Aloin tossa vaihteleen jarruosia uusiin kaikki ookoo siihen asti kun piti etulevystä niitä kiinnityspultteja. Kuusiokolo avaimella aloin vääntään ja pyörähtihän siitä kulmat pyöreiks... molemmilta puolilta! Yritin siinä ruuvarilla ja vasaralla paukutella auki, mutta kun ei. seuraava vaihtoehto taitaa olla poraaminen...vai löytyiskö jotain nohevia ideoita. tarviiko siinä tuota kiinnityspulttia välttämättä edes olla jos sattuu meneen kierteet paskaks, kun levyhän käsittääkseni keskittyy ja kiinnittyy vanteen pulteilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrulevyn kiinnityspultti jumissa.
Collapse
X
-
Originally posted by Dr^Mayhem View PostAloin tossa vaihteleen jarruosia uusiin kaikki ookoo siihen asti kun piti etulevystä niitä kiinnityspultteja. Kuusiokolo avaimella aloin vääntään ja pyörähtihän siitä kulmat pyöreiks... molemmilta puolilta! Yritin siinä ruuvarilla ja vasaralla paukutella auki, mutta kun ei. seuraava vaihtoehto taitaa olla poraaminen...vai löytyiskö jotain nohevia ideoita. tarviiko siinä tuota kiinnityspulttia välttämättä edes olla jos sattuu meneen kierteet paskaks, kun levyhän käsittääkseni keskittyy ja kiinnittyy vanteen pulteilla.
Eli ei muutakuin poraat pois vaan, mutta älä tuhoa kierteitä ja uudet kiinnityspultit kaupasta, jos ei nyt niin seuraavaksi kerraksi kun renkaita irroittelet!
Lelu: "315" -83 "THE RACER"
EX: Astra 2.0 sport -00
EX: 320i Touring -89"Emma"
EX: 528i -84 "IGOR"
EX:Vectra -93 "IKE"
EX: 518i -87 "WanhaHerra"
EX:316 -88 "ruttureplica"
EX:316 -86
-MME connection-
-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Originally posted by Pode View PostPoraat sitä vain sen verran mitä tarvitsee, niin ei mene kierteet ja sen pultin voi pyöritellä pihdeillä sen jälkeen pois kun olet saanut jarrulevyn irti! Tarpeeksi isolla terällä kun poraa niin onnistuu helposti! Eikä se levy tarvitse niitä kiinnitypultteja! Ei se sieltä karkuun pääse ilman niitä, vanteiden vaihtoa se saattaa vähän hankaloittaa, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömästi!
Eli ei muutakuin poraat pois vaan, mutta älä tuhoa kierteitä ja uudet kiinnityspultit kaupasta, jos ei nyt niin seuraavaksi kerraksi kun renkaita irroittelet!
Comment
-
-
Originally posted by Pode View PostEli ei muutakuin poraat pois vaan, mutta älä tuhoa kierteitä ja uudet kiinnityspultit kaupasta, jos ei nyt niin seuraavaksi kerraksi kun renkaita irroittelet!
PS jarrulevyjen vaihtohan yksi helpoimmista tee-se-itse hommista pl tuo hemmetin pulttiBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Sellaine vinkki, että pitää hakata lekalla ja LUJAA niihin levyihin siihen pultin viereen. Aikoinaan se tepsi yhteen E39:iin loistavasti, sai pultit sen jälkeen melkein käsin kiertämällä irti. Viimeksi mätkiminenkään ei auttanut...BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Isoilla papukaija tms. pihdeillä levyn pultin puoleisesta reunasta kiinni ja napakka repäisy niin kiinnitys pultin ympärys murtuu levystä läpi... Toimii niin autotallissa, kuin merkkihuollossakin....EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport
https://www.facebook.com/carbonracingteam/
Comment
-
Comment