelmia tasapainotuksessa.

Leave a comment:

• wilperi
    replied
    tässä näin kyselen tähän että onko kellään kokemuksia tuosta nankang

NS-2 265/35 ZR18 93W vannesuojalla, CN???

olisin itse hommaamassa noita ja oisin kysellyt että onko porukalla ollut jotain ongelmia esim tasapainotuksessa???
    mitenkäs sitten tuo rengas melu onko kauhian kova??

Leave a comment:

• hurtta
    replied
    Originally posted by 525TDS Touring
    Jo vain m+s merkintä meinaa että saa ajaa suomen talvessa Tosin voivat olla kohtuu liukkaat.

- no hemmetti, itelle on tulossa just tällaiset, eli ei tarvi ostaa sitten talvikummeja laisinkaan

Leave a comment:

• 525TDS Touring
    replied
    Originally posted by tigu
    Kyllä vain..itellä on tallissa saman merkkiset kumit joissa on myöskin mud+snow merkintä.Saiskohan noilla sit ajaa läpi suomen talven?Se on taas eri asia kannaattaako
    Jo vain m+s merkintä meinaa että saa ajaa suomen talvessa Tosin voivat olla kohtuu liukkaat.

Leave a comment:

• tigu
    replied
    Originally posted by icebox
    Semmonen homma noissa ns-2:ssa, että saattavat tulla m+s merkkinällä, että liekkö sitten ovat jotku japanin "kitkarenkaat"? Omissa ns-2:ssa oli tosiaan tuo m+s merkintä ja tuntuvat kyllä kohtuu löysiltä kumeilta.
    Kyllä vain..itellä on tallissa saman merkkiset kumit joissa on myöskin mud+snow merkintä.Ja ovat minustakin hieman löysän oloiset,mutta muuten olivat todella hyvät ajaa.Saiskohan noilla sit ajaa läpi suomen talven?Se on taas eri asia kannaattaako

Leave a comment:

• Stone
    replied
    Nankang merkkisillä tuumia 19 tullut tänä kesänä melkein 5000km josta saksassa toista tuhatta. Ei mitään valittamista pitää märällä ja kuivalla. Nyt vain en ole varma onko itellä tuo RF vai ei, mutta urissa ei vetele ja muutenkin jykevän tuntuinen kumi. Vaikka 5000km ajettu ei kulumista juurikaan havaittavissa, paitsi vas. takakumi kun tuli sitten kokeiltua pyöriikö miten hyvin tyhjää 265:lla . Pyöriihän se, ja savuaa mielestäni tavallista enemmän... mene ja tiedä onko näin.
    Hyvä ja HALPA rengas suosittelen lämpimästi!! Saksan ebayssa maksaa tämä mun setti 600€ ja koot oli siis ed: 235-35/19" ja taka 265-30/19".

Leave a comment:

• icebox
    replied
    Semmonen homma noissa ns-2:ssa, että saattavat tulla m+s merkkinällä, että liekkö sitten ovat jotku japanin "kitkarenkaat"? Omissa ns-2:ssa oli tosiaan tuo m+s merkintä ja tuntuvat kyllä kohtuu löysiltä kumeilta.

Leave a comment:

• Mr_Doctor
    replied
    Juu ja hyvät renkaat on noi nankangit..itellä ollut nyt kuukauden päivät ja ei oo valittamista.

Leave a comment:

Working...
X