Announcement

Collapse
No announcement yet.

KW Variante alustat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baier4ever
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 560
    • Jurva

    #76
    Originally posted by Jemmy View Post
    Kyllä omissani muistaakseni tuo kierteetön kohta oli ihan niinkuin alkuperäisissäkin.


    Onko nuo kuvan osat 6 ja 7 olleet paikoillaan? Voi olla että kierre loppuu kesken, jos noita ei ole, eikä kiristy kunnolla. Tai muuten jääneet löysälle.

    Vasta kysyin, niin slamitilla uudet patruunat e39 KW variante 1 inox etutolppiin 119e/kpl
    Omissa ei tuota kierteetöntä kohtaa ole joten luulis kiristyvän tarpeeksi, noita 6 ja 7 osia ei kyllä ole välissä.

    edit: miten muilla variant 1 omistajilla onko kierrekokonaa vai myös kierteetän kohta. Onko tolpissani valmistus virhe?
    Last edited by baier4ever; 13-03-2012, 21:56.
    Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
    Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

    Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
    ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
    E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

    Comment

    • estervainaa
      BTCF Member
      • Jan 2008
      • 665
      • Kuopio

      #77
      Mites tuo variante 1 ja 2 eroavat? Variante 2 korkeus ja jäykkyyssäätö, onkos siinä ihan normi konin sport iskarit? Variante 1 pelkkä korkeussäätö. Saakos tuota var 1:ta päiviteltyä jäykkyyssäädettäväksi pelkällä iskareiden vaihdolla vai onko noissa muuten paljonkin eroavaisuuksia?

      Ongelmana se, että 11/91 jälkeen m5:n saa variante 2:ta, ennen 11/91 ei ilmeisesti enää valmisteta. Variante 1:ta saisi tuohon vanhempaankin. Tietysti hintaa tulee aika lailla jos jonkun 1900e maksaa pelkkä variante 1 ja vielä iskareita meinaa vaihtaa lisäksi
      -89 "m5" rataprojekti
      -02 transporter syncro
      -01 e53 3.0i
      -93 318is rataprojekti nro II

      Comment

      • coupe320
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2010
        • 417
        • viikkoja tiellä

        #78
        Originally posted by allu89 View Post
        itse ostin omaan e36seen spaxin iskarit taakse konien tilalle.. paremmat säätömahdollisuudet suoraan nupista ja saa paljon jäykemmäksi kuin koneilla... hintaa oli rally racessa 90e/kpl
        tämä vaihtoehtona koneille
        kysellääs täällä vaikka ei ihan topikkiin kuulu mut takana on spaxin kryptonic (?) iskarit ja niistä puuttuu "VARRESTA, MÄNNÄSTÄ" mikä nyt sitten oikea termi onkaan niin se suoja putki eli varsi on ihan paljas ja nyt imeny kiitettävästi kaikki paskat ja ruosteet siihen eli minkälaisia elvytys keinoja tuohon olis. öljytä ja hangata kaikki pois mikä lähtee ja kannattaako kiillottaa/hioa loput ruosteet? iskarit on kuitenkin vielä kunnossa (75% molemmat. katastuksessa mitattu)

        ja toinen eli edessä on sitten kw2 tolpat. onnistuuko korkeus säätö ilman sitä omaa mukana tulevaa avainta? entä mites nuista säädetään jäykkyyttä kun ei oo tullu tarkemmin tutkittua.

        Comment

        • baier4ever
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 560
          • Jurva

          #79
          Nyt lähtee loputkin järjen hivenistä tuon Kw Variant 1 kanssa.
          Tilasin uudet kw iskari patruunat eteen ja yläpäänlaakerit myös ovat uudet, tolpat nippuun ja kuinka ollakaan sama vitun välys laakerin ja tolpan välissä.

          Ilman sitä tolpan viimeissen lautasen ja laakerin välistä prikkaa kasattaessa ei välystä mutta laakeri ei tietenkään pyöri muuta kuin sen mitä iskari pyörii patruunan sisällä. onko tuo nyt kasattu väärin?
          Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
          Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

          Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
          ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
          E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

          Comment

          • Joma
            BTCF Member
            • Feb 2011
            • 1320
            • Masku

            #80
            Mikä on jousijäykkyys e46 328 variant 1 alustassa edessä. :think
            E30 M52b28 M122h Amme
            E28 x monta
            E23 728i Ministeri
            E10 1600-2 Garret

            VW LT50 Huoltoajoneuvo
            HD lapio jätskikruiseri

            Comment

            • Tudmas
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2007
              • 294
              • Tornio

              #81
              Löytyykö keneltäkään variant 1 sarjaa E87:n alla? Millaisia mietteitä on herättäny? Oli aikanaan E36:sessa ja tykkäsin. Millaisella et:llä alkaa sopimaan 18x8 vanne eteen paikoilleen? Kumi olis 215/40.
              Nyt: E61 530d, E46 330i cabrio.
              ex:e87 130i e46 330i, e36 320i, E38 730i, E36 323i, e39 530d

              Comment

              • Matuh
                BTCF Member
                • Apr 2013
                • 3702
                • Kouvola

                #82
                Tuohon sigun E36 alusta hakusessa ja KW variante 1 tai 2 käynyt mielessä. Mitäs konkreettista eroa näillä on ja variante2 vissiin enemmän säätöjä:think
                Voittaako esim. BC:n tai D2 ajettavuudessa? Radalla kiertelyä silmällä pitäen
                E36 328i M50B30 turbo
                Skoda vRS
                Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                Comment

                • Targo
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2013
                  • 226
                  • Raisio

                  #83
                  Tulipahan us-partsilta tilattua e39siin uudet patruunat taakse variante 1 alustaan, 120e kpl. Ehjä Etupää heitetty paikalleen ja hakkaa vanhan vuotavan m-sport alustan 6-0
                  En tiedä voiko ristiin verrata, kun automalli aivan eri mutta vanhassa a4sessa ta-tekniksit olivat alla ja ihan pirusti pintakovempi...
                  Nykyiset
                  E39 96' 540i

                  Comment

                  • Mörö
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2007
                    • 110
                    • city

                    #84
                    Tuleeko kW.n coilovereihin omat yläpäät? Laakerit ja jousilautanen...?

                    Comment

                    • Scouser
                      Newbiemmer
                      • Aug 2013
                      • 12
                      • Suomi

                      #85
                      Heps, KW Variante 2 kiinni e46 coupessa.

                      Miten ihmiset on saaneet säädettyä takaa noita? Sinne kierteisiinhän ei oikein käsi tai työkalu mahdu tarttumaan ja kääntämään, kun lokari on edessä. Jousesta kiinni ja pyörittää menemään?
                      Last edited by Scouser; 16-09-2014, 07:27.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎