No näinhän se on juu.
Voisihan kysymyksen tietenkin asetella hieman toisinkin - kuinka paljon KW Variantessa on kierteen nousu?
Olikos sulla Golfissa KW:n alusta vai joku muu?
kw1 oli golfissa.Eiköhän noissa oo sama nousu kaikissa automerkistä riippumatta.Pitääpä tarkistaa tuo nousu ämmästä kierretulkilla,ni ei tarvi arvuutella.
kw1 oli golfissa.Eiköhän noissa oo sama nousu kaikissa automerkistä riippumatta.Pitääpä tarkistaa tuo nousu ämmästä kierretulkilla,ni ei tarvi arvuutella.
Luulisin itsekin että on sama.
Mutta jos voit tarkistaa tuon homman vielä niin olisin todella kiitollinen!
Onko kukaan vaihtanu iskareita noihin kw var1 etupään Coilovereihin?. Sain takuuseen uuden pumpun ja postissa tuli AL-KO merkkinen ihan perus iskarilta näyttävä pumppu. Vaihdetaankohan iskari sen kierre härdellin sisään vai tulikohan ihan väärä pumppu? Ajattelin, että sieltä tulee kokonaan uus coiloveri.
Jos pumppu on oikea, niin ilmeisesti saksasta saa tilattua noita näihin käyviä AL-KO sport iskareita ja hintakaan ei päätä huimaa... 78€ + pk...
Onko kukaan vaihtanu iskareita noihin kw var1 etupään Coilovereihin?. Sain takuuseen uuden pumpun ja postissa tuli AL-KO merkkinen ihan perus iskarilta näyttävä pumppu. Vaihdetaankohan iskari sen kierre härdellin sisään vai tulikohan ihan väärä pumppu? Ajattelin, että sieltä tulee kokonaan uus coiloveri.
Talouden molemmissa autoissa KW, toisessa V1 ja toisessa V3.. molemmat ihan hyviä, V3 ruuvvattu suht jäykälle keulasta.. aika vähän tilaa.. joten toimii
V1 kohdalla vähän sais olla jämäkämpi monesti mutta menee ihan OK!
tietysti vaihdetaan pelkkä patruuna, jos se on irroitettavissa, miksi edes pitäisi koko jalka vaihtaa...? :think
No sitä tiedustelen, onko paketti kotipelissä purettava, ennen kuin alan irroittamaan sitä. Kävi mielessä, että jos se onkin väärä iskari, mutta näkyy kyllä olevan AL-KO valmistajana var1 pumpuissa, joten voi olla oikeakin.
Pitänee kokeilla saako sitä purettua.
No sitä tiedustelen, onko patruuna irrotettavissa/kotipelissä purettava, ennen kuin alan irroittamaan sitä. Kävi mielessä, että jos se onkin väärä iskari, mutta näkyy kyllä olevan AL-KO valmistajana var1 pumpuissa, joten voi olla oikeakin.
Pitänee kokeilla saako sitä purettua.
tottakai sen saa purettua, jos siinä korkki on kierteillä. korkki vaan auki ja patruuna pihalle
tottakai sen saa purettua, jos siinä korkki on kierteillä. korkki vaan auki ja patruuna pihalle
Jes, on se purettavaa mallia ja patruunan vaihto on tosi simppeli homma. Tämä olikin mahtava juttu. Ajattelin, että tulee prkl:een kalliiksi jos joutuu aina vaihtamaan koko coiloverin kun iskari pehmenee.
KW alustaa olisi tarkoitus laittaa tilaukseen tuohon e39 mutta vielä on epäselvyyksiä että kumpi V1 vai V2 , onko tuohon iskareiden säätömahdollisuuteen (v2) turha laittaa rahaa kun ei radalla tule ajettua.
Mitä hyötyä käytännössa tuosta on?
Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.
Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!
Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.
Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!
ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
Aika kireelle saa sen pikkukuusion vetää ettei lähde pyörimään se jousilautanen. Ite en oo ehkä tyytyväinen siihen miten alas v2 takajouset laskee, mutta ehkä ne linttaantuu hieman ajan kanssa. Ja saahan sen jousilautasen yläpään kumin vielä pois jos niikseen tulee.
Comment