Announcement

Collapse
No announcement yet.

KW Variante alustat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mtv67
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2008
    • 364
    • Kokkola

    #31
    Originally posted by K2Ri View Post
    No näinhän se on juu.
    Voisihan kysymyksen tietenkin asetella hieman toisinkin - kuinka paljon KW Variantessa on kierteen nousu?

    Olikos sulla Golfissa KW:n alusta vai joku muu?
    kw1 oli golfissa.Eiköhän noissa oo sama nousu kaikissa automerkistä riippumatta.Pitääpä tarkistaa tuo nousu ämmästä kierretulkilla,ni ei tarvi arvuutella.
    e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
    e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

    Comment

    • K2Ri
      BTCF Member
      • Oct 2007
      • 1829
      • London, UK & Germany

      #32
      Originally posted by mtv67 View Post
      kw1 oli golfissa.Eiköhän noissa oo sama nousu kaikissa automerkistä riippumatta.Pitääpä tarkistaa tuo nousu ämmästä kierretulkilla,ni ei tarvi arvuutella.
      Luulisin itsekin että on sama.
      Mutta jos voit tarkistaa tuon homman vielä niin olisin todella kiitollinen!
      sigpic
      BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

      Comment

      • mtv67
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2008
        • 364
        • Kokkola

        #33
        Originally posted by K2Ri View Post
        Luulisin itsekin että on sama.
        Mutta jos voit tarkistaa tuon homman vielä niin olisin todella kiitollinen!
        Nousu on 1mm.
        e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
        e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

        Comment

        • K2Ri
          BTCF Member
          • Oct 2007
          • 1829
          • London, UK & Germany

          #34
          Thanks!
          sigpic
          BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

          Comment

          • rahami00
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 306
            • Kirkkonummi

            #35
            Onko kukaan vaihtanu iskareita noihin kw var1 etupään Coilovereihin?. Sain takuuseen uuden pumpun ja postissa tuli AL-KO merkkinen ihan perus iskarilta näyttävä pumppu. Vaihdetaankohan iskari sen kierre härdellin sisään vai tulikohan ihan väärä pumppu? Ajattelin, että sieltä tulee kokonaan uus coiloveri.

            Jos pumppu on oikea, niin ilmeisesti saksasta saa tilattua noita näihin käyviä AL-KO sport iskareita ja hintakaan ei päätä huimaa... 78€ + pk...

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #36
              Originally posted by rahami00 View Post
              Onko kukaan vaihtanu iskareita noihin kw var1 etupään Coilovereihin?. Sain takuuseen uuden pumpun ja postissa tuli AL-KO merkkinen ihan perus iskarilta näyttävä pumppu. Vaihdetaankohan iskari sen kierre härdellin sisään vai tulikohan ihan väärä pumppu? Ajattelin, että sieltä tulee kokonaan uus coiloveri.

              Jos pumppu on oikea, niin ilmeisesti saksasta saa tilattua noita näihin käyviä AL-KO sport iskareita ja hintakaan ei päätä huimaa... 78€ + pk...
              http://www.seemax-tuning.com/index.p...spensions.html
              tietysti vaihdetaan pelkkä patruuna, jos se on irroitettavissa, miksi edes pitäisi koko jalka vaihtaa...? :think
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • Exami
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2004
                • 986
                • Hyvinkää, Tuusula

                #37
                Talouden molemmissa autoissa KW, toisessa V1 ja toisessa V3.. molemmat ihan hyviä, V3 ruuvvattu suht jäykälle keulasta.. aika vähän tilaa.. joten toimii

                V1 kohdalla vähän sais olla jämäkämpi monesti mutta menee ihan OK!
                sigpic
                Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)

                Comment

                • rahami00
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2004
                  • 306
                  • Kirkkonummi

                  #38
                  Originally posted by bemu2000 View Post
                  tietysti vaihdetaan pelkkä patruuna, jos se on irroitettavissa, miksi edes pitäisi koko jalka vaihtaa...? :think
                  No sitä tiedustelen, onko paketti kotipelissä purettava, ennen kuin alan irroittamaan sitä. Kävi mielessä, että jos se onkin väärä iskari, mutta näkyy kyllä olevan AL-KO valmistajana var1 pumpuissa, joten voi olla oikeakin.
                  Pitänee kokeilla saako sitä purettua.
                  Last edited by rahami00; 21-07-2009, 10:10.

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    #39
                    Originally posted by rahami00 View Post
                    No sitä tiedustelen, onko patruuna irrotettavissa/kotipelissä purettava, ennen kuin alan irroittamaan sitä. Kävi mielessä, että jos se onkin väärä iskari, mutta näkyy kyllä olevan AL-KO valmistajana var1 pumpuissa, joten voi olla oikeakin.
                    Pitänee kokeilla saako sitä purettua.
                    tottakai sen saa purettua, jos siinä korkki on kierteillä. korkki vaan auki ja patruuna pihalle
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • rahami00
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2004
                      • 306
                      • Kirkkonummi

                      #40
                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      tottakai sen saa purettua, jos siinä korkki on kierteillä. korkki vaan auki ja patruuna pihalle
                      Jes, on se purettavaa mallia ja patruunan vaihto on tosi simppeli homma. Tämä olikin mahtava juttu. Ajattelin, että tulee prkl:een kalliiksi jos joutuu aina vaihtamaan koko coiloverin kun iskari pehmenee.

                      Comment

                      • baier4ever
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2004
                        • 560
                        • Jurva

                        #41
                        KW alustaa olisi tarkoitus laittaa tilaukseen tuohon e39 mutta vielä on epäselvyyksiä että kumpi V1 vai V2 , onko tuohon iskareiden säätömahdollisuuteen (v2) turha laittaa rahaa kun ei radalla tule ajettua.

                        Mitä hyötyä käytännössa tuosta on?
                        Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                        Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                        Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                        ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                        E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                        Comment

                        • K2Ri
                          BTCF Member
                          • Oct 2007
                          • 1829
                          • London, UK & Germany

                          #42
                          Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.

                          Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!
                          sigpic
                          BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17799
                            • Jämsä

                            #43
                            Originally posted by K2Ri View Post
                            Mulle sanottiin että tuolla ykkösellä ei pystyisi laittamaan autoa niin tonttiin kuin kakkosella, koska muuten renkaat hankaisi töyssyissä kaariin jäykkyydensäädön puuttuessa.

                            Tiiä sitten oliko pelkkää myyntipuhetta, mutta V2:sen ostin kerta ei niissä ole kuin muutama satanen hintaeroa. Ja enemmän kuin tyytyväinen olen ostookseeni ollut!

                            ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Guest's Avatar

                              #44
                              Aika kireelle saa sen pikkukuusion vetää ettei lähde pyörimään se jousilautanen. Ite en oo ehkä tyytyväinen siihen miten alas v2 takajouset laskee, mutta ehkä ne linttaantuu hieman ajan kanssa. Ja saahan sen jousilautasen yläpään kumin vielä pois jos niikseen tulee.

                              Comment

                              • baier4ever
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2004
                                • 560
                                • Jurva

                                #45
                                Originally posted by bemu2000 View Post
                                ei niissä tosin ole kun ulosvaimennuksen säätö, niin eipä se pahemmin töyssyssä vaikuta...
                                OK, näin olen myös tuon ulos vaimennuksen säädön käsittänyt..
                                Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                                Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                                Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                                ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                                E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎